Tak se taky prodejce zeptej, jestli ti po jeho excelentní radě kontrolku přelepit, dá v rámci záruky novej motor, až se ti tenhle kvůli možný poruše mazání zadře
Podívej se do manuálu, kterej ti ke skůtru prodejce určitě dal, najdi si co znamená ta červená kontrolka mazání a určitě u ní bude napsáno něco ve smyslu:
- buď, že máš zkontrolovat množství oleje v motoru a pokud je tohle OK a kontrolka dál svítí, máš motor OKAMŽITĚ VYPNOUT a odvýzt skůtra do servisu. S touhle nalistovanou stránkou uživatelskýho manuálu a skůtrem na vozejku mu běž jeho radu omlátit o hlavu.
- nebo druhá možnot je ta, že skůtr nemá čidlo tlaku oleje a v tom případě by ta kontrolka mohla znamenat, že je čas na první výměnu oleje - první interval výměny je kvůli zajíždění motoru kratší. V tom případě skůtra na vozejk tahat nemusíš, ale dojeď na něm k prodejci (pokud to nemáš několik stovek km) a trvej na výměně oleje. Interval výměny oleje vždycky určuje výrobce. Nikdy ne prodejce, kterej mnohdy pořádně ani neví, co prodává.
To je neuvěřitelný, co jsou někderý prodejci schopný vypustit držky, aby se "otravujícího" zákazníka zbavili. Promiňte mi ty vulgarizmy, ale vážně už nemám slov...
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP