Kingway Martinelli

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod forneta » 26 čer 2011, 12:59

Bludmen píše:Po 14 dnech zajizdeni se povolil kotouc na zadnim kole skusil sem reklamovat ale dostal sem jen nove srouby fotky stoji zato tak se kouknete a radeji si dotahnete srouby na kotouci u Martinelliho se to stava pry casto....http://bludmen.rajce.idnes.cz/Povoleny_kotouc

Prosím tě u jakého odborníka jsi stroj koupil a kdo ti dělá mechanika? Já jen, že mi to strašně něco připomíná.
SEVERNÍ ČECHY
forneta

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2010, 20:33
Skútr / moto: Kingway Fonero 50

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod karlos.28 » 26 čer 2011, 14:46

U mě zadní kotouč bez problému ale od útery mám skutra na reklamaci. Rozpadli se mi ložiska v motoru :( :( Už se to někomu stalo???
Kingway Martinelli 50 t4 (80ccm)
Uživatelský avatar
karlos.28

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 09 dub 2011, 18:36
Bydliště: Opava
Skútr / moto: Kingway Martinelli
Tuning / úpravy: snad 80ccm

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod Bludmen » 26 čer 2011, 15:18

Ahoj loziska snad mam jeste vcajku zatim sem osobne nic takoveho neresil jen skubani pri pridani plynu,jen se te zeptam jak se to projevilo ty loziska prestalo to jet nebo se to nejak kouslo ? ja jen abych vedel dyztak a abych tomu mohl treba predejit... uz mam nalitano 1700km a zatim drzi...Ps projistotu si ten zadni kotouc dotahni

edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
Uživatelský avatar
Bludmen

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 05 bře 2011, 23:33
Bydliště: Cvikov
Skútr / moto: Kingway martinelli 50 4T nebo HUATIAN HT50QT-36
Tuning / úpravy: 70ccm , variator malosi multivar,převrtana tryska

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod karlos.28 » 26 čer 2011, 15:36

Začal být motor hlučnější a při 2. garančce našel je v oleji. Jinak motor jel stejně. Mám najeto jen cca 1300km. Jsem zvědav jak ta reklamačka dopadne nebo't horšího prodejce sem si vybrat nemohl. :(
Kingway Martinelli 50 t4 (80ccm)
Uživatelský avatar
karlos.28

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 09 dub 2011, 18:36
Bydliště: Opava
Skútr / moto: Kingway Martinelli
Tuning / úpravy: snad 80ccm

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod Bludmen » 29 čer 2011, 00:47

Prosím tě u jakého odborníka jsi stroj koupil a kdo ti dělá mechanika? Já jen, že mi to strašně něco připomíná.[/quote]
Ahoj tak skutra jsem koupil v Zakupech na ceskolipsku a mechanika dela nejaky typek zlipy ,po pravde uz si vse radeji budu delat sam pac garancka -700kc a bavyt se z prodejcem co vi uplne prd to nema cenu,mechanik asi nema poradne skusenosti ...Odkudpak jsi a co mas za strojek?
Uživatelský avatar
Bludmen

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 05 bře 2011, 23:33
Bydliště: Cvikov
Skútr / moto: Kingway martinelli 50 4T nebo HUATIAN HT50QT-36
Tuning / úpravy: 70ccm , variator malosi multivar,převrtana tryska

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod forneta » 01 črc 2011, 23:29

Tak toho jsem se bála. Já tam taky koupila skůtra a abych se neopakovala můžeš si pro pobavení přečíst moje zážitky a zkušenosti na http://forum.skutry-levne.cz/viewtopic. ... a06980afaa Musím říci, že jakmile jsem se dočetla místo, zatmělo se mi před očima... Stručně řečeno letos jsem na něm seděla dvakrát a jinak s ním jezdí drahá polovička, přeci jen si poradí, kdyby ho někde nechal... Nicméně bych ti doporučila jako mechanika pana Mejtského z Okrouhlé u N.Boru. Abych nedělala reklamu zbytek si dohledej na netu Dej vědět jak se daří

edit: upraveno dle pravidel SF o citaci! Wictor
SEVERNÍ ČECHY
forneta

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2010, 20:33
Skútr / moto: Kingway Fonero 50

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod karlos.28 » 10 črc 2011, 14:04

V pátek jsem byl pro skútra konečně opravený :D a dnes si všímám že mi nějak cukají řidítka. :evil:

20.7. edit:
Řidítka už mám ok, byl sjetej v nich čínský šroub, vyměnily mi ho za česky a paráda. Jen teď mi začly haprovat studené starty. Už je někdo řešil?
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2014, 11:45, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Kingway Martinelli 50 t4 (80ccm)
Uživatelský avatar
karlos.28

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 31
Registrován: 09 dub 2011, 18:36
Bydliště: Opava
Skútr / moto: Kingway Martinelli
Tuning / úpravy: snad 80ccm

Kingway Martinelli

Příspěvekod Bludmen » 04 srp 2011, 13:38

Ahoj,mno na studene starty sem si koupil sprej striknes do sani a v pohode ti naskoci
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2014, 11:45, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
Bludmen

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 05 bře 2011, 23:33
Bydliště: Cvikov
Skútr / moto: Kingway martinelli 50 4T nebo HUATIAN HT50QT-36
Tuning / úpravy: 70ccm , variator malosi multivar,převrtana tryska

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod bandita » 05 srp 2011, 00:49

Zdary také jsem měl problém se startováním navrtal jsem 3 díry do airboxu o průměru 6mm a ted paráda hned na poprví chytne bez plynu? a maximálka se zvýšila o 5kmh. :lol: :mrgreen: :wink:
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2014, 11:46, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
bandita

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 25 bře 2011, 23:06
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: Maxon blade 125

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod Numlik » 02 srp 2012, 08:54

Ještě jednou tedy ahojky všem přítomným a hlavně velké díky uživateli citereh, v podstatě jako jedinný mi poslal rady, za což jsem velice, velice moc rád, kord když dělá právě i přesně tento typ skůtru.

Pokud by to i on četl, ještě jednou mu moc díky a poprosím jen doupřesnění pár věcí, přeci jen nápověda k přímo uvedenému skůtru je hodnotnější než všeobecně ke všem skůtrům.

Takže jsem zakoupil onen Sport pack Q4T (dojde asi zítra), kde je sportovní Boatian R variátor a KIT ke zvýšení na 72ccm. K tomu jsem dále dozakoupil svíčku Denso U22FS-U, válečky do variátoru o gramáži 5g, trysku do karburátoru 85 o průměru 4mm. Při montáži použiji tyto 5g válečky a pružinu použiji zřejmě tu co je dodána s novým variátorem, nechám originál airbox.

Tak a pokud je to možné, budu rád, kdyby mi někdo poradil ještě tyto detaily, ke skůtru jsme totiž od prodejce nedostali žádný manuál, takže pro mne je jedinný manuál zde co vyčtu a nebo co najdu na netu:

1.) jehlu karburátoru mám dát na první, čili horní drážku ?
2.) válečky 5g jsou jen pro kontrolu 16x13, že ?
3.) jaký je utahovací moment na utažení hlavy ?
4.) a jaké jsou prosím vůle u sacího a výfukového ventilu ? (četl jsem totiž několik rozměrů, tak si nejsem jistý)
5.) zapalování asi měnit nemusím, to originál by nemělo být s restrikcemi, je to tak ?
6.) u toho variátoru Boatian R je co jsem se zde dočetl nějaká podložka, někdo píše, že je to restrikce, někdo ne ...... tak jak to tedy je ?

A poslední dotaz, držák na zastavení variátoru by neměl na tento motor někdo k prodeji ??

Všem moc a moc děkuji.... Petr
Numlik

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 24 kvě 2011, 02:47
Bydliště: Cheb
Skútr / moto: Kingway Martinelli 50 4T

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod citereh » 02 srp 2012, 16:59

Ahoj,tak tady pár poznatků:

jehlu v karbecu dáváme většinou na prostřední zářez - pokud jehla nemá zářezy ,tak se z plastu vyrobí podložka a jehla se podloží pod segrovkou
válečky jsou 16x13
pokud nemáš momentový klíč ,tak se hlava dotáhne s citem do kříže dokud to jde - po ujetí 200 km se znovu přejde a popřípadě dotáhne- přesné hodnoty na momentový klíč nevím - používáme cit
vůle ventilů - http://citereh.rajce.idnes.cz/JMSTAR_EA ... rehled.JPG
zapalování se měnit nemusí - není blokované
podložku u variatoru nedávat
a tady se toho taky dost dozvíš - ten motor je stejný
http://citereh.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod Numlik » 02 srp 2012, 18:17

ahoj, tak opětovně klobouk dolů a moc děkuji za vstřícnost a hlavně ochotu, snad již vše potřebné vím a vrhnu se na to :-) děkuji moc.

3.8. edit:
Ještě jeden dotaz, resp. dva. V tom Martinelli se taktéž mění převodový olej ?? Pokud ano, jaký doporučujete..

a ta druhá věc, přípravek k zastavení variátoru (rozteč středu děr je 92mm) by někdo k prodeji neměl ?? Může být i větší rozteč, to už bych si upravil. Děkuji

14.8. edit:
Ahojky, tak skůtr je komplet hotový, moc a moc děkuji citereh(ovi) za perfektní přístup a hlavně ochotu (takových lidí je málo), já měl tu čest využít jeho rad a když jsem skůtr dodělal, nastavil dle rady karbík, nalil benzín, "načepoval" do karburbíku a .... a skůtr hnad napoprvé naběhl a volnoběh běžel pěkně i po zahřátí Ufff, jaká to úleva, vše dopadlo dobře. Takže naprostá spokojenost.

Jen musím zjistit, jestli spotřeba 3,2 l/100km je tak akorát, nebo jestli se dá trošku ubrat.

Pokud by tedy někdo chtěl dělat Kingway Martinelli 50 4T a nebo případně obdobný s motorem 139QMB, mohu poskytnout shromážděně co vše a za co vyměněno a co a jak nastaveno. A dále mám i videa, ze kterých to pochopí i začátečník, kde je perfektně vidět seřízení ventilů, demontáž a výměna variátoru nebo demontáž a výměna spojky a pružinek apod.

Nebýt ale citereh(a), neměl bych vyměněno ani já. Takže alespoň takto mnohokrát děkuji.

P.S. Samozřejmě děkuji i všem ostatním, kteří se snažili poradit.

Jinak po ujetí cca 110km zatím jen a jen kladné poznatky. Tam kde jsem jel do kopce cca 35km/h, tak tam teď na něco přes půl plynu 45km/h, i rozjezdy jsou perfektní, s mým velkým tělem to jede úplně nádherně. Už aby bylo zajeto. Takže ten kdo je jako pírko, s tím to musí letět. :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2014, 11:46, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou
Numlik

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 24 kvě 2011, 02:47
Bydliště: Cheb
Skútr / moto: Kingway Martinelli 50 4T

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod citereh » 18 srp 2012, 16:46

Ahoj ,jsem rád ,že se zadařilo a vše funguje - to je to nejlepší ,co si tady můžeme přečíst,vlastně tím vším ,čím jsi při přestavbě prošel, jsi pochopil podstatu a funkčnost těchto strojů a jejich ústrojí a máš aspon základ do budoucna, co a jak funguje a to je jedna z věcí o které se tu snažíme - poradit a docílit toho ,aby se uživatel .který má aspon trochu nějaké znalosti , dokonale sžil se strojem, i kidyž většina mávne rukou - je to jen 50 , i když upravená kitem, ale právě v tom je to kouzlo - pohrát si s takovou mašinou a udělat ji k obrazu svému , samozřejmě pokud někdo nechce takovou 50 tku a překitováním se z ní snaží dostat 100km/hod.
Nechci se chlubit , ale já mám 50 Jmstar Eagle 4T není překitovaná, jen jiný variator a válečky, lehce poladěná na karbecu a hodně lidí se za ní ohlídne , už podle zvuku a podle rychlosti
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod TUNER » 20 srp 2012, 08:35

Podle rychlosti ?? )) Kravál to možná nějakej vykouzlí,ale rychlost bude asi relativní pojem. Rád bych to porovnal se svou 2T "seriovkou"...ale to už jsem ti psal před rokem a pořád se k tomu nějak nemáš.... :|
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kingway Martinelli

Příspěvekod citereh » 20 srp 2012, 12:39

Jj , já nejsem žádnej závodník , ve svých 54 letech ani po ničem takovým netoužím , a každý ,kdo trochu tomu fandí , ví , že 2T pojede vždycky rychleji než 4T, ale mě těch 65km/hod po rovině bez úprav motoru bohatě stačí, nehledě na to, že se věnuji 4T , protože u těchto motorů nehrozí u úplných začátečníků ,riziko zadření ve vztahu k bohatosti směsi a většina ,kteří hledají pomoc ,jsou tady majitelé 4T čínských skůtrů a od jisté doby vše řešíme převážně přes SZ a nikomu nic nevnucujeme a trochu zkušenýmu motorkáři vždycky lahodí typický brblavý zvuk 4T
Uživatelský avatar
citereh

500+
 
Reputace: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 28 srp 2009, 12:30
Bydliště: Dobřany
Skútr / moto: JMSTAR Eagle 50
Tuning / úpravy: variator NARAKU HS,válečky 5,0 gr,NGK CR7HSA , kevlarový řemen NARAKU

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků