Kentoya Fever 125 4T

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod TomiS » 17 črc 2014, 10:49

Já si taky teda myslím, že se spíš vyplatí koupit za 30k novou Kentoyu, než 10 let starou Hondu s najetými 25 000km :)
TomiS

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 15 črc 2014, 13:33

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod TUNER » 17 črc 2014, 11:28

Ta samá otázka pro robotoxe.... ? Na kolika strojích jsi se povozil a pak vybral to co vybral a hlavně z jakého důvodu jsi dal třeba přednost před ojetým značkovým skútrem ? Nebo jsi vybíral jen podle ceny a "je to nový a v záruce".... ? Ergonomii posedu poznáš na první "posez". Bavíme se o Kentoye,tak to nepleť s Kymcem Kterej se sice vyšíma modelama skoro dá srovnat se zavedenýma značkama,ale taky si za to nechá stejně jako za značku zaplatit.. ;-)

Jinak si samozřejmě každej může myslet a kupovat co chce.....ale lepší než si něco myslet,je si to vyzkoušet a porovnat ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod jackm » 17 črc 2014, 12:31

ROBOTOX píše:Blablabla furt dokola. Co maj ty značky navíc? Nebavme se o kvalitě u některých výrobců je větší (dneska se ten rozdíl u některých výrobců stírá) ale jaké prvky ergonomie? svezení? skútry jsou to oba. Takový tchajwanský Kymco se se značkama může dneska rovnat i co do kvality.

Jediný důvod, proč Čínu obhajuješ je, že ji bohužel máš. A nemáš s čím (kvalitní motorka) srovnávat, nebo máš, ale obhajuješ naschvál neobjektivně, protože si to nechceš přiznat.
Sám ale podvědomě víš, že to je odpad.
jackm

750+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 752
Registrován: 12 zář 2011, 21:11

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Mr.Voza » 17 črc 2014, 12:40

TomiS píše:Já si taky teda myslím, že se spíš vyplatí koupit za 30k novou Kentoyu, než 10 let starou Hondu s najetými 25 000km :)

Přesně tohle jsem si myslel taky, když jsem se skůtrama začínal... no, mýlil jsem se... Dohledej si tady na fóru v mejch příspěvcích - v poslední době jsem to tady moje zkušenosti s čínama včetně Kentoje psal, tak ať to nepíšu znova... Hledej v mejch příspěvcích slovo Ceasar, nebo Caesar (už nevím jak se to psalo) a Sharky.

Ale když si myslíš, že je lepší koupit novou Kentoju, nikdo Ti to nebere, jen jsi chtěl radu, tak jsi jich pár dostal. Jestli na ně dáš, to je samozřejmě jenom Tvoje věc. Každý svého štěstí stůjcem...

Edit: Třeba tady jsem to sáhodlouze popisoval: post225915.html?hilit=sharky#p225915
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Makak1 » 17 črc 2014, 20:21

Tak ja už mam plkač z opravy doma a spokojenost.Jenom nejaka vule ve varecu.Taky sem rozmyslel eslinova kentoya ze zaruku 2 roky nebo jetý skutr.Do tohoto sem nedal ani korunu a kdyz se neco potentí tak je to v zaruce.Ted treba dostanu fungl zadni lampu pac odesla dioda.Za jety dam taky 30 000,- plus nutne investice a su nekde jinde.A nato ježdeni do prace a na stavbu to stačí.Ve finale je každeho křeč co pořídí.1000 lidí 1000 názoru.Je tak?
Uživatelský avatar
Makak1

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 166
Registrován: 06 dub 2014, 10:27
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Yamaha x max 125

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod krizik1 » 17 črc 2014, 20:32

Makak1 píše:Tak ja už mam plkač z opravy doma a spokojenost.Jenom nejaka vule ve varecu.

Nepřijde vám na těch dvou větách něco zvláštního :D
http://krizik1.rajce.idnes.cz/ http://www.parabellum.cz/ Aprilia Atlantic 500,PGO Comet 50 2T,Kingway Varadero 79 4T
Uživatelský avatar
krizik1

Moderátor
 
Reputace: 827
Příspěvky: 2314
Registrován: 22 srp 2010, 08:22
Bydliště: Květnice tel.:732402041
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 200

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Mr.Voza » 17 črc 2014, 20:54

Krizik: no nediv se, pise ze to ma v zaruce, takze by mu tu vuli ve variatoru museli v servise odstranit na vlastni naklady. Takhle to jeste nejakej cas vydrzi s tou vuli a mesic po zaruce mu reknou: pane tady mate v haji variator a to se musi vymenit. Bude vas to stat tolik a tolik...

Odeslano z mobilu pres Tapatalk
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod crhy » 17 črc 2014, 20:56

Križíku to je bomba na závěr :-)
Já osobně už nevím co na tohle napsat. Asi by jsem se dostal do fáze, kde by jsem některé individua, kteří neumí napsat jednu spisovnou větu ČEŠTINOU počastoval nepěknými výrazy. A nezlobte se na mě pánové, ale to vše svědčí o mentalitě lidí, kteří si i po přečtení celého skůtrfóra s tématy o Číňanech tento "svařenec z bláta" nakonec stejně koupí !
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Makak1 » 17 črc 2014, 21:01

ja to neplatim
Uživatelský avatar
Makak1

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 166
Registrován: 06 dub 2014, 10:27
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Yamaha x max 125

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Brumlacz » 20 črc 2014, 20:01

jackm píše:
ROBOTOX píše:Sám ale podvědomě víš, že to je odpad.


to už sou honě silná slova ... Koukni se někdy do města, troufnu si říci, že 7 z 10 skútrů je čína a všichni jezdí!!!! Nikdo netlačí !!!!
Uživatelský avatar
Brumlacz

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 26
Registrován: 23 kvě 2014, 20:33
Bydliště: Podolí u Brna
Skútr / moto: Kentoya Fever, SYM Symphony St 125
Tuning / úpravy: přestavba na 175ccm, zimní pneu, úprava karbecu

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Mr.Voza » 21 črc 2014, 09:17

Brumla: kdyby ti skutr nejezdil, ty bys ho jen tak sel tlacit po meste? Ne, nepojizdny skutry stojej v garazich a v servisech.

Odeslano z mobilu pres Tapatalk
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod medhela » 26 črc 2014, 09:55

ahoj vsem.12.6. jsem si koupila fevra mam najeto 1000km a zatim zadny problem.

-- 26 črc 2014, 10:21 --

na 1.000 km se mi rozsvítila kontrolka mazání,tak jsem volala prodejci a ten mi řekl,že se s tím ještě nesetkal a neví co s tím.pak mi bylo řečeno ,že je to porucha panelu .bylo mi řečeno,že si mám kontrolku přelepit neprůhlednou páskou a jezdit dál a přijet na servis na 2.000 km.tak teda nevím.....
medhela

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 26 črc 2014, 09:33
Skútr / moto: fever
Tuning / úpravy: ne

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Mr.Voza » 26 črc 2014, 13:01

Tak se taky prodejce zeptej, jestli ti po jeho excelentní radě kontrolku přelepit, dá v rámci záruky novej motor, až se ti tenhle kvůli možný poruše mazání zadře :!: :!: :!:

Podívej se do manuálu, kterej ti ke skůtru prodejce určitě dal, najdi si co znamená ta červená kontrolka mazání a určitě u ní bude napsáno něco ve smyslu:

- buď, že máš zkontrolovat množství oleje v motoru a pokud je tohle OK a kontrolka dál svítí, máš motor OKAMŽITĚ VYPNOUT a odvýzt skůtra do servisu. S touhle nalistovanou stránkou uživatelskýho manuálu a skůtrem na vozejku mu běž jeho radu omlátit o hlavu.

- nebo druhá možnot je ta, že skůtr nemá čidlo tlaku oleje a v tom případě by ta kontrolka mohla znamenat, že je čas na první výměnu oleje - první interval výměny je kvůli zajíždění motoru kratší. V tom případě skůtra na vozejk tahat nemusíš, ale dojeď na něm k prodejci (pokud to nemáš několik stovek km) a trvej na výměně oleje. Interval výměny oleje vždycky určuje výrobce. Nikdy ne prodejce, kterej mnohdy pořádně ani neví, co prodává.

To je neuvěřitelný, co jsou někderý prodejci schopný vypustit držky, aby se "otravujícího" zákazníka zbavili. Promiňte mi ty vulgarizmy, ale vážně už nemám slov...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod Makak1 » 26 črc 2014, 19:11

Medhela-ahoj.Zapni budiky,nacvakej vrchnim tlacitkem celkove najete Km a potom podrz to spodni cca 5 sekund.Kontrolka zhasne a zapne se ti keždych 1000km.
Uživatelský avatar
Makak1

100+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 166
Registrován: 06 dub 2014, 10:27
Bydliště: Hodonínsko
Skútr / moto: Yamaha x max 125

Re: Kentoya Fever 125 4T

Příspěvekod medhela » 27 črc 2014, 09:02

díky za radu.ta kontrolka mě rozčiluje.je to blbej pocit.je smutný ,že to někdo prodává a nic o tom neví a nebo ví ,ale za opravu si napočítá pěknou sumu
medhela

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 26 črc 2014, 09:33
Skútr / moto: fever
Tuning / úpravy: ne

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků