Kingway Fonero 50

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Kingway Fonero 50

Příspěvekod forneta » 11 kvě 2010, 20:38

Dobrý den
Stala jsem se majitelkou výše zmíněného skůtru, kvůli cestování do práce. Chci se zeptat jestli tu je někdo se zkušenostmi s tímto strojem. Má za sebou první garanční prohlídku po 300 km. Nevím co si mám myslet, jsem z jeho výkonu na rozpacích. Děkuji
SEVERNÍ ČECHY
forneta

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2010, 20:33
Skútr / moto: Kingway Fonero 50

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod MisaKacenka » 11 kvě 2010, 20:40

Probehlo uz otevreni - tj. odstraneni restrikci?
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod forneta » 11 kvě 2010, 20:43

Šmarjá, to nevím. Jelikož je to v záruce, tak na to sahají jen v servisu, abych se s nimi nemusela hádat. A co to vůbec je?
SEVERNÍ ČECHY
forneta

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2010, 20:33
Skútr / moto: Kingway Fonero 50

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod MisaKacenka » 11 kvě 2010, 20:51

No, tak to bude tim :) koukni se jeste na fakturu, co vsechno delali...
V servisu si s tim urcite poradi nejlepe :)

Restrikce jsou prostredky omezujici vykon, aby scooter splnoval legistativni normu - po otevreni pojede urcite lepe ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod forneta » 11 kvě 2010, 21:09

měnili olej... No stejně tam budu muset ještě mimo prohlídku, podezřívali jsme, že se přicpal vzduchový filtr, ale byl čistý, nicméně (ted fakt pardon za ty diletantský výrazy) v plastovém krytu byl ucmrndnutý benzín. Dokonce to nabobtnalo i těsnící gumičku. Dívala jsem se na sekci čínské skůtry, no co k tomu dodat. Já jim nerozumím, potřebuju, aby jezdil a cena byla přijatelná...
SEVERNÍ ČECHY
forneta

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2010, 20:33
Skútr / moto: Kingway Fonero 50

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod MisaKacenka » 11 kvě 2010, 21:13

Nj, to je holt cinan...tam se musi s obcasnymi homodomo opravami pocitat...za ty prachy nelze cekat zazraky...

Tak to budou jeste otevirat - tak 1000 nebo 1500Km... :)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod forneta » 11 kvě 2010, 21:20

no na 1000km je psaná další kontrola. Snažím se šmejdit po netu a najít někoho, kdo ho má taky, abych porovnala zkušenosti, protože jak píšu, jsem krapet rozpačitá, ač chápu, že je to poměrně těžký stroj (plus moje příkilí...) a nelze čekat zázraky
SEVERNÍ ČECHY
forneta

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2010, 20:33
Skútr / moto: Kingway Fonero 50

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod MisaKacenka » 11 kvě 2010, 21:35

To sice ano...ale o zkusenostech se zatim neda mluvit :) jak rikam, az se skutr otevre, tak to bude lepsi, ver mi ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod PROOF » 12 kvě 2010, 16:34

Vzhledem k tomu že se jedná o 4 taktní motor tak se nedá očekávat zásadní zvýšení výkonu.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod forneta » 12 kvě 2010, 19:49

PROOF toho se bojím. Zatím stále doufám, že se vše upraví po zajetí a doseřízení a že mechanik je šikovný.
Kačenka - tak výměna zkušeností ne, jen snad postřehy a jestli má někdo podobné "příznaky" a jak je řešil a tak...
SEVERNÍ ČECHY
forneta

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2010, 20:33
Skútr / moto: Kingway Fonero 50

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod karel44 » 12 kvě 2010, 20:28

Kingway žádné restrikce jako (kroužek na variátoru) nemá. Prvních 200 km jsem byl zoufalý ale situace se s každým přibývajícím najetým kilometrem zlepšuje, chce to vydržet. Každopádně nelze čekat žádné zázraky, skůtra jsem pořídil na dojíždění do práce namísto staré Babety. Při stejném výkonu a spotřebě jako u babety mám lepší světla,brzdy,elektrické startování a spoustu úložného prostoru.

Ještě jedna zkušenost: Hodně lidí nadává na čínské dílenské zpracování ale podle mých osobních zkušeností je největší problém v českých mechanicích kteří tyto skůtry skládají. Po dovezení jsem musel skutra rozebrat, vyměnit několik šroubků které byly našrubované přes závit, protáhnout závitníkem poškozené závity, správně namontovat nosič kufrů a všechny plasty. Opravdu si nedovedu představit, že bych k těm prasatům co si říkají mechanici dal skutra na nějaké seřízení ventilů.
karel44

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 05 kvě 2010, 19:58
Skútr / moto: Kingway condor

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod forneta » 12 kvě 2010, 21:26

Neděste mě ! :| Já s ním také jezdím do práce, vypadá bytelně, tak jsem si říkala, že těch 10-50km by na něm šlo přežít. Mám najeto necelých 500km a mám pocit, že se zhoršuje. Po garanční prohlídce jsem myslela, že ho potupně odtlačím domů, nechtěl jet, ale pak se trochu rozjel. Momentálně se mi poměrně často stává, že jedu a náhle úplně přestane táhnout a pak se zase chytne. Vůbec mám pocit, že moc netáhne. Neštěstí je přibrzdit a chtít se rozjet třeba na křižovatce do kopce. Prostě se odstrkuju skoro i rukama... Jak je teplý motor, nic moc. Také hodně divně ukazuje tachometr. Z radarů v obcích vím, že ukazuje o 10km vyšší rychlost než jakou skutečně jedu. Takže zjištění, že peláším tak kolem 35km/h mě žádným velkým nadšením nenaplňuje. Statečně předjíždím akorát rozvážné dámy na kolech. Naši babetku nechytám ani omylem, ale pravda je, že tohle se podstatně lépe startuje, krásně svítí, dobře se na tom jede. Ale doufám, že to nikdy, ale opravdu nikdy nebudu muset tlačit na Ještěd jako babetku....
SEVERNÍ ČECHY
forneta

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 38
Registrován: 11 kvě 2010, 20:33
Skútr / moto: Kingway Fonero 50

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod Kamilus » 12 kvě 2010, 23:58

Fornetko, vypadá to na špatnou ruku při výběru kusu.
Kolikpak taková sranda vlastně stojí? A zkoušel se na tom mechanik vůbec projet, že tě takto pustili domů?
Kejši: Aprilia SR 50, rv.01, SR50 R, rv.10, SR 125, rv.99, PCX125 r.v.11
125ka Obrázek 150ka Obrázek
Uživatelský avatar
Kamilus

500+
 
Reputace: 12
Příspěvky: 594
Registrován: 22 lis 2009, 20:09
Bydliště: Šumbark
Skútr / moto: Honda 150 PCX

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod karel44 » 13 kvě 2010, 19:21

"náhle přestane ůplně táhnout" skůtr není ještě zajetý a když jedeš dlouho stejnou rychlostí udělá přesně to co popisuješ, musí se občas ubrat a pomalu to nechat zase rozjet. Totéž do kopce, jak přestane táhnout tak uberu a znovu pomalu rozjíždím. Někdy se až divím do jakého kopce mě to vytáhne, na babetě už bych dávno musel šlapat. Hold číňani mají všichni 40 kilo, těm to jezdííí :lol:

Zajímalo by mě jestli tzv. značkové skůtry jezdily hned bez zajetí 70. :roll:
karel44

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 05 kvě 2010, 19:58
Skútr / moto: Kingway condor

Re: Kingway fonero 50

Příspěvekod PROOF » 14 kvě 2010, 10:36

Možná dřív než eurodědci zavedli opravdu skvělí restrikce. Jinak každej skútr je určitě lepší důkladně zajet u 4T to platí dvojnásob.
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Další

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků