Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
09 říj 2013, 00:34
A proč čekáš s variátorem až ti skončí záruka? Po osazení sportovním variátorem, ti záruka padnout nemůže, protože nemá žádný vliv kterým by se zvedlo namáhání součástek skůtru, jako třeba u většího válce nebo racing vačky. Pokud ten variátor chceš, tak ho tam normálně dej a o záruku se neboj....sportovní variátor nezvedá výkon jako takový že by přidal třeba nějaké koně (pouze dokáže využít efektivněji výkon motoru, díky jinému stoupání řemenic a dráhám válečků, takže se dostaví třeba lepší spodek a větší maximálka) a ani jinak neopotřebovává nebo neničí žádný díl na skůtru.
12 říj 2013, 07:06
Kamarádi skútru reagují na vás dotaz drnčeni start.páky teď jsem to řešíl je velka vule v pouzdře osazene ve viku variatoru udelal jsem je ze soust.silonu a max.tesne na paku.a je klid. Jinak se /vyvarujte servisu v prostejove drozdovice./!!!!!
Naposledy upravil
vodnik dne 12 říj 2013, 14:47, celkově upraveno 1
12 říj 2013, 08:09
Čaute včera jsem, si všiml při jízdě divného zvuku
doma jsem dal skůtra na stojan a poslouchal,jde to ze strany variatoru v určitých otáčkách takové drnčení.z venku nikde nic není povolené,napadlo mě zdělat kryt a podívat se do vnitř ale nevím jestli bych na něco přišel.najeto 2500km.vše jede jak má jen ten zvuk,nějaká rada??
12 říj 2013, 10:05
Zdravím sundej viko a podivej se neni li povolen vetilator uariatoru nebo ve středu je plech i ten může drncet.může to delat i řemen
03 led 2014, 04:03
Zdravím po delší době, letošní zima nám zatím přeje a tak jsem včera vyjel na malou projížďku a po 2020 km(ale ještě před 2. GP) mám první hluboký zářez. Fever se zastavil 20 km od baráku a odmítal naskočit.Jakoby vevnitř něco lehce prasklo a pak už jsem jenom jel, jako bych vypnul zapalování. Na baterku pak motor protočit šlo , ikdyž nechytil. Abych nevybil baterku, začal jsem startovat nožní pákou ale ta se při cca 5. pokusu zasekla v poloze úplně dole a motor už nejde ani protočit přes baterku, něco se tam kouslo takže v pondělí mířím k prodejci a jsem zvědav, co se bude dít. Všem vám, co jste tady přeju, aby se vám tyhle nepříjemnosti v následujícím roce obloukem vyhly.
24.1. edit:Tak závada byla opravena v rámci záruky. Číňan v továrně zapomněl dotáhnout šroubek, který se vyšrouboval a rozsekal cívky. Zároveň mám udělanou garančku po 2000 takže připraveno na sezonu. Konečně jsem vyřešil i ten problém se stále oslňujícím tlumeným světlem - štelovací šroubek jsem vyšrouboval a pořád to svítilo lehce vzhůru takže jsem tam ten šroubek nechal tak, že hlavička odstávala od plastu asi 5 mm, vyříznul díru v tom černém plastu a našponoval šroubek směrem dovnitř pomocí malého kousku U profilu + podložil parabolu u žárovky a výsledek se dostavil. Konečně světlo svítí tak jak má. Zhruba na 10 metrech se hrana paprsku sníží cca o 5-10 cm. Zároveň jsem nadoraz stáhnul i dálkové světlo a už nesvítí vzhůru, ale řekl bych že tak, jak má. Musím to ještě vyzkoušet v provozu. Škoda, že se hned po opravě ochladilo a nasněžilo.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 25 bře 2014, 11:17, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
24 bře 2014, 20:47
Ahoj kolegové,
jsem čerstvým majitelem Feveru. Mám menší problém. Po každém vypnutí klíče se mi vynulují hodiny. Máte někdo podobnou zkušenost?
24 bře 2014, 22:21
hodiny by se mazat neměly.Bude to nějak špatně připojené. Nechal bych to na první garančku.
25 bře 2014, 14:03
Díky za reakci. Co se týká zapojení a zpracování tak je toho divného více. Je to náš první číňan, tak celkem hledím, ale asi to je u nich normal. Po garančce si asi udělám celou elektriku znovu. Použití skleněné pojistky na motorku se mi jeví jako zcela mimo nehledě na její visící provedení kdesi pod motorkou.
27 bře 2014, 13:37
Zdravim vsechny. Je to asi 3 tydny co jsem si koupil tento skutr. Nyni me ceka prvni garancka po 300km. Nemam zadne zkusenosti s motorkou, tak tady hltam kazde info. Co jsem vypozoroval je to, ze po nastartovani pri nizsi teplote 3C to ma snahu chcipnout pri jemnem pridani plynu a pri jizde do kopce to misty nema tah. Byl jsem s tim hned po zjisteni v servisu. Menil svicku a snad neco posteloval. Nyni to je daleko lepsi. Jinak se mne dost libi a doufam, ze me Cinan nezklame
dalsi info bude po garance. Mejte se a hodne km pro vasi pohodu.
27 bře 2014, 21:25
Hele chlape,
to bude asi standard. Mě servis taky hned vyměnil čínskou svíčku za NGK. A nemohu si stěžovat. A že chce motor trochu zahřát, to je taky normál.
01 dub 2014, 13:27
Tak mám po servisní prohlídce. Počasí tedy moc nepřálo, když jsem na ni jel. Trosku pršelo a já nic nevidel
První jizda za deště.tady chybi praxe.
:-):-) jinak za servis jsem vypláznul 1.250 Kč. Dalsi po roce nebo 2000km.
02 dub 2014, 06:40
Čau tak to je mazec 1250kč to neplatím ani za auto,
mě zbývá 1000km do garančky a přemýšlím jestli vyhodit peníze a nebo kvůli záruce to dál servisovat.
Necituj posledního, použij normální odpověď
02 dub 2014, 07:59
Aspoň si vezmi s sebou vlastní motorový olej a předem si domluv cenu. Liíší se šejdíř od šejdíře.
06 dub 2014, 10:38
Zdarte ogaři,tak sem se take po dluhem rozhodováni stal majitelem feveru.Mam ho třeti den a zatim jede ale ty starty nic moc,naskoci až tak na potřeti a nožně se ně to povedlo enom jednu.Musel sem podotahovat všechny šrouby a tři dodat z vlastnich zasob
Svití to kamsi hore takže to bude chcet poštelovat.Mam to misto auta ktere baští 6,2 a jezdim sam 17 do prace a 17 z prace.
07 dub 2014, 22:47
Zdravím zdejší Fevráky.Je to měsíc co jsem si v Dobrovicích u Mladé Boleslavi koupil svýho prvního skutra Fever.Mám najeto cca 550 km a už jsem musel řešit slušnou závadu kvůli který jsem nedojel domu a museliu jsme stroj dotáhnout na laně podot.dalším skutrem Kentoya Vironem-kupovali jsme je stejně.O co šlo spíš pro další lidi aby si na tuhle banalitu dali pozor.Při servisu na 300 km mi měnil maník svíčku a kabel od ní nechal volně plandat,ten se přitavil na trubičku chlazení a protavil se na kostru.Kabel byl na výměnu která byla provedena dnes v rámci záruky.Já se tam s nima moc nepářu a tak to schytali co jsou to za blby-snad mi tam nic nepokur*ili.No nic,jinač vážím 140 kg měřím 2 metry tak si dovedete představit takový hovado na tomhle stroji ale kupodivu to jede,nema problema.Spotřeba je cca 3,5 l nebudu tu psát nějaký bludy o 2,5 l to je hovadina,jedu co to dá kopce 50 roviny 75 někdy 80 km/h.Pročítal jsem vaše rady podměty,jsou supr a tak tu občas taky něco zkusím hodit.Např. jak sem vysokej ho*no sem v zrcátkách viděl krom svejch ramen.Nechal sem si proto z duralu vytočit podložky 50 mm dlouhý a 24 mm silný s dírou na 8M šroub.Střík sem to černou matnou koupil delší imbusovej šroub a to 80mm.Teť už je to supr a vidím co potřebuji.Jinak s tím jak mi to svítí.Jelikož s tím jezdím do práce z i na noční a na denníá za tmy musím uznat,že to svítí dobře.Chtěl jsem to poštelovat trochu dolů ale kašlu zatím na to.Dálková mi svítí snad 100 m daleko a je vidět zvěř a ostatní havěť jako bajkeři a ranní vopilci,tlumená je zatím taky dobrá a tak to nechám jak je.Měl sem už volnej šroub na padáku-tvl. dali tam křížák místo šestihranný hlavy,nechápu ale co na prd se tam dostává a tak ho vyměnim za něco kulturního.Ještě mi jde blbě otáčet start.skříňkou ale našel sem grif tak to jde,nezamykám řidítka nebo bych se z toho poje*al.Mám zámek na předním kole přes kotouč.Na klíčích velkou cedulku - ODEMKNI KOLO. Abych na to ze začátku nezapoměl jako kolega a vočesal co šlo- stálo ho dost prachů.Hele zatím všechno.Mějte se bando.