Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
22 led 2011, 11:45
Zdravím, jaké máte zkušenosti s tímto KONKRÉTNÍM skůtrem. Opravdu mě nezajímá, že jej nemám kupovat od těch co doporučují "značkové". Zajímají mě poruchy, náklady na provoz, s čím jste skokojenost a s čím ne. nic není jenom černý nebo bílý. Je mě jasné, že asi nemůže konkurovat strojům za 60 litrů,
22 led 2011, 14:09
Kámoš ho má už rok a zatím bez poruch. Navíc je strašně pohodlný.
02 bře 2011, 16:11
Tak tam jsem právě kupoval
A přímo prodejce tvrdil, že s nima problémy nejsou, mimo těch, co mají elekrtonické tachometry, s tachometrama analog prý problémy nejsou
02 bře 2011, 16:59
..pak se pochlub s montáží...
02 bře 2011, 19:22
Jestli myslíš ten tachometr, mám tam přímo analog od začátku, jediný, rafika je hodně zatlumená, takže když prudce zastavím, tak už stojím a na tachometru je ještě třeba 20 a pomaličku dojede na nulu
Takhel vypadá
http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=57708Sjeď dolů, jsou tam fotky i toho tachometru a celé "přístrojové desky"
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 říj 2013, 00:38, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
02 bře 2011, 19:34
No, musím uznat, že pokud již někoho nekopírují, vzhledově se jim tenhle skútr fakt povedl, klobouk dolů...
02 bře 2011, 19:55
jo jo mě se taky líbí klidne bych ho bral .. ...........
03 bře 2011, 09:55
Proto jsem si ho taky koupil, a je to největší skutr, jakýho jsem viděl, alespoň v této kategorii....
12 čer 2011, 15:24
Mám Euroboye od listopadu 2010, najeto 1200 km. Zatím je v původním stavu, těsně před druhou prohlídkou a jsem s ním spokojen. Jediná závada je upálená elektroda na původní čínské svíčce, ale i s 2 milimetrovým odtrhem dojel domů, jen s občasným cukáním. Na druhé prohlídce je mi nabídnuta přestavba na 80 ccm, ale po přečtení jednoho příspěvku o 70 ccm s minimálním účinkem, nevím, nevím. Po rovině jede bez problémů 60 km/h, ale ve větším kopci při rychlosti okolo 40km/h ztratí velmi rychle výkon a začne táhnout až na 30km. Tento neduh by měl údajně zmizet. I při rozjezdu těžko přelézá tuhle rychlost a pak jede celkem dobře. Máte s tím někdo zkušenost?
12 čer 2011, 15:32
Chce to lepší variátor,řemen,větší trysku,odstranit to kolínko ve filtrboxu a uvidíš že i do kopce chytne dech.
12 čer 2011, 15:42
Větší trysku dají spolu s tím 80 ccm válcem a případné restrikce snad odstraní taky. Zajímavé je, že v 500 km jel z kopce 72 km/h a ve 1200 km jede na stejném místě a stejných podmínkách 63 km/h.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 říj 2013, 00:44, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
12 čer 2011, 16:16
U toho čínského variatoru už můžou být plošky na válečkách a nedosáhne plného výkonu.I ten řemen může být krapet vytahanej.A nebo vodítka.Chce to rozdělat a podívat se v jakém to je stavu.Bych dal napřed ty věci jak jsem psal výš a až potom laboroval s 80kovým válcem.Stejně když tam nedají větší karbec tak tam změna nebude kdovíjak velká.To už možná radši laděný výfuk.Ten zvedne výkon určitě.
12 zář 2011, 23:38
Po poslednom tankovaní benzínu,pumpa Slovnaft sa mi stalo po asi 5 km jazdy na 3/4 plynu,že skúter prestal ísť.Zastavil som dal na stojan a zase naštartoval a išiel ďalej.Problém je v tom,že odvtedy má na voľnobehu divný plechový zvuk a tendenciu zdochnúť po zastavený.A počas jazdy na plno po pár kilometroch znova prestane ísť.
13 zář 2011, 11:59
Dopručil bych vyčistit karburátor. Měl jsem podobný problém, ale opačně - zahřátý na vonoběh běžel, při přidání plynu chcípal, netáhnul. V plovákové komoře humus, přicpaná hlavní tryska. Karburátor jsem rozebral, vyfoukal stlačeným vzduchem a je klid. Následovala instalace palivového filtru. Od té doby klid.
Mám Eurostar, ale to je skoro totéž, jenom jinak oblečené do plastů.