Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
Odeslat odpověď

Keeway 50

23 kvě 2011, 20:55

Zdravím.

Mám Keeway 50 2T. Rv. 2006, najeto asi 16 000. Zatím jsem měnil jen svíčku, válečky atd atd... Byla tam udělaná úprava jako koleno krátký, válečky atd. Do cca 8000 km jel v pohodě na rovince i 75 km/h, ale pak ten výkon postupně klesal. Dnes je maximálka 65km/h a víc to nejede. Mohl by někdo poradit, čím by to mohlo být?

Re: Keeway 50

26 kvě 2011, 21:15

Ahoj, rád bych získal informace od majitelů skútrů Keeway 50ccm(zkušenosti, problémy apod.). Nějak sem moc o této značce na tomhle fóru nenašel ale vím, že jich po ČR jezdí docela dost. Tak sem s tím :-) Díky.

edit: téma sloučeno! Wictor

Re: Keeway 50

26 kvě 2011, 21:29

Žádné problémy nemám. Až na to že mi blbne palubní deska. Svítí mi kontrolka oleje, přitom je ho tam až po okraj a kostra je taky dobře upevněná. Ale tohle je zanedbatelný

Re: Keeway 50

26 kvě 2011, 21:35

Ja mel matrixe, rv 2006. Naprosta spolehlivost - najel sem za 3roky 20t km :) vsechno vporadku :)
Par veci se menilo, ale to byla moje chyba, ne vada na kvalite - jak se o nej staras, tak pak tak i slape ;)

Re: Keeway 50

26 kvě 2011, 22:05

Tak zatím jen pozitivní ohlasy,tak to je dobrý. Že by i čína mohla bejt dobrá. Doufam... :-)

Re: Keeway 50

29 kvě 2011, 14:38

Mám Keeway 50 matrix a kupoval jsem ho v roce 2006. Najeto mám momentálně cca 15 000km. Věci co jsem měnil byly: Svíčka, zadní pneu, baterka, palivový filtr a válečky(myslím 4,7g)... Jinak zatím jezdí jak má. Jediná závažná věc, co tam byla, tak byl utržený zadní část rámu, co je na něm uchycen zadní držák na kufr a nádrž... a to se povedlo tak, že jsem často vozil ještě někoho a všichni se o to dost opírali... a ještě když byla nějaká nerovnost(skoro furt)... no tak se to dalo čekat... jinak na něm nebylo nic co se týče vady. Hned po zajetí jsem udělal restrikci za 1600,- a jezdím v klidečku 65 km/h, z kopce i okolo 80 a výš... dal nejde tachometr. Akorád mě teda teď trápí koroze zadního výfuku, naštěstí jen povrchová, takže se oškrábe a nastříká a bude. Můžu jedině doporučit

Re: Keeway 50

30 kvě 2011, 20:35

Ahoj,
najeto 5 000. Byl někde zkrat a utavilo mi to palivoměr, fakt utavilo. Ručička se za jízdy roztavila.
Tak jsem to neřešil, vycvaknul jsem drátky z budíku palivoměru a neřeším to. Jinak, pokud jezdíš hodně po nerovnostech,
doporučuji, nebo NUTNOST je ty činské spoje nahradit za české. Prostě koupit kvalitní spojky a předělat veškeré spoje el.
instalace. Jinak ti za jízdy problikávaj světla atd ..
Ale jinak dobrý, mám tam 70ku válec, teď ještě odblokuju CDI a pohoda. Nestalo se mi, že by mě někde nechal stát ..
Motor umí čínští soudruzi okopírovat hezky, jen ta elektroinstalace stojí za hovno, asi jako italský auta ... :-)

Musíš to brát prostě poměr cena/výkon. Já ho koupil z druhé ruky na Aukro za 8 litrů ..... rok starej. 20 litrů za novej bych
nedal ani omylem. Keeway patří k tomu lepšímu z čínských krámů ...

Když prostě vyměníš těch prvních 333 dílů, tak máš pokoj :D

No 16 000 najeto .... skouknul bych pístní kroužky a vůbec válec a píst, nechat změřit kompresy ....

Re: Keeway 50

01 čer 2011, 17:32

No momentálně jezdí zatím slušně, tak to řešit nebudu... ale až bude čas a nálada, tak to rozeberu a překontroluju ty kroužky a válec... pístu by myslím nic být nemělo... Jako dneska jsem s tím jel z hodně prudkýho kopce a táhlo to i za 80kou...jestli cca 90 km/h.. Jinak na rovině to je podle povětrnosti... třeba ráno jsem valil okolo 70 a odpoledne okolo 65 km/h.

Ale dík za radu :wink:

Re: Keeway 50

01 čer 2011, 17:43

Vymontuj svíčku, dej tam tlakoměr a změř tlak, u mě to po 12 000 kleslo z uváděných 6.5 na 5. Vyměnil jsem píst, kroužky a válec a jezdil dál.

Re: Keeway 50

29 črc 2011, 13:13

Ahoj, skútr mi jezdí slušně ale v kopcích dost klesá výkon a rychlost. Vyřeším to koupí lepšího variátoru?? Koukal sem po Malossi multivaru. Mam na tom sportovní vejfuk, restrikce pryč a jinak vše série. Díky za každou radu jak ty kopce zlepšit. 70 kit moc nechci.

Re: Keeway 50

05 srp 2011, 19:34

Mallosi multivar je skok úplně někam jinam,doporučuji.

Re: Keeway 50

20 bře 2012, 20:32

Ahoj, jsem novy majitel Keeway Hurricane r.v. 2004. Potreboval bych poradit kde se kontroluje prevodovz olej a hlavne kudy se naleva novy. Nasel jsem ze tam patri 85W90 100ml, ale nevim kudy. Nejak to totiz huci jako kdyz v aute v servo rizeni neni olej. Diky moc za rady nebo popr.foto kde to je.

Re: Keeway 50

20 bře 2012, 20:59

U zadního kola od strany variátoru. Jsou tam šrouby na vypuštění a i na nalití oleje.

Re: Keeway 50

20 bře 2012, 21:36

Myslis na te strane jak je nakopavacka. Tam jsou 2 krizove srouby a veprostred je tusim 10 matka. A ktery to je a jak ho tam dostat? Mam ho teprve 2 dny tak nevim co kde je. Dekuji

25.3. edit:
Uz jsem to nasel a vymenil. Musel dolu vzduch. filtr

19.4. edit:
Jeste dotaz: pujde mi do origo karbecu "tryska 72 M6" a jestli jo kdyz tam pridam otevreny filtr bude to makat? Nebo musim dodat jeste neco? Diky za rady
Naposledy upravil KYBLOS dne 06 říj 2013, 22:36, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny 3 příspěvky pod sebou

Re: Keeway 50

20 dub 2012, 09:49

Tryska se závitem M6 pasuje do irig. karb. Pokud začneš rozvrtávat sání, vyššího výkonu stejně nedocílíš. Na stávajícím motoru se dá mírně zvýšit výkon použitím jiného výfuku, ke kterému se následně nastaví bohatost směsi výměnou oné trysky. Musíš pochopit jeden fakt,(také by tak mohli učinit někteří moderátoři tohoto fóra). Vlastníš vozidlo z výroby sestavené pro rychlost 45 Km/h. Motor ve tvém skůtru má v sérii výkon necelé dva koně a je redukován kromě jiných restrikcí řešením samotného válce(zmenšená světlost vyplachovacích a výfukového kanálu, kompresní poměr). Tomu odpovídají další použité komponenty. V mém případě to byl variátor s plytkými dráhami válečků, kdy řemen na přední řemenici nevyjížděl na plný průměr 95 mm ale zhruba na 80 mm, měké pružiny jak spojkové tak i kontrastní, zadní řemenice s jiným stoupáním drážek pohyblivé části, spojka s tvrdým obložením. Samozřejmě existují tytéž čínské díly, které vypadají na první pohled stejně jako ty původní ale jsou určeny pro vozidlo bez omezení rychlosti. Navíc nejsou tak předrtažené jako tzv. tuningové díly a jejich montáží a sladěním lze docílit slušného jízdního výkonu.
Hodně spokojených kilometrů.
Odeslat odpověď