Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
19 kvě 2008, 13:08
já mu dával Repsol 2T for Scooters, ale můžeš mu dávat jakoukoliv polosyntetiku od známých výrobců. Český manuál jsem k tomu taky neměl. Tuším, že je tam mazání 1 : 50, tzn. na 50 litrů benzínu to hltne litr oleje. Musíš si to hlídat, záleží jak moc budeš jezdit. Na kontrolku oleje se nedá úplně spoléhat, u mojeho sice fungovala dobře, ale raději jsem jednou za měsíc dolel olej tak, abych viděl že je nádržka plná.
Naposledy upravil
WeCo dne 19 kvě 2008, 13:10, celkově upraveno 1
19 kvě 2008, 13:35
[quote=WeCo]já mu dával Repsol 2T for Scooters, ale můžeš mu dávat jakoukoliv polosyntetiku od známých výrobců. Český manuál jsem k tomu taky neměl. Tuším, že je tam mazání 1 : 50, tzn. na 50 litrů benzínu to hltne litr oleje. Musíš si to hlídat, záleží jak moc budeš jezdit. Na kontrolku oleje se nedá úplně spoléhat, u mojeho sice fungovala dobře, ale raději jsem jednou za měsíc dolel olej tak, abych viděl že je nádržka plná.[/quote] diky moc,ještě nějaká rada pro tenhle typ motocyklu???ještě mam dotaz někdo mi říkal že "mam po 2000-2500km naj.povolit nějaky šroub"co tím mysleli nevím poradíš?????
19 kvě 2008, 19:40
tak to netuším... on se ti povolí nějaký sám od sebe, takže spíš kontroluj co utáhnout
Kolik Ti to vlastně jezdí? máš to "odblokované"? Zkontroluj si vůli v uložení zadního kola. Já ji měl docela velkou a dost mi to vadilo, bohužel s tím nešlo nic moc dělat. Nebylo to ložiskem, prostě se asi po 3000 km vyrachtalo celé to uložení v bloku a bylo to takové plandavé. holt čínská ocel, co dodat...
21 kvě 2008, 08:56
[quote=WeCo]tak to netuším... on se ti povolí nějaký sám od sebe, takže spíš kontroluj co utáhnout
Kolik Ti to vlastně jezdí? máš to "odblokované"? Zkontroluj si vůli v uložení zadního kola. Já ji měl docela velkou a dost mi to vadilo, bohužel s tím nešlo nic moc dělat. Nebylo to ložiskem, prostě se asi po 3000 km vyrachtalo celé to uložení v bloku a bylo to takové plandavé. holt čínská ocel, co dodat...[/quote] odblokovoné to nemam,nejspíš,maximalně mi to jede do těch 50-60ti.........
21 kvě 2008, 10:52
Ta problematika u Keeway je dobře popsaná
TADY.
08 čer 2008, 00:12
Zdravím
Podědil jsem skutr Keeway Hurricane 50cbm.
Po opravě (v servisu mi dali novou baterku, svíčku a vyčistili - byl při záplavách potopenej...) jezdí, nicméně to jede 30 max 35km/h a žere asi 4-5 l/100km. Jak jsem zjistil, má to nějaký omezovač a jestli tomu dobře rozumím, tak elektronický (CDI). Vytuněný to nijak není, měli by tam být původní originál díly
otázka zní - co s tím?
vzhledem k tomu, co jsem se dosud dočetl, zřejmě ten omezovač je asi v háji
má s tím někdo nějakou zkušenost?
Díky
Jirka
09 čer 2008, 11:07
nevím o tom, že by u Hurricana CDI nějak omezovalo maximální rychlost. Já tam postupně dával laďák, 70ccm válec, karbec atd. jelo to pak asi 80 kmh a CDI jsem neměnil. Takže na tvém místě bych zkontroloval karburátor a výfuk - jestli není zanešený. Taky vyměň vzduchový filtr a uvidíš.
09 čer 2008, 19:09
Zdravím a díky
v servisu mi to údajně vyčistili, nicméně se sám na to ještě mrknu.
zajímavý je, že to omezuje přesně na 30 at jedu z kopce nebo do kopce...
tudíš si nemyslím, že to bude jen nějakým zanešením...
v servisu mi řekli, že tam je nějaký omezovač, jaký nevím a určitě normálně to neomezuje na 30, proto si myslím, že je možné, že kvuli zatopení při záplavách (zřejmě to otec tehdy asi nakopl mokrý) se poškodilo to CDI
jr
14 čer 2008, 22:09
Tak dnes jsem si udělal chvilku a vyměnil trubku od výfuku za kratší a hle již to jede více, ze 30 to stouplo na 40 - tak mne napdá, že asi bude zaneřáděný výfuk (tlumič s kat.) - dá se to nějak vyčistit?
16 čer 2008, 11:25
jo, jediná možnost - kup si laďák. Tady ten lauf s "katalyzátorem" to děsně dusí. Je to sice investice tak 2 - 4 litry, ale vyplatí se to. Mě se s novým laufem a varcem zvýšila rychlost z 50 na 70 a spotřeba se nijak drasticky nezvedla.
17 čer 2008, 00:05
:rolleyes: díky, jak jsem se právě dověděl, na skutrech se emise neměří (myslel jsem že ano), takže změna výfuku s kat na bez bude OK
- koukal jsem origo díl bez kata na webu impexta je za nějakých 1700, ale ten laďák mne láká více
ještě ale nevím, co mi to tak dělá tu vysokou spotřebu - na místo psaných 2l => 4-5l... že by jen ten přidušenej výfuk?
každopádně dám vědět, jak se zadařilo
18 čer 2008, 01:35
papírové spotřebě nikdy nevěř, neznám nikoho, kdo jezdí na 2T do dvou litrů. laďáku se neboj, zvýší se spotřeba max. o půl litru, ale chceš přece aby Ti to jezdilo pořádně, ne? Problém může být v uchycení výfuku. Já si koupil Technigas NextR chrom, který měl sedět, ale neseděl, tak mi na to kamoš navařil držák (to stříbrné "V") aby to sedělo. Markantní nárůst spotřeby jsem naměřil, až když jsem tam dal otevřený vzducháč a hlavně 21" karbec se 70ccm nikasilem. To si pak hltlo těch pět-šest. Z vlastní zkušenosti nedoporučuju. Ale laďák + variátor tomu pomohl mega. Ostatní změny jsou vyhazování peněz a potvrdí to snad každý, kdo tunil čínu.... na druhou stranu - ta pr.... stojí za to
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 17:07, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů
18 čer 2008, 14:30
díky,
nebojím se , nicméně mi momentálně uniká, proč mi to žere 5 i bez tunění... nevím, ale zdá se mi to moc
ale uvidím, budu postupně zkoušet :rolleyes:
18 čer 2008, 15:24
No sice nevím čím to je, ale je to opravdu sakra hodně :rolleyes: