ahoj, tak opětovně klobouk dolů a moc děkuji za vstřícnost a hlavně ochotu, snad již vše potřebné vím a vrhnu se na to
děkuji moc.
3.8. edit:Ještě jeden dotaz, resp. dva. V tom Martinelli se taktéž mění převodový olej ?? Pokud ano, jaký doporučujete..
a ta druhá věc, přípravek k zastavení variátoru (rozteč středu děr je 92mm) by někdo k prodeji neměl ?? Může být i větší rozteč, to už bych si upravil. Děkuji
14.8. edit:Ahojky, tak skůtr je komplet hotový, moc a moc děkuji citereh(ovi) za perfektní přístup a hlavně ochotu (takových lidí je málo), já měl tu čest využít jeho rad a když jsem skůtr dodělal, nastavil dle rady karbík, nalil benzín, "načepoval" do karburbíku a .... a skůtr hnad napoprvé naběhl a volnoběh běžel pěkně i po zahřátí Ufff, jaká to úleva, vše dopadlo dobře. Takže naprostá spokojenost.
Jen musím zjistit, jestli spotřeba 3,2 l/100km je tak akorát, nebo jestli se dá trošku ubrat.
Pokud by tedy někdo chtěl dělat Kingway Martinelli 50 4T a nebo případně obdobný s motorem 139QMB, mohu poskytnout shromážděně co vše a za co vyměněno a co a jak nastaveno. A dále mám i videa, ze kterých to pochopí i začátečník, kde je perfektně vidět seřízení ventilů, demontáž a výměna variátoru nebo demontáž a výměna spojky a pružinek apod.
Nebýt ale citereh(a), neměl bych vyměněno ani já. Takže alespoň takto mnohokrát děkuji.
P.S. Samozřejmě děkuji i všem ostatním, kteří se snažili poradit.
Jinak po ujetí cca 110km zatím jen a jen kladné poznatky. Tam kde jsem jel do kopce cca 35km/h, tak tam teď na něco přes půl plynu 45km/h, i rozjezdy jsou perfektní, s mým velkým tělem to jede úplně nádherně. Už aby bylo zajeto. Takže ten kdo je jako pírko, s tím to musí letět.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 25 bře 2014, 11:46, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou