Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod vwpassat » 11 čer 2012, 22:50

koupil jsem si kinroad wind hunter 125ccm 4T max rychlost semnou je 75kmh. při nastartování studenýho motoru mi chytne ah ned chcípne. myslíte,že bude KO sytič? objednal jsem pro jistotu tento http://www.multimoto.cz/?622,syti%EF%BF ... -dellorto-{106610} max otáčky,co mě skutr pustí je 8000ot/min objednal jsem toto CDI http://www.multimoto.cz/?162,cdi-2-4-pi ... 50-150ccm-{34} bude to znát? ještě bych se chtělk zeptat jaký variator,jestli stačí dát lehčí válečky,nebo komplet variator. mam to na ještění do práce a na občasný couračky kolem 50km po okolí. skutr má najeto 7000km. chce se přiblížit alespoň 100km/h
vwpassat

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 14 kvě 2012, 01:50
Skútr / moto: babetta 210/123 grand lux
Tuning / úpravy: 15/42 zubů Vmax 70kmh

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod TUNER » 11 čer 2012, 23:46

100 tacho nebo skutečnejch ? a kolik by jsi chtěl točit ? myslim že 8000 je na 4T ok....CDIčko ti asi moc nepomůže,ale za 3 kila....to je ještě celkem levnej placebo ;-) Lehčí válečky ti moc v maximálce nepomůžou,spíš jinej variátor,ale pokud chceš jezdit skutečnejch 100,bylo lepší pořídit něco jiného než hledat koně tam kde nejsou. ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod radesed » 12 čer 2012, 07:17

přesně jak píše TUNER, CDI to moc nespraví, já mám přesně to stejný CDI doma v šuplíku, protože mi na KEEWAY vůbec nefungovalo, pokud seš trochu zručnější, pustil bych se do výměny válce za větší aspoň 160 ccm http://www.skutry-malsice.cz/kymco/agil ... ml#content, popř. ostřejší vačka A8 http://www.skutry-malsice.cz/yamasaki/y ... ml#content, už ten válec bude podstatně znát. Taky bych dal sportovní variátor, já používám http://www.skutry-malsice.cz/xintian-ki ... ml#content. Mě osobně jede skútr po úpravách tacho 110, GPS 98.
KEEWAY F-ACT 125, válec Airsal 150 ccm, variátor Naraku Maxi-Speed, 30 000 km
HONDA Forza 300, bez úprav, 3,6 l/100 km
Uživatelský avatar
radesed

50+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 96
Registrován: 10 dub 2010, 21:00
Bydliště: Brno / Židlochovice
Skútr / moto: KEEWAY F-ACT 125 - prodáno, HONDA Forza 300

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod MilosVee » 14 črc 2012, 08:09

Tak teď nevím, jestli tvůj příspěvěk byla ironie, nebo jestli jsi to myslel vážně?Nacpat do toho cca 6000, aby 125ccm jezdila 98km/h?To si děláš pr.... ne?
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 11:30, celkově upraveno 1
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod Ludwig » 14 črc 2012, 12:57

Obávám se, že si pr.... nedělá ku spokojenosti obchodníků prodávajících čínské fabrikáty v krásně barevných krabičkách za nekřesťanské ceny. Jistě se Ti zadaří najít schůdnější alternativu odpovídající cenové kategorii tvého stroje.
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 11:29, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Ludwig

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 109
Registrován: 05 čer 2010, 11:43
Skútr / moto: Keeway Flash
Tuning / úpravy: Arrow výfuk,kit 70,nový var,kontr. Malosi žlutá,odlehčené pakny spojky tvrdé pružiny

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod MilosVee » 14 črc 2012, 16:05

Jedním slovem : neuvěřitelné!!!Taky jsem míval čínskou padinu, a je fakt, že závady byly.např. benzín rozežral benzínovou hadičku :lol: :lol: :lol: .Kvalitka za rozumnej peníz :lol:
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod trudic » 01 srp 2012, 13:13

radesed: Zdarec chlapi. Včera jsem namontoval nový variator Naraku Maxi speed od Scootlandu ( http://www.scootland.cz/zbozi/naraku-va ... axi-speed/ ), ale bohužel maximálka se nezvedla ani o 1 kmh.
Před instalací sériový varec běží na 85 kmh tachometrových při otáčkách cca 7tis. a téměř celou dobu před maximálkou se pohybuje mezi 4-4,5tis. otáčkami.
Nový Naraku varec běží taky na 85 kmh tachometrových, ale při otáčkách cca 6tis. a téměř celou dobu před maximálkou se pohybuje mezi 5,5-6tis. ottáčkami.
K Naraku jsou dodávany válečky 10,3g. Seriové byly 12,5g. Jsem nas......., že vyhodím 2000,- Kč a z větší maximálky je prd.
Nějaká rada??
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 22:30, celkově upraveno 1
EX Yuki New Speedy 50 v 500km kit na 72ccm najeto já 4.500km (koupen nový)
EX Yuki Matrix 125 kit na 160ccm 3.900km ( já 2.000km)
Kymco Xciting 500iR 4.300 km (já 1.200 km)
http://trudic.rajce.idnes.cz/xciting
Uživatelský avatar
trudic

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 01 srp 2012, 13:08
Bydliště: Karviná
Skútr / moto: Kymco Xciting 500iR

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod MilosVee » 01 srp 2012, 17:18

A to je 50ccm?A co kontrastka?Jestli Ti 50ka jede po rovině 85km/h, tak můžeš být celkem happy.
Ale upozorňuju, že varec Ti moc na maximálce nepřidá, možná tak na průběhu výkonu.
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod TUNER » 01 srp 2012, 21:08

Stačí mrknout na název topicu v kterém píšeš a hned bude jasné že padesátka to fakt není ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod MilosVee » 01 srp 2012, 21:10

jo,jsem to nějak zazdil,tak soráč :D :D
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod trudic » 02 srp 2012, 13:58

jasně je to 125, ale ti parchanti na scootlandu píšou nebo spíš ukazují graf z brzdy, kde je jasně vidět zvýšení maximálky z 85 na 105 --- http://www.scootland.cz/graf-vykonu-z-motorove-brzdy/76
Nejsem přece mamlas, abych dal 2 litry za to, že se mi lépe rozloží výkon. To ať si strčí někam...
Jde mi o maximálku. Když jsem jim volal s raklamací, tak mi řekli, že mám přijet k nim na brzdu, že si to musí ověřit.
Takže já mám teď jet 200 km, abych jim ukázal, že to je fakt na houby... A pak 200 zpátky. No šlak by mně trefil.
EX Yuki New Speedy 50 v 500km kit na 72ccm najeto já 4.500km (koupen nový)
EX Yuki Matrix 125 kit na 160ccm 3.900km ( já 2.000km)
Kymco Xciting 500iR 4.300 km (já 1.200 km)
http://trudic.rajce.idnes.cz/xciting
Uživatelský avatar
trudic

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 01 srp 2012, 13:08
Bydliště: Karviná
Skútr / moto: Kymco Xciting 500iR

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod Simson » 02 srp 2012, 15:58

Trudic: Myslím, že průběh výkonu je vcelku dobrá věc. Pokud má tvůj motor dostatečnou sílu, možná by to vzalo těžší válečky, ale fakt nevim. Záleží i na tom, kolik vážíš. Pokud chceš honit maximálku, kup větší stroj. Osobně bych se do číny bál strkat tůzingový věci, ještě by se pak rozlomil motor vejpůl. Když chceš 125ku která jede, měl jsi jít do 2T a ideálně kvalitní (ne čína). Tam bys z toho mohl udělat s pár věcičkami raketu. Ale tohle je jak čekat od starý Kejvačky, že pojede 120km/h do kopce :wink:
Není motorkář ten, co jezdí na hlučným Hárleji proto aby si ho lidi všimli, ale ten, kdo jezdí srdcem, třeba na babettě či skůtru.
Uživatelský avatar
Simson

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 203
Registrován: 10 zář 2011, 11:43
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Piaggio Sfera 125, Hero Winner 50, Yamaha Jog RR
Tuning / úpravy: Snad nějaké budou časem

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod MilosVee » 04 srp 2012, 13:37

Tak je fakt, že 125ccm čínské výroby nebude lítat bůhvíjak, sám jsem měl čínskou 50ku, a oproti značkovým se to nedalo srovnat.Hold za málo peněz ještě míň muziky, bohužel.

pokud Ti můžu poradit, vys.... se na nějaký maximálky, a bu´d rád, že jezdíš.tuning přináší akorát další trable, a za chvilu budeš víc opravovat jak jezdit.Věř mi.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 21:04, celkově upraveno 1
Babetta 210-najeto 500km-prodáno
MP Korado Via 50 2T-najeto 3000km-prodáno.
Piaggio X9 500 EVO ´06-najeto 14 000km-prodáno

Nyní SUZUKI DL 650 V-STROM


Objem ničím nenahradíš (zvlášť ne tuzingem:-))
Uživatelský avatar
MilosVee

500+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 584
Registrován: 31 kvě 2010, 21:05
Bydliště: Třebíč-venkov
Skútr / moto: Yamaha FZ6 FAZER

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod vwpassat » 21 bře 2013, 22:26

Nakonec jsem ho nechal v serii. ale mám problém. Před zimou jsem ho umyl a dal do vytápěný garáče(baterka byla mimo). plně nabitou baterii Varta 9Ah jsem zapojil, sundam skutra z policajta a nic. startér netočí. po oddělání startéru jsem ho napojil na přímo na nabiječku a jen se lehce točí i rukou ho zastavim. když necham startér venku položenej na motoru a stisknu tlačítko startování,tak se ani neotočí a nejde do něj proud. nakopávačku bohužel nemam mam ji sundanou,protože nevim,jak jí mam nastavit,aby správně chodila. nenapadá někoho,na co se mam podívat popřípadě co mam proměřit? do spínače na řidítkách vedou jen dva dráty.

a ještě mi přestal jít proud do klaksonu. Světla,blinkry fungují.Děkuji Petr Mladá Boleslav
vwpassat

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 8
Registrován: 14 kvě 2012, 01:50
Skútr / moto: babetta 210/123 grand lux
Tuning / úpravy: 15/42 zubů Vmax 70kmh

Re: Kingroad Wind Hunter 125 4T / Yuki Matrik 125 4T

Příspěvekod vanbur » 21 bře 2013, 22:56

Ahoj zkontroluj jestli ti nezustal kontakt na bočním stojanu seplý ,nebo rozeplý . Když Ti to nestartuje. To bych ověřil jako první , jinak mě u china stroje během jedné sezony shnily dráty na bílej prášek - nezbylo než opravit jeden spoj po druhém a jezdím zas dál ....
Aprilia atlantic 125
vanbur

10+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 10
Registrován: 27 zář 2008, 17:32
Bydliště: Kladno
Skútr / moto: Aprilia Atlantic 125ccm

Další

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků