Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Re: Kentoya Fever 125 4T

14 srp 2013, 21:11

A pak že mám horší kus.Co se týče mechaniky a motoru, všechno funguje hladce a tak jak má.Tankuju 100 oktanový benzín, aspoň ze začátku na záběh. mám už najeto 400 km a na garančku jedu až za 10 dní. Ještě se musím zmínit o palivoměru. Naberu plnou nádrž až po ten plíšek a stejně mi palivoměr neukáže plnou. Bliká rezerva a do nádrže se nevleze víc, než 3 litry.Asi nějak přihnu plovák.

Re: Kentoya Fever 125 4T

16 srp 2013, 14:25

Asi záleží na tom co je opravdu závada a co průvodní jev :lol: Jinak 100 oktanů je opravdu zbytečnej luxus tankovat. Já do toho nejvíc natankoval 5.02 litru, to když mi blikala asi 25km rezerva, běžně cca 4.8l a ukazuje mi to max. na budíku....Jo a mě při prodeji řekli že 1. garančka na 300km a tolerance 50km...

Re: Kentoya Fever 125 4T

22 srp 2013, 07:50

Na garančce mi teda vrátili vypadlou diodu zpátky a říkali že u toho světla jsou 2 štelovací šroubky, ale i když s nima točili, nic se nedělo. Teď už jezdím na noční po tmě a všichni na mě blikají že jsem magor, že jedu s dálkovýma.nechci se v tom vrtat, když je to v záruce ale tohle je věc, která mě štve, protože bych takového blba proti sobě taky špatně snášel.Kdybych to reklamoval jako závadu, počítám s tím, že jiné světlo, co by tam dali, by asi svítilo stejně, když nejde seřídit.Smířil bych se s tím , že svítím do země, ale ne do očí
Naposledy upravil Fever125 dne 26 srp 2013, 09:18, celkově upraveno 1

Re: Kentoya Fever 125 4T

22 srp 2013, 18:06

:lol: :roll:

Re: Kentoya Fever 125 4T

27 srp 2013, 20:58

Ahoj tak se opet hlasim. mam uz najeto 1050km a ZATIM mika jede bez problemu. na 1 garancku jsem sel v 490km,pry to je jedno +-. startuje hned starterem, nozni nakopavak se musi dostelovat, nevraci se. zrcatka co jsem levym nevidel na horizont mi vymenili za ovalne s lepsim kloubem. hlavni stojan uz mi slabne pruzina, ale zatim se jeste vraci, poradte co je to to wd-cko at to poresim diky. dnes se mi ale stala zajimavost:
rozsvitila se mi kontrolka oleje, pritom olej vymeneny a hladina na max. volal jsem prodejci, pry je to ok, ze fevery nemaji cidlo hladiny, ze se to nekomu rozne driv, nekomu pozdeji ze na to nemam brat zretel a ze mi to prelepi at to nesviti :D tak jsem jel dal a v pohode zatim vse. stalo se vam to taky?

Re: Kentoya Fever 125 4T

28 srp 2013, 08:15

WDčko :arrow:

Obrázek

Ke koupi zde

Hlavní pružinu ti to ,ale nepřitáhne jelikož je to olej :wink:

Svítící kontrolku oleje nepřelepuj :roll: Je tam jako ukazatel že nastal čas výměny oleje po ujeté vzdálenosti. Zavolej si do servisu (jiného než kde ti to chtěli přelepovat) jak se resetuje 8)

Re: Kentoya Fever 125 4T

28 srp 2013, 10:05

Ještě by nám mohl napsat kde že to byl na servisu,ať se mu ostatní můžou obloukem vyhnout....

Re: Kentoya Fever 125 4T

06 zář 2013, 08:53

Choose007: Je to skutečně kontrolka na výměnu oleje, bude se ti rozsvěcovat každých ujetých tisíc kilometrů, resetuješ jí tak že podržíš spodní tlačítko cca 3 sekundy, pak zhasne, musíš mít otočený klíček v zapalování :)

Re: Kentoya Fever 125 4T

07 zář 2013, 03:44

To je aspoň informace.Díky moc. 8)
Ještě bych se chtěl zeptat, co děláte s tím drnčením startovací páky za jízdy. Jinak funguje vše jak má.A snad nějakou dobu bude.

Re: Kentoya Fever 125 4T

08 zář 2013, 20:36

Fever125: Můžeš to drnčení nějak popsat, jestli je to za jízdy nebo kdy ? Přiznám se že mě to nijak nedrnčí, teda alespoň jsem to zatím nějak nezaregistroval :)

Re: Kentoya Fever 125 4T

09 zář 2013, 07:26

Někdo už to tady taky psal že mu drnčela nějaká rohatka té nakopávací páky nebo tak nějak.No když jedu do cca 40, nic se neděje. Ale nejvíc se to projevuje, když jedu rychleji a pak vjedu do města a jedu stálou 60kou podle tacha , tak se z toho místa ozývají takové pulzující vibrace a drnčení. A když přidám nebo uberu, projeví se to zrychlením nebo zpomalením těch pulzací. A když špičkou nohy zatlačím na startovací páku, je klid.Pustím a znova to začne drnčet.Zní to asi tak, jako by byl volný řemen ve variátoru a pořád tak nějak kmital. Právě na první garančce jsem jim říkal, aby zkontrolovali řemen. Takže ten to není.Je to ta startovací páka na sto pro

Re: Kentoya Fever 125 4T

13 zář 2013, 16:58

Čaute Kentoyaři,dnes jsem přivezl domů taky Kentoyu Fever 125,pozděj přiložím i fota,je 5měsíců stará a najeto 2000km,servisní kniha,po prvním majiteli.ujel jsem sní dom 62km a docela zážitek :D rovina do kopce i z kopce,no proč píši,borec co jí prodával mě říkal že se po 1000km rožne kontrolka mazání,i když to bylo na servise,a prej se to dá pak nějak přes tlačítka na palubce odblokovat,ví te o tom někdo něco???díky za každou radu 8)

Re: Kentoya Fever 125 4T

13 zář 2013, 20:09

Přečti si čtvrtej příspěvek nad tebou. :wink:

Re: Kentoya Fever 125 4T

13 zář 2013, 21:15

jj dík moc tak daleko v pročítání jsem se nedostal :?

27.9. edit:
Tak prvních 300km za mnou vše v pořádku,spotřeba 3.1L při rychlosti 75-85kmh to jde.jinak jsem řešil v noci blikající řidiče v protisměru,tlumené hodně oslňovalo,a dálkové bych mohl sbírat šišky v lese na stromě :lol: tak jsem se dal do řešení jak snížit výšku světel,a nečekal jsem že budu muset rozdělat komplet celý předek :shock: po rozdělání jsem si celý plast i ze světli dal dom a začlo koumání jak snížit výšku světel,na hoře na parabole světla je zvedací šroub,při utahovaní se zvyšuje výška,a při povolení snižuje,u mě pomohlo uplná demontáž šroubků,řekl bych že už jeto ok i světla jsou vidět na silnici a néé jinde.jen doufám že nebudu muset brzy měnit žárovky protože bez kompletni demontáže se na žárovky nedostanete. :?
Naposledy upravil KYBLOS dne 05 říj 2013, 18:02, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: Kentoya Fever 125 4T

05 říj 2013, 14:26

Tak to je super že už se do těch světel někdo pustil. Aspoň mám jasno, že s tím jde něco dělat. Ještě jsem se chtěl zeptat, co byste upravili pro vyšší spolehlivost (myslím třeba výměnu hadiček za jiný materiál, výměnu sponek za kvalitnější atd.). Jinak jsem se skůtrem spokojený. Jenom je mi divné, že skoro nepoznám rozdíl ve výkonu při zatížení mnou samotným a když někoho vezu. Až mi propadne záruka, mrsknu tam jiný variátor, třeba tento: http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-akce:-variator-sportovni-gy6/. Pak by to mohlo být zase trochu o něčem jiném.Teď mám pocit, že variátor nedokáže předat všechen potenciál motoru, jak při rozjezdu z místa, tak reakcí na přidání plynu třeba v 50tce.
Odeslat odpověď