Kentoya OneCity 50

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod Mr.Voza » 09 dub 2014, 19:49

Podle mě jsi to tím sundáním hadice ochudil, že tam teď jde přes airbox víc vzduchu a jako další věc ti teď za jízdy navíc ta díra v airboxu nabírá vzduch, čím jedeš rychlec, tím víc. Proto to máš teď tak chudý. Bude to chtít větší hlaní trysku.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod sinistre » 09 dub 2014, 19:54

Pokud už to nejde posunout...
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Příspěvekod 1914 » 09 dub 2014, 20:21

Je problém tu trysku vyměnit ?
Naposledy upravil 1914 dne 09 dub 2014, 20:43, celkově upraveno 1
1914

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 112
Registrován: 31 bře 2014, 19:47
Bydliště: Kyjov
Skútr / moto: Capirelli Grande Porto 125

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod crhy » 09 dub 2014, 20:37

Není jí problém vyměnit, u bývalého malého skůtra jsem jí dokonce převrtával vláskovým vrtákem, z 0,65 mm tuším na 0,8 mm.
Ovšem, jestli se ti klepou pazoury, tak se do toho nepouštěj :mrgreen:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod 1914 » 09 dub 2014, 20:43

Klepou jak sviňa. Dělám v celkem dost stresové práci. To je tím. Jakou mám teda koupit ?
1914

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 112
Registrován: 31 bře 2014, 19:47
Bydliště: Kyjov
Skútr / moto: Capirelli Grande Porto 125

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod crhy » 09 dub 2014, 21:08

Větší, než tam máš teď :wink:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod 1914 » 09 dub 2014, 21:32

Dík pánové, zítra kouknu co tam je.
1914

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 112
Registrován: 31 bře 2014, 19:47
Bydliště: Kyjov
Skútr / moto: Capirelli Grande Porto 125

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod crhy » 11 dub 2014, 20:13

Tak jaká tam je ? Měla by tam být zhruba něco kolem 63-65.
Ty jsi určitě Majitel LG L9II :wink: a zakladatel této komunity, že ano 8) , zdravím tě tu Franto !
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod 1914 » 11 dub 2014, 21:19

Tak to je náhoda! Ano jsem to já. Zatím jsem to neměl čas udělat.

12.4. edit:
Tak jsem přišel na to že šroubek bohatosti byl 3.5 otáčky. Není to nějak moc? Nemá to být 1.5 ?
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 dub 2014, 07:14, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
1914

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 112
Registrován: 31 bře 2014, 19:47
Bydliště: Kyjov
Skútr / moto: Capirelli Grande Porto 125

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod sinistre » 12 dub 2014, 19:18

Dej to na 0,5-1 otáčku od dorazu...každej to má jinak, ale tady bych začal. Pokud bude moc bohatá, po delším stání na volnoběh, při rozjezdu bude prodleva. Kontroluj to podle svíčky.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod 1914 » 12 dub 2014, 19:28

Zkoušel jsem to na 1 otáčku a při rozjezdu prodleva a po ujetí 1Km na plnej plyn svíčka pořád bílá. Mám teda zkusit 0.5 ?
1914

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 112
Registrován: 31 bře 2014, 19:47
Bydliště: Kyjov
Skútr / moto: Capirelli Grande Porto 125

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod Mr.Voza » 12 dub 2014, 20:07

Nastavení šroubu bohatosti směsy má největší vliv na směs při vonoběhu a cca do půlky plynu. Jestli to je při plným plynu moc chudý, tak je potřeba větší hlavní tryska.

Doporučuju přečíst tenhle článek, jak funguje karburátor. Hlavně je tam takovej šikovnej graf, kde je pěkně vysvětlený, která komponenta karburátoru má vliv na kterej jízdní režim.
http://ctyrkolkydvorak.cz/recenze_detail.aspx?id=21
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod 1914 » 12 dub 2014, 20:12

Já ale normálně jezdím na půl plynu. Takže bz to stačilo zítra zkusím teda 0.5
1914

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 112
Registrován: 31 bře 2014, 19:47
Bydliště: Kyjov
Skútr / moto: Capirelli Grande Porto 125

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod sinistre » 12 dub 2014, 20:24

Když podle svíčky kontroluješ volnoběh, musí motor běžet na volnoběh, ne na plný plyn. Motor musí být zahřátý. Spíš bych to viděl na víc jak jednu otáčku. Ale pořád je potřeba přetryskovat, až pak bych ladil volnoběh.
Uživatelský avatar
sinistre

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 409
Registrován: 08 zář 2012, 21:40
Skútr / moto: Cagiva City 50
Tuning / úpravy: multivar

Re: Kentoya OneCity 50 4T - airbox

Příspěvekod 1914 » 12 dub 2014, 20:31

Tryska je pod plovakem že? (Sorry nejsem na hlavu ale motorku jsem nikdy neměl) Rozumím spíš Zetorům.
1914

100+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 112
Registrován: 31 bře 2014, 19:47
Bydliště: Kyjov
Skútr / moto: Capirelli Grande Porto 125

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků