od Karel23 » 26 dub 2010, 22:07
Už ti to jezdí? Máš vyměněný ten ventil? Proč nepokračuješ v původním vláknu (Ventil na kentoyu)?
Pokud jsi nezvyšoval objem motoru, ale i pokud ano, pružinu jsi nezvolil dobře. Hebo je tvrdá, ale měkne. Měkne časem, ale i po pár kilometrech jízdy. Ne, že by byla zas tak špatná, ale je krátká, stejně jako čínské originály. Neposlechnul jsem rady zkušenějších a šel jsem do žluté Malossi, která je mírně tvrdší než originál a je stejně dlouhá (má stejný počet závitů) jako originál. Když vyjíždím se studeným motorem, jde to bezvadně na 7000 otáček, ale po pár kilometrech pružina měkne a otáčky chodí maximálně kousek nad 6000 otáček a to už není ono. Doporučovaná pružina pro všechny čínské padesátky čtyřtakty (QMA/QMB) je bílá Malossi 2912658.WO. Má závit navíc a údajně i po zahřátí udržuje optimální tlak. Dokonce někteří odborníci doporučují pružinu 298360.WO, která má ještě o závit víc. Budu to ještě testovat a dám vědět.
Každopádně se základní pružinou a nevytuněným motorem se doporučují válečky 5 gramů, ve fabrice dávají 6 gramů, ale to je moc těžké. Já momentálně jezdím s válečkama 5,5 gramů a určitě to chce lehčí. Tipnu si, že s tou tvojí tvrdší pružinou by válečky 5,5 gramů byly akorát. Doporučuji za pár kaček koupit sadu válečků Naraku 5,0 - 6,0 gramů a vyzkoušet, které budou akorát a ty potom koupit nějaké opravdu kvalitní, myslím že Stage6 jsou nejlepší.