od Ludwig » 15 čer 2011, 17:28
Hoši hoši, tento skůtr mám a vše špatně. Na polořemenici není žádný nálitek a karburátor pod sedlem nenajdeš. Stačí vyhodit kroužek variátoru to je správně, podložku na čepu nechat.. Originál tryska 55 je dostačující pro orig tlumič i krátké koleno, karburátor ani airbox nemusíš montovat. Pro vyšší pracovní otáčky potřebuješ dát novou kontrastní pružinu a lehčí válečky 3,5-4 gr. Až pak se podívej na svíčku, mělo by to být v pořádku-cihlová barva. Sám jsem s orig. variátorem laboroval 10 000 Km a i když lze docílit dobrý jízdní výkon, stále dochází ke kolísání otáček a snižování v kopci. Dnes jsem namontoval nový Motoforce a když se ohlédnu zpět kolik jsem koupil válečků a pružin vodítek, vyjde finačně nastejno výměna variátoru hned od začátku. To platí i o spojce která má slabé pružinky a těžké pakny, které jsem odlehčil a osadil novými pružinami.
Takže pro začátek stačí vyměnit koleno výfuku za krátké, nasadit kontrastní pružinu Malosi žlutou, válečky 4g a tvrdé pružiny do spojky. Rozjezdy nebudou stále nic moc ale 60-70 to určitě pojede.