Aha, to už jsem četl. Dával jsem novou, tak až mi to aspoň kousek pojede, tak budu kontrolovat svíčku.
Tak dnes jsem zkoušel trysky. Začal jsem na 68, ale vůbec to nejelo, jakoby to prdělo. Tak jsem snižoval až na trysku 60, na kterou to jelo nejlíp,ale při plným plynu to cukalo. Na svíčce správnou trysku bohužel nepoznám, protože jsem vždycky ujel jen kilometr. Myslíte, že ta tryska bude dobrá a že už stačí jen doladit jehlu? V návodu na scootlandu se stále odkazují na barvu svíčky, ale na tý já to po tom ujetým kilometru nepoznám a nerad bych ten nový válec zadřel kvůli malé trysce.
26.7. edit:Tak už opravdu nevim co s tim. Možná větší karbec, jak psal Tuner??? Ladim karburátor už 4 dny podle návodu na scootlandu a furt to nejde. Myslel jsem, že tryska 60 stačí, protože to jelo nejlíp co jsem zkoušel, ale po ujetí několika stovek metrů se mi motor zastavil. Zkontroloval jsem svíčku a k mé hrůze byla šedá. Dal jsem tedy větší trysku 62 a když přidám plyn víc jak na půlku, tak se to začne dusit a kašlat a svíčka je černá.
Karburátor mám Mikunni origo a nevim jakej má průměr. Už mě napadá jen to, že objednám větší karbec, ale jestli jsem jen lempl a neumim to naladit ani podle návodu, tak to budou vyhozený prachy. Sezona v plnym proudu a já se musim pařit v autě.