Nojo, ale závodění je něco jinýho. Pro každodenní použití bych doporučil 4T - míň žere a je spolehlivější i přes to že je složitější (a hlavně nemá tak debilní zvuk
). Těch 60-70 Km/h co vyvine běžný nijak zvlášť netuněný 4T je si myslím pěkná rychlost pro poježdění mezi městem a vesnicí nebo po městě.
Jinak co se týče jízdních vlastností tak se mohu podělit taky protože Baotian Tanco je osazen stejným motorem (a jistě nejen tím). Na jízdní vlastnosti nemůžu říct křivého slova. Hlavně teď po revitalizaci variátoru (nové válečky, řemen, kontrastka a spojkové pružinky) pěkně tahá, dravě zrychluje a pěkně poslouchá plyn. Jenom řemen mi často odcházel (pravděpodobně se pálil vlivem prokluzu ze špatné (slabé) kontrastky). Teď už neprokluzuje tak uvidíme jak dlouho vydrží. Jinak ale netrpí čínskými neduhy jako například bratr od výrobce Jonway (Kingway Tanco) který je oproti Tancu z Baotianu zpracován opravdu fušersky.
http://maczaka.webz.cz/Cinske_skutry.htm Drtivá většina jejich problému se mě netýká (až snad na ty plasty který jsou fakt křehký a použitý blbě a na nevhodnejch místech) .Čínské skútry značky Kingway bych spíš nedoporučil. Raději ten Baotian, Kymco, Keeway, Rhon nebo CPI to jsou přecijemo ověřenější výrobci (Kymco má víc jak padesátiletou tradici - vyráběli i motory pro Hondu), Baotian je známý výrobce tuningových dílů a jejich motory GY6 jsou známé jako spolehlivější atd. Za mě spokojenost