Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Re: Kentoya Fever 125 4T

09 říj 2013, 00:34

A proč čekáš s variátorem až ti skončí záruka? Po osazení sportovním variátorem, ti záruka padnout nemůže, protože nemá žádný vliv kterým by se zvedlo namáhání součástek skůtru, jako třeba u většího válce nebo racing vačky. Pokud ten variátor chceš, tak ho tam normálně dej a o záruku se neboj....sportovní variátor nezvedá výkon jako takový že by přidal třeba nějaké koně (pouze dokáže využít efektivněji výkon motoru, díky jinému stoupání řemenic a dráhám válečků, takže se dostaví třeba lepší spodek a větší maximálka) a ani jinak neopotřebovává nebo neničí žádný díl na skůtru.

Re: Kentoya Fever 125 4T

12 říj 2013, 07:06

Kamarádi skútru reagují na vás dotaz drnčeni start.páky teď jsem to řešíl je velka vule v pouzdře osazene ve viku variatoru udelal jsem je ze soust.silonu a max.tesne na paku.a je klid. Jinak se /vyvarujte servisu v prostejove drozdovice./!!!!!
Naposledy upravil vodnik dne 12 říj 2013, 14:47, celkově upraveno 1

Re: Kentoya Fever 125 4T

12 říj 2013, 08:09

Čaute včera jsem, si všiml při jízdě divného zvuku :( doma jsem dal skůtra na stojan a poslouchal,jde to ze strany variatoru v určitých otáčkách takové drnčení.z venku nikde nic není povolené,napadlo mě zdělat kryt a podívat se do vnitř ale nevím jestli bych na něco přišel.najeto 2500km.vše jede jak má jen ten zvuk,nějaká rada??

Re: Kentoya Fever 125 4T

12 říj 2013, 10:05

Zdravím sundej viko a podivej se neni li povolen vetilator uariatoru nebo ve středu je plech i ten může drncet.může to delat i řemen

Re: Kentoya Fever 125 4T

03 led 2014, 04:03

Zdravím po delší době, letošní zima nám zatím přeje a tak jsem včera vyjel na malou projížďku a po 2020 km(ale ještě před 2. GP) mám první hluboký zářez. Fever se zastavil 20 km od baráku a odmítal naskočit.Jakoby vevnitř něco lehce prasklo a pak už jsem jenom jel, jako bych vypnul zapalování. Na baterku pak motor protočit šlo , ikdyž nechytil. Abych nevybil baterku, začal jsem startovat nožní pákou ale ta se při cca 5. pokusu zasekla v poloze úplně dole a motor už nejde ani protočit přes baterku, něco se tam kouslo takže v pondělí mířím k prodejci a jsem zvědav, co se bude dít. Všem vám, co jste tady přeju, aby se vám tyhle nepříjemnosti v následujícím roce obloukem vyhly.

24.1. edit:
Tak závada byla opravena v rámci záruky. Číňan v továrně zapomněl dotáhnout šroubek, který se vyšrouboval a rozsekal cívky. Zároveň mám udělanou garančku po 2000 takže připraveno na sezonu. Konečně jsem vyřešil i ten problém se stále oslňujícím tlumeným světlem - štelovací šroubek jsem vyšrouboval a pořád to svítilo lehce vzhůru takže jsem tam ten šroubek nechal tak, že hlavička odstávala od plastu asi 5 mm, vyříznul díru v tom černém plastu a našponoval šroubek směrem dovnitř pomocí malého kousku U profilu + podložil parabolu u žárovky a výsledek se dostavil. Konečně světlo svítí tak jak má. Zhruba na 10 metrech se hrana paprsku sníží cca o 5-10 cm. Zároveň jsem nadoraz stáhnul i dálkové světlo a už nesvítí vzhůru, ale řekl bych že tak, jak má. Musím to ještě vyzkoušet v provozu. Škoda, že se hned po opravě ochladilo a nasněžilo.
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2014, 11:17, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Kentoya Fever 125 4T

24 bře 2014, 20:47

Ahoj kolegové,
jsem čerstvým majitelem Feveru. Mám menší problém. Po každém vypnutí klíče se mi vynulují hodiny. Máte někdo podobnou zkušenost?

Re: Kentoya Fever 125 4T

24 bře 2014, 22:21

hodiny by se mazat neměly.Bude to nějak špatně připojené. Nechal bych to na první garančku.

Re: Kentoya Fever 125 4T

25 bře 2014, 14:03

Díky za reakci. Co se týká zapojení a zpracování tak je toho divného více. Je to náš první číňan, tak celkem hledím, ale asi to je u nich normal. Po garančce si asi udělám celou elektriku znovu. Použití skleněné pojistky na motorku se mi jeví jako zcela mimo nehledě na její visící provedení kdesi pod motorkou.

Re: Kentoya Fever 125 4T

27 bře 2014, 13:37

Zdravim vsechny. Je to asi 3 tydny co jsem si koupil tento skutr. Nyni me ceka prvni garancka po 300km. Nemam zadne zkusenosti s motorkou, tak tady hltam kazde info. Co jsem vypozoroval je to, ze po nastartovani pri nizsi teplote 3C to ma snahu chcipnout pri jemnem pridani plynu a pri jizde do kopce to misty nema tah. Byl jsem s tim hned po zjisteni v servisu. Menil svicku a snad neco posteloval. Nyni to je daleko lepsi. Jinak se mne dost libi a doufam, ze me Cinan nezklame :-) dalsi info bude po garance. Mejte se a hodne km pro vasi pohodu.

Re: Kentoya Fever 125 4T

27 bře 2014, 21:25

Hele chlape,
to bude asi standard. Mě servis taky hned vyměnil čínskou svíčku za NGK. A nemohu si stěžovat. A že chce motor trochu zahřát, to je taky normál.

Re: Kentoya Fever 125 4T

01 dub 2014, 13:27

Tak mám po servisní prohlídce. Počasí tedy moc nepřálo, když jsem na ni jel. Trosku pršelo a já nic nevidel :-) První jizda za deště.tady chybi praxe. :-):-):-) jinak za servis jsem vypláznul 1.250 Kč. Dalsi po roce nebo 2000km.

Re: Kentoya Fever 125 4T

02 dub 2014, 06:40

Čau tak to je mazec 1250kč to neplatím ani za auto, :D mě zbývá 1000km do garančky a přemýšlím jestli vyhodit peníze a nebo kvůli záruce to dál servisovat.

Necituj posledního, použij normální odpověď

Re: Kentoya Fever 125 4T

02 dub 2014, 07:59

Aspoň si vezmi s sebou vlastní motorový olej a předem si domluv cenu. Liíší se šejdíř od šejdíře.

Re: Kentoya Fever 125 4T

06 dub 2014, 10:38

Zdarte ogaři,tak sem se take po dluhem rozhodováni stal majitelem feveru.Mam ho třeti den a zatim jede ale ty starty nic moc,naskoci až tak na potřeti a nožně se ně to povedlo enom jednu.Musel sem podotahovat všechny šrouby a tři dodat z vlastnich zasob :? Svití to kamsi hore takže to bude chcet poštelovat.Mam to misto auta ktere baští 6,2 a jezdim sam 17 do prace a 17 z prace.

Re: Kentoya Fever 125 4T

07 dub 2014, 22:47

Zdravím zdejší Fevráky.Je to měsíc co jsem si v Dobrovicích u Mladé Boleslavi koupil svýho prvního skutra Fever.Mám najeto cca 550 km a už jsem musel řešit slušnou závadu kvůli který jsem nedojel domu a museliu jsme stroj dotáhnout na laně podot.dalším skutrem Kentoya Vironem-kupovali jsme je stejně.O co šlo spíš pro další lidi aby si na tuhle banalitu dali pozor.Při servisu na 300 km mi měnil maník svíčku a kabel od ní nechal volně plandat,ten se přitavil na trubičku chlazení a protavil se na kostru.Kabel byl na výměnu která byla provedena dnes v rámci záruky.Já se tam s nima moc nepářu a tak to schytali co jsou to za blby-snad mi tam nic nepokur*ili.No nic,jinač vážím 140 kg měřím 2 metry tak si dovedete představit takový hovado na tomhle stroji ale kupodivu to jede,nema problema.Spotřeba je cca 3,5 l nebudu tu psát nějaký bludy o 2,5 l to je hovadina,jedu co to dá kopce 50 roviny 75 někdy 80 km/h.Pročítal jsem vaše rady podměty,jsou supr a tak tu občas taky něco zkusím hodit.Např. jak sem vysokej ho*no sem v zrcátkách viděl krom svejch ramen.Nechal sem si proto z duralu vytočit podložky 50 mm dlouhý a 24 mm silný s dírou na 8M šroub.Střík sem to černou matnou koupil delší imbusovej šroub a to 80mm.Teť už je to supr a vidím co potřebuji.Jinak s tím jak mi to svítí.Jelikož s tím jezdím do práce z i na noční a na denníá za tmy musím uznat,že to svítí dobře.Chtěl jsem to poštelovat trochu dolů ale kašlu zatím na to.Dálková mi svítí snad 100 m daleko a je vidět zvěř a ostatní havěť jako bajkeři a ranní vopilci,tlumená je zatím taky dobrá a tak to nechám jak je.Měl sem už volnej šroub na padáku-tvl. dali tam křížák místo šestihranný hlavy,nechápu ale co na prd se tam dostává a tak ho vyměnim za něco kulturního.Ještě mi jde blbě otáčet start.skříňkou ale našel sem grif tak to jde,nezamykám řidítka nebo bych se z toho poje*al.Mám zámek na předním kole přes kotouč.Na klíčích velkou cedulku - ODEMKNI KOLO. Abych na to ze začátku nezapoměl jako kolega a vočesal co šlo- stálo ho dost prachů.Hele zatím všechno.Mějte se bando.
Odeslat odpověď