Brumlacz: To Ti samozřejmě neberu, měl jsi 3 číny a se všema jsi byl spokojenej - třeba jsi měl štěstí při výběru. Já jsem měl číny 2 a obě byly tragédie - viz. moje příspěvky, který se tady o nich daj na fóru dohledat. Prostě jsem tenkrát nedbal rad zkušenějších, který už si těma šmejdama prošli a pak to buď znechuceně prodali a na skůtry zanevřeli, nebo si pak pořídili značkovej stroj, se kterým byly spkokojený. Říkal jsem si, že nejsem náročnej, že mě to bude stačit. A dopadlo to tak, že jsem nakonec stejně připlatil a pořídil značku.
Jestli tazatel dá na rady zkušenějších, kteří už si tímhle prošli, nebo to riskne a pořídí čínu, to je jen a jen na něm. Je možný, že pořídí čínu, trefí dobrej kus a taky a s ní bude spokojenej, jako Ty. Ale ta pravděpodobnost je velice malá, v porovnání s pravděpodobností že trefí na dobrej kus, když bude vybírat mezi značkovejma (i bazarovejma) skůtrama.
Edit: Ještě si dovolím zareagovat na to, co jsi napsal nad mojí citací někomu jinýmu:
Akurat ti zabudol povedat ze zivotnost kluky je potom okolo 20tkm
no a ty počítáš. že ten skútr bez nějakých repasů vydrží víc?
Ano, počítám, že kvalitní skůtr vydrží daleko víc, než tebou uváděnejch 20tkm. A značkovej skůtr v týhle kubatuře při nějaký základní údržbě vydrží NĚKOLIKANÁCOBNĚ VÍC. Pokud čína vydrží 20tkm a je potřeba dělat repas kliky, tak i to samozřejmě svědčí o její "kvalitě"
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP