Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod Šušeň » 30 bře 2010, 22:51

Zdravim.Napadla me takova myslena a chtel bych slyset par rad (nikoli nazoru,ty muzu jen predvidat) a to sice...napadlo me,ze za prve bych chtel trosku porychlit sveho scootika ale nechce se mi kupovat vsechny ty veci k tomu,valecky a druha vec,ze bych ho chtel zkusit predelat na 2Takta (vymenou motoru za 4Takt) a ptam se...kterej scootik,se shodnym ramem jako ma kingway fartt se dela s dvoutaktem,resp,ze ktereho stroje by to slo naroubovat a druha vec,ktera me napadla,co kdybych zkusil dat do scootika silnejsi motor,treba 125tku (samo ze s brzdama a tim vsim okolo).Zkousel to nekdo z vas?diky vsem za rady.
Kingway Fartt 50QT 4T
Uživatelský avatar
Šušeň

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 29 srp 2009, 15:09
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: Kingway Fartt 50 4T

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod sedli » 30 bře 2010, 22:59

Neporadim ti s těma věcma na přestavbu, ale chtěl bych vědět proč chceš takovýho prcálka předělávat na něco silnějšího a cpát do toho větší motor? Já to nechápu každej koupí 50 ku a pak 2krát převýší jeho pořizovací cenu tuningem a přestavbou...kdybych něco takovýho chtěl tak radši koupím hned větší objem a s penězma to výjde uplně nastejno....navíc nasereš tam jinej motor všecko a nikdo ti to ani nepojistí..no to asi jo, ale až ti to vzlítne a skončíš někde nebo v něčem tak to pak bude průser...sorry to neni nic proti tobě, to myslím všeobecně na všecky, jak to vždycky všude čtu...už sem musel něco napsat co si myslím...
Taky další případ když má někdo papíry jen na 50ccm a pak mu to nestačí a snaží se z toho udělat draka, to čtu na scooetr-tuning portálu pořád...víc s tím řeší problémy okolo nastavení, natryskování, bohatosti, spotřebě atd než na tom jezdí...uplně ze stejnýho důvodu jsem rok netrpělivě čekal a udělal si papouch rovnou na 125 protože jsem viděl u všech ze školy jak pak jezdí na prcátku a šetří na postupnej tuning aby z toho dostali nějaký kilometry navíc...
sorry za OT, ale musel jsem to ze sebe vysypat :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod Šušeň » 30 bře 2010, 23:07

v poho,jen klidne sypej dal :) je fakt ze na to asi king neni to prave orechove,s tema papirama na padinu,to je presne muj pripad,nicmene me to napadlo z toho duvodu,ze kdyz to jde u aut,ze by to mohlo jit i u scoota a zajimalo me,jestli uz to nekdo delal nebo s tim ma nejake zkusenosti ale sam se do toho pravdepodobne poustet nebudu.ale s tim dvoutaktem bych do toho sel,ten me laka vic uz jen z duvodu jednodussich uprav.
Kingway Fartt 50QT 4T
Uživatelský avatar
Šušeň

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 29 srp 2009, 15:09
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: Kingway Fartt 50 4T

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod wictor » 30 bře 2010, 23:08

Nedá mi to a taky musim pár řádek napsat...
1, Přestavby o jakejch se rozepisuješ tě vyjdou na neskutečné peníze. To ti radši doporučuju koupit new scoota

2, Nejsem si zcela jistej, ale osobně si myslím, že bys shořel při 1 technický prohlídce (za předpokladu, že by neprobíhala jako u mě :mrgreen: )

Takže pokud bys to chtěl nějak poladit, tak bych to poladil "standartním způsobem" tzn.: vejfuk, válečky, píst a válec, variátor apod. :wink:
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod sedli » 30 bře 2010, 23:13

Přesně, budeš s tím mít jenom plno problémů a další se můžou zase objevit...a valit na lehkým skůtru kterej na to není stavěnej třeba stovkou taky není moc příjemný už (jednou jsem si to vyzkoušel na vlastní kůži) . Řikám je to jiný sedět na 50 ccm skůtru a pak sedět na něčem větším a cítit v tom výkonu že jedeš a máš v poho ještě rezervu a nemusíš ten helf držet na plnej plyn....já to nejlíp znám když rozvážím pizzu na 50ccm skůtrech, kdy hned od rozjetí až po plnou jízdu pořád držím plyn na max....a pak když sednu na svýho skůtra tak je to jak sedět v mraveništi a pak na vodní posteli :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod s6rider » 30 bře 2010, 23:15

1) Přestavba je podle mě nesmysl, a jak říká wictor - nedoplatil by ses
2) Ani klasický tuning jako variátor, výfuk, válec apod ti tolik u číny nepomůžou... Měl jsi raděj koupit nějakou ojetinu NEčínu s mina motorem, ten se nejlépe ladí..
Uživatelský avatar
s6rider

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 18 úno 2010, 21:15
Skútr / moto: Aprilia SR50 R Factory
Tuning / úpravy: FAR F1, boční stojan

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod MisaKacenka » 30 bře 2010, 23:24

Stejny ram, jako tva cina, bude mit zase nejaka levna cina...takze pravdepodobne zase s 4T...

Je to blbost uz od zakladu...pokud si chtel tunit, nemel si kupovat tohle...
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod petridas » 31 bře 2010, 10:22

hosi nektere to tuneni bavi! tady uz potom nejde o prachy ale o ten pocit vytunenyho skutru ,nebo auta! jinak si taky myslim ,ze pokud by ti slo vylozene o zvyseni rychlosti a akcelerace tak to si ty prachy radsi usetri a kup neco jineho ! jo a zaklad je kdyz tunit tak 2-takt!!!! :wink:
APRILIA LEONARDO 150 a APRILIA ATLANTIK 500 a nakitovanej punta CAGIVA MITO 125. vice info na http://petridas.webnode.cz nova sluzba : odvezu cokoli kamkoli motku ,skrin nebo az 7 lidi piste volejte
Uživatelský avatar
petridas

1500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1738
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havirov
Skútr / moto: punťa 125 , aprilia atlantic 500

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod KYBLOS » 31 bře 2010, 10:25

petridas: přesně 8) U malýho scoota mě to právě bavilo. Pak se mě někdo zeptá - no jo, ale kolik si do toho tuningu narval? Asi někdo prostě nechápe, že někoho to baví :wink: To je jako někdo tuní auto a pak sou na to i srazy apod. :roll:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod MisaKacenka » 31 bře 2010, 10:50

Ale jo...ale 2takt s potencionalem...aerox, srko...apod... :)

ale koupit cinu, notabene se 4t...a chtit ji tunit...to mi prijde jko blbost...
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod s6rider » 31 bře 2010, 15:53

Tak to je jasné že tuning je zábavný, ale on vyloženě napsal že chce vyměnit motor, proto aby měl vyšší výkon.. A china 4T je ten poslední typ skútru, který vám investované peníze vrátí rychlostí a výkonem.. Tady můžeš maximálně pracovat na vzhledu. :roll:
Uživatelský avatar
s6rider

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 18 úno 2010, 21:15
Skútr / moto: Aprilia SR50 R Factory
Tuning / úpravy: FAR F1, boční stojan

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod Šušeň » 31 bře 2010, 23:25

Tak,je pravda,ze king na ten silnejsi motor (125tku) neni nejvhodnejsi,proto ta druha varianta s dvoutaktem.Bohuzel jsem mel moznost se s dvoutaktem svezt az po koupi 4T a trosku jsem zalitoval.S tim tuningem je to pravda,o penize mi nejde,spis jen pro tu srandu,rad se v necem porad vrtam :)

takze variantu s montazi 125tky zavrhuju a jde mi uz jen o 2T takze,existuje nejaky scoot s mym ramem a 2taktem?mozno i cina
Kingway Fartt 50QT 4T
Uživatelský avatar
Šušeň

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 29 srp 2009, 15:09
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: Kingway Fartt 50 4T

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod MisaKacenka » 01 dub 2010, 00:04

To bude jenom cina...musis se podivat na vyrobce, najit podobne vypadajici scoot a doufat, ze se delaji i 2T...
Silne o tom ale pochybuji...
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod Šušeň » 01 dub 2010, 00:09

ja mam totiz pocit,ze minimalne jedna znacka existuje ale nemuzu si.....kentoya,jasne,kentoya delala jeden starsi model,tusim ze to je zoom nebo tak neco,kterej mel stejnej ram a tudiz i zaveseni motoru jako ma muj king.vim to,pac mi ted jeden majitel tohohle scoota pujcoval ridici jednotku a ten tam ma stopro dvoutakta!!pozjistim,jestli je to ten zoom a uvidi se.
Kingway Fartt 50QT 4T
Uživatelský avatar
Šušeň

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 59
Registrován: 29 srp 2009, 15:09
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: Kingway Fartt 50 4T

Re: Kingway Fartt 50 QT 4T - přestavba

Příspěvekod cocmonka » 11 dub 2010, 00:38

Nevim, proc vsicni resi jestli je cinskej skutr znacky Kentoya, Kingway, Korado, Baotian atd. Jsou to jen obchodni nazvy pro konkretniho dovozce v CR, PL, SR atd. Vetsinou se jedna o cinskou tovarnu, ktera dodava skutry pro zajemce z Evropy. Dulezite je vedet vyrobni cislo modelu. Asi mas stejneho skutra jako ja. Takze vyrobce v cine se jmenuje RHON a cilo modelu je LH50QT-6B. Tady mas kdyztak vyrabene modely: http://www.motor-rhon.com/model-no-list.php. Kdyz jim posles email v anglictine, tak ti urcite odpovi, jestli tam jde dat 2T z jineho modelu. Osobne si ale myslim, ze prestavba na 2T nema smysl. Tedy pokud te to bude bavit, tak ok. Mne to po odstraneni restrikci jede 70 km/hod dle gps a to je myslim hranice bezpecnosti pro tento skutr. Vic radsi nejezdim, protoze se bojim, ze si ohnu raficku tachometru, ktera se opira o zarazku na tach. 85 :-).

Tak jeste jsem se podrobne dival na ty stranky a u naseho modelu pisou: Optional 90cc/2 stroke, 60cc/2&4 stroke, 50cc/2&4 stroke
Uživatelský avatar
cocmonka

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 20
Registrován: 23 bře 2010, 22:55
Bydliště: Praha 10
Skútr / moto: Kingway Fartt 50QT / Aprilia Leonardo 125
Tuning / úpravy: otevřený

Další

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron