Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod TUNER » 17 črc 2013, 06:23

Když jsi měnil válec,zkoušel jsi točit s klikou zda se pohybuje volně bez nějakého odporu ? Trysku jsi nějak odladil aby byla směs správná nebo jsi tam prostě dal jen nějakou větší ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod ludafiala » 17 črc 2013, 09:47

Kliku jsem zkoušel a šla bez problémů a ani žádnou vůli neměla. Trysku jsem jen vyměnil a po nastartování doladil volnoběh.
ludafiala

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 19 čer 2013, 16:32
Skútr / moto: Keeway Focus 50

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod TUNER » 17 črc 2013, 11:43

Pokud jsi nedal třeba píst obráceně,tak může být problem právě v té trysce. Ty je potřeba vyzkoušet a zvolit tu správnou a až nakonec doladit směs šroubkem a nastavit volnoběh. Celý skútr je v seriovém stavu,jen ten válec je 70 ccm ? Pokud tam nemáš alespoň 17,5 mm karburátor,tak je to špatně.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod ludafiala » 17 črc 2013, 19:33

No pěkný,chlapík z obchodu mi říkal,že k většímu válci mi st ačí větší tryska o 10 až 20 procent,tak jsem vyměnil trysku 47,5 za trysku 54. Jinak je všechno seriový. Dnes jsem ho byl zase startovat a na volnoběh už drží pěkně,ale jakmile přidám,tak po pár vteřinách chcípne a když ho hned zkusim nastartovat,tak zas běží normálně než přidám plyn.

Teď co bude lepší,koupit karburátor 17,5 nebo sadu trysek a hrát si s laděním. Četl jsem,že pro litinový válec stačí origo karburátor a naladit ho.

Prosím nezakládej dva příspěvky pod sebe. Pokud chceš něco dodat, použij editaci již vytvořeného příspěvku. Kyblos
Naposledy upravil KYBLOS dne 18 črc 2013, 17:42, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
ludafiala

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 19 čer 2013, 16:32
Skútr / moto: Keeway Focus 50

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod TUNER » 17 črc 2013, 22:13

Zjisti si co tam máš za karburátor. Pokud 16 mm a víc,tak OK a budou ti stačit trysky. Pokud ale jen nějakou 12 mm,tak určitě kup minimálně 17,5 a nebo 19 mm a k tomu sadu trysek na ladění. Taky koukni zda nemáš na skútru nějaký restrikce. Pak to musí jezdit. 12 mm karbec je málo i na seriovou 50 ccm,natož na 70 ccm válec.....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod Ludwig » 18 črc 2013, 11:41

S největší pravděpodobností máš karburátor s oválným difuzorem tedy velikost 14. Poznáš to pouhým pohledem. Ten je dostačující na 70 litinu, měl jsem to tak s laďákem a jezdilo to výborně. Jen správně otryskovat. S původním kolínkem do airboxu jsem měl trysku 65, podle tvého popisu máš chudou směs což je zvlášť pro nový válec na zadření a i kdybys mazal 1/1 tak to stejně zadřeš. Musíš začít raději od větší trysky a postupně snižovat na správný poměr benzin-vzduch. Zadřít nový válec na chudou směs jde velmi rychle.
Uživatelský avatar
Ludwig

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 109
Registrován: 05 čer 2010, 11:43
Skútr / moto: Keeway Flash
Tuning / úpravy: Arrow výfuk,kit 70,nový var,kontr. Malosi žlutá,odlehčené pakny spojky tvrdé pružiny

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod ludafiala » 18 črc 2013, 19:01

Tak první závažný problém odstraněn,dal jsem obráceně pístní kroužky já hlava skopová. Nevim přesně co je difuzor,ale kouknu na karburátor,jestli je tam něco oválnýho. Zatim jsem posunul jehlu o jednu pozici nahorAu a objednám si větší trysky.
A jak pak poznám,že je tam už správná tryska?
ludafiala

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 19 čer 2013, 16:32
Skútr / moto: Keeway Focus 50

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod TUNER » 19 črc 2013, 08:12

Podle barvy svíčky. Stačí si pročíst články v odkazu co už jsem ti tady dával.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod ludafiala » 19 črc 2013, 10:13

Aha, to už jsem četl. Dával jsem novou, tak až mi to aspoň kousek pojede, tak budu kontrolovat svíčku. :)

Tak dnes jsem zkoušel trysky. Začal jsem na 68, ale vůbec to nejelo, jakoby to prdělo. Tak jsem snižoval až na trysku 60, na kterou to jelo nejlíp,ale při plným plynu to cukalo. Na svíčce správnou trysku bohužel nepoznám, protože jsem vždycky ujel jen kilometr. Myslíte, že ta tryska bude dobrá a že už stačí jen doladit jehlu? V návodu na scootlandu se stále odkazují na barvu svíčky, ale na tý já to po tom ujetým kilometru nepoznám a nerad bych ten nový válec zadřel kvůli malé trysce.

26.7. edit:
Tak už opravdu nevim co s tim. Možná větší karbec, jak psal Tuner??? Ladim karburátor už 4 dny podle návodu na scootlandu a furt to nejde. Myslel jsem, že tryska 60 stačí, protože to jelo nejlíp co jsem zkoušel, ale po ujetí několika stovek metrů se mi motor zastavil. Zkontroloval jsem svíčku a k mé hrůze byla šedá. Dal jsem tedy větší trysku 62 a když přidám plyn víc jak na půlku, tak se to začne dusit a kašlat a svíčka je černá. :roll: Karburátor mám Mikunni origo a nevim jakej má průměr. Už mě napadá jen to, že objednám větší karbec, ale jestli jsem jen lempl a neumim to naladit ani podle návodu, tak to budou vyhozený prachy. Sezona v plnym proudu a já se musim pařit v autě. :cry:
Naposledy upravil KYBLOS dne 10 zář 2013, 12:25, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspevky pod sebou
ludafiala

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 19 čer 2013, 16:32
Skútr / moto: Keeway Focus 50

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod Troll » 09 zář 2013, 17:04

Tenhle skůtr jsem koupil od kamaráda pro dceru. Má čerstvý řidičák, tak ať si užije větru ve vlasech. :) . Skůtr měl najeto kousek přes 11 000 km, byl odblokovaný ,vše bylo původní a kupodivu vše fungovalo. Trošku jsem ho ale i tak poladil . Teď je tam streetový výfuk, variátor a polořemenice Malossi ,kevlarový řemen , ve spojce žluté pružinky. A obuty pneumatiky Dunlop. Stal se z toho zcela jiný strojek, sice to moc rychle nejezdí( to ani nebylo mým cílem) tacho jde sice až za roh , cca 85 km/h :lol: ale v reálu dle GPS je maximálka někde kolem 68-70 km/h. Zato to moc pěkně táhne, krouťák se s tím výfukem neskutečně zlepšil. Rozjezdy jsou výrazně lepší, a zrychluje to celkem pěkně i na vyšších rychlostech. Tam kde to jelo původně do kopce 30-35 km/h tak to jede v pohodě 50 . Tachometr šíleně proměřuje , taky kilometry naskakují o dost rychleji než je skutečnost ( skoro 20% víc :roll: ) Spotřeba je s mojí těžkou maličkostí ( 95 kg) 3l/100 v v mírně kopcovitém terénu. Takže zatím s Číňanem spokojenost . I když určitě existují daleko lepší stroje. Asi si pořídím něco většího i pro sebe. :)
Troll

10+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 11
Registrován: 09 čer 2013, 15:49

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod Minonek » 28 říj 2014, 21:07

Ahoj nema nekdo zkusenosti se spotrebou u Focuse 50? Na plnou nadrz ujedu 120-140Km a podle papiru by to melo stacit na nejakych 250Km.Nevim proc to tak zere.Nema nekdo radu cim to je.Diky
Minonek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 28 říj 2014, 20:59
Bydliště: Litvinov
Skútr / moto: Keeway Focus 50

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod TUNER » 29 říj 2014, 08:17

Papírové "laboratorní" spotřeby jsou jedna věc a reálné věc druhá. Těch 120-130 km jezdíš dokud to jede a není nádrž suchá a nebo do rozsvícení rezervy,pokud to nějakou kontrolku vůbec má ))) ?
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod Minonek » 29 říj 2014, 17:22

Hele ma to jen cervenou zonu vetsinou dotankuju tak 4,5-5 litru benzinu.takze ten pulitr tam vzdycky zustane.Kdybych jen popojizdel nebo to honil do kopcu tak to pochopim ale jedu treba 20-30Km v kuse okolo tech 45-50Km/H takze to na plny plyn ani nezenu
Minonek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 28 říj 2014, 20:59
Bydliště: Litvinov
Skútr / moto: Keeway Focus 50

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod TUNER » 30 říj 2014, 07:32

Tak ona už je nyní celkem zima,takže s vyší spotřebou je potřeba počítat. A pokud to žere 4 litry,tak to zase neni u těchhle strojů nic nenormálního. Můžeš zkusit seřídit karburátor a kouknout na klapky v jakém jsou stavu.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Keeway Focus 50 - rady, zkušenosti atd...

Příspěvekod Fera » 11 bře 2015, 22:01

Ahoj kolegové v jedné stopě. Sice se to netýká téhle kubatury, ale není mezi vámi někdo, kdo vlastní keeway 250? Uvažuji o koupi a rád bych nějaké info. Díky
Fera

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 17
Registrován: 21 říj 2014, 19:12
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Aprilia SR Max 300/Honda Hornet 900/Suzuki DL 650
Tuning / úpravy: Ne

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků