V origo karburátoru jsem měl 0,80/M4 trysku. Po přechodu na 72ccm to moc nejelo, celé to bylo takové divné. Tak jsem zkusmo zvětšil trysku na 0,85, bylo to lepší. V rámci "tunningu"
jesem dostal zánovní větší karburátor, tak jsem ho tam vrznul a přidal ten Naraku HS variátor. Jak jsem psal jinde, mám testovací kopec. Jde mi především o relativně slušné vyjetí stoupání, nikoliv o docílení maximálních rychlostí. Za rychlostí se nehoním. Ale v současné době, s Naraku variátorem, válečky 7g, pružinou co je dodávána k variátoru a tím větším karburátorem (netuším průměr, tryska 0,95) to jede svižně, do kopce jistých 40 podle GPS (vážím k 90kg), po rovince jsem to vytáhl na 68 (opět GPS), dál jsem se již s touto konstrukcí scoota docela bál.
Je tam jakási rezerva v "plynu". Tak do 3/4 to je klasika, potom, při přidání na max se to jakoby začíná lehce dusit. Budu ještě laborovat s tryskou, chci ji zkusit trochu zmenšit - 0,85 - 0,90. A pohraji si ještě trochu s válečky.
Předpokládám že znalci, ladiči a servismeni se možná při čtení tohoto baví
, ale jsem hračička a rád si vše odzkouším na vlastní kůži. Je to pro mne takové hobby, stejně jako problematika GPS a další. Na autě si také 95% dělám sám, tak proč si nepohrát s takovou velkou hračkou, jako je malý scooter.
A pokud mne ta Kentoya ještě za hezkého počasí dopraví do práce či na malý výlet ....... pak to nemá chybu.