Kentoya Fever 125 4T

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod krizik1 » 27 črc 2014, 09:11

Je mi líto, že s Tebou prodejce takhle vydrbal. Musím si ale přihřát polívčičku a upozornit "obhájce dvouleté záruky" u strojů této provenience, aby se už laskavě probudili do reality a tobě přeji ať je to po zbytek Feverových dnů vždy jen ta hloupá kontrolka.
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Mr.Voza » 27 črc 2014, 09:59

Makak: dobre, takze kontrolka se rozsveci kazdejch 1000km. A procpak se asi rozsveci? To jako jenom upozornuje na to, ze by se mela podrzenim tlacitka zhasnout aby se za 1000km znova rosvitila? Asi ne, ze jo?

Madhela: doporucuju aspon zkontrolovat mnozstvi oleje v motoru. Prave na to ta kontrola bude upozornovat.

Odeslano z mobilu pres Tapatalk
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Dusan14 » 27 črc 2014, 10:54

medhela píše:ahoj vsem.12.6. jsem si koupila fevra mam najeto 1000km a zatim zadny problem.

-- 26 črc 2014, 10:21 --

na 1.000 km se mi rozsvítila kontrolka mazání,tak jsem volala prodejci a ten mi řekl,že se s tím ještě nesetkal a neví co s tím.pak mi bylo řečeno ,že je to porucha panelu .bylo mi řečeno,že si mám kontrolku přelepit neprůhlednou páskou a jezdit dál a přijet na servis na 2.000 km.tak teda nevím.....
A najlepsie na tom je ze prva vymena oleja je po 300km, dalsia po700 km a potom kazdych 1000km, tak ze po 2000km tam budes mat peknu striebornu brusnu pastu a nie olej, co tomu piestu pri 8000otackach rozhodne prospeje, navyse olej v prevodovke sa meni po 500km a potom kazdych 5000km....
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Mr.Voza » 27 črc 2014, 12:39

Tak to je fakt hustý. První výměna oleje (tzv. zajížděcího) má bejt při 300km a prodejce ti řekne, že máš přijet až po 2000km. Tak to musí bejt vážně odborník. Kde jsi tu Kentoyu kupovala prosímtě? Vážně, bylo by asi vhodný to tady uvýzt a varovat tak ostatní, kdyby měl náhodou někdo v plánu tam skůtra v budoucnu koupit.

To se pak člověk nemůže divit, že se většina čínskejch skůtrů tak sere, když to může prodávat a "servisovat" každej květinář, nebo rohlíkář, kterej má živnost na nákup a prodej čehokoliv a kterej nemá ani páru o tom, co takovej motor vyžaduje. Zákazníkovi, kterej kupuje třeba svýho prvního skůtra, ten prodejce řekne takovejhle blud, zákazník samozřejmě dá na jeho radu (přece člověk, kterej to prodává tomu určitě rozumí, žejo) a v důsledku toho si způsobí několikatisícovou škodu.

Nejsem právník, ale tohle už je skoro na trestní oznámení, ne? Co když se ten motor vlivem toho, že nebyl vyměněnej olej zadře? Pak ti to na záruku samozřejmě Kentoya neuzná, protože nebyl v intervalu určeným výrobcem vyměněnej olej. A ten prodejce, kterej ti řek ten nesmysl, že máš přijet až při 2000km tě s tím samozřejmě taky pošle doháje a zapře to - řekne ti, že máš číst manuál, že je to tam s těma 300km napsaný - což tam určitě bude. Co budeš dělat pak? A věř tomu, že ta oprava pak nebude levná - válec, pístní sada, ložiska na klice, ojniční ložiska, vačková hřídel, uložení vačkový hřídele... a hafo dalších mechanickejch částí, který olej maže... vlastně bych se ani nedivil, kdyby už tyhle věcy byly "načatý". Neříkám, že se některá z těhlech věcí musí vyloženě do tejdne vys..t, ale v důsledku zanedbaný výměny oleje ten motor může už teď bejt třeba ve stavu, v jakým by normálně byl až třeba po nějakejch 10-20 tisících km. Nechci tě nějak strašit, ale to je holej fakt. Můžeš prodejci pěkně poděkovat.

Takže radím OKAMŽITĚ nechat vyměnit olej, kterej už má víc než 3x přejetou životnost a nejlíp ještě oznámit zastoupení značky Kentoya, že ten a ten prodejce prodává jejich produkt a uvádí zákazníky v omyl, kterej může v konečným důsledku poškodit "dobrý jméno značky".
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Dusan14 » 27 črc 2014, 14:03

Aby ste predajcu hned nekrizovali, tyka sa to motora GY6 bez olejoveho filtra(to sitko co tam je nepovazujem za filter), vzduchom chladeny, predpokladam ze tam ten motor aj je, na 99% snad sa nemylim
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Mr.Voza » 27 črc 2014, 14:31

Nemýlíš se. Na netu je možný dohledat, že Kentoya Fever 125 má motor GY6.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Makak1 » 27 črc 2014, 16:34

mr.voza-rožne se každych 1000km asi proto aby se provedla kontrola oleje v motoru.Co na tem nechápeš? Blbá kontrolka se tu bude řešit este pul roku

-- 27. 7. 2014 16:41 --

Dle servisni knižky se olej meni- 300-2000-4000-6000-8000-10000-12000 tzn každe 2000km.Takže kontrolka se rožne pokazde v pulce intervalu vymeny pro kontrolu.To dava smysl ŽE?
Uživatelský avatar
Makak1

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 166
Registrován: 06 dub 2014, 10:27
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Yamaha x max 125

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Mr.Voza » 27 črc 2014, 21:17

Makak: Ano, dává to smysl a já to plně chápu. Nechápe to ale ten prodejce, kterej uživatelce Medhela řekne, že rozsvícená kontrolka oleje je porucha panelu a ať si kontrolku přelepí aby na ní neviděla a jezdí klidně dál. Pak jí ještě Ty poradíš, jak si má kontrolku resetnout - zhasnout. Ale ani Ty ani ten vygumovanej prodejce jí neřeknete/nenapíšete, že je potřeba aspoň zkontrolovat olej - v případně, že má ještě původní olej, tak že už měl bejt dááávno vyměněnej. A přitom, jestli je to vážně tak, jak tady vyplynulo z textu, že první výměna oleje měla bejt už při 300km a Medhela už má najeto 1000km na tu zajížděcí dávku oleje, tak už může mít motor pěkně vylágrovanej :!: :!: :!:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Makak1 » 27 črc 2014, 21:43

Ja nejsu vygumovany prodejce a intervaly su napsane v servisni knižce.Akorat sem poradil lepsi zpusob než to zaliskat izolepu.

-- 27. 7. 2014 21:56 --

Nejak sem su tu nedočetl esli byl nebo nebyl tazatel na garančce po 300km ??? Takže nechapu co tu NEKTEŘÍ řeší.A že prodejce nevi co s kontrolku? A co? Ten muj to taky neví.Dočetl sem se to tady na foru.Tento model se tu prodava tušim od roku 2013 a urcitě ho tu nejezdi to co oktavek takže ,,novinka"
Uživatelský avatar
Makak1

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 166
Registrován: 06 dub 2014, 10:27
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Yamaha x max 125

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod satanachist » 27 črc 2014, 22:48

Tak ten prodejce má asi provize z prodaných kusů, ale zbla o tom neví. Jinak mě pořád udivují jedinci, kteří jen haní a haní. Já jsem měl Sharky 50, najeto 8000 km bez poruchy (teda abych nekecal - prasklý ventilek a pružina hlavního stojanu). Na zimu jsem vyjel benzín a nic s ním jinak nedělal. Po zimě chytil na cca desáté nakopnutí. Prodal jsem jej kvůli možnosti řídit 125 ccm s béčkem a taky se mi dostalo nějakých peněz a šel do nové Hondy, kluk si ho trochu natunil a jezdí dále. Takže můj názor, jakožto člověka, který měl i čínu i značku. Mj. v posezu žádný rozdíl nevidím. Prdel mě nebolela a nebolí na žádném. A po cca 300 km, se říká, že bolí na všem. :wink:
Mohu vozit 80 lidí za zády, ale na velkou motorku si mohu maximálně tak sednout.....
Uživatelský avatar
satanachist

1000+
 
Reputace: 74
Příspěvky: 1057
Registrován: 21 dub 2010, 03:15
Bydliště: Bojkovice
Skútr / moto: Honda PCX 125
Tuning / úpravy: plexi Givi, brašny, zásuvka, teploměr, hodinky

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Dusan14 » 27 črc 2014, 23:17

vraj olej staci menit po 2000km, len ta upozornujem ze pre tento typ motora je intrval vymeny kazdych 1000km a to nijako neukecas..... ale rob ako chces.
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Makak1 » 28 črc 2014, 19:17

V servisni knižce je napsane že olej se meni každe 2000 km.Pokud se neco podela može si zato prodejce ne ja
Uživatelský avatar
Makak1

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 166
Registrován: 06 dub 2014, 10:27
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Yamaha x max 125

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Dusan14 » 28 črc 2014, 20:08

Ti najde 10 manualov kde bude napisane 1000km, ano ale pokazi sa to po zaruke ;)
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Makak1 » 28 črc 2014, 20:35

Tak najdi ten na Kentoya Fever 125 4t jo?
Uživatelský avatar
Makak1

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 166
Registrován: 06 dub 2014, 10:27
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Yamaha x max 125

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod medhela » 28 črc 2014, 21:49

koupila jsem ho v hradci králové,ale to je jenom pobočka jinak to patří pod jaroměř.myslela jsem ,že to jsou profici ,ale docela mě zklamali.myslela jsem ,že o tom vědí víc..jinak jsem do ted byla se skutrem spokojená,až na tu kontrolku mazání.jinak bez závad
medhela

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 26 črc 2014, 09:33
Skútr / moto: fever
Tuning / úpravy: ne

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků