Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
04 kvě 2012, 17:46
[Zdravím
Mě to ta kontrolka oleje taky dělala.Bylo to čidlem v nádržce.Nepohyboval se na tom čidlu ten magnetický snímač nebo co to je.
salik1979 píše:Myslis na te strane jak je nakopavacka. Tam jsou 2 krizove srouby a veprostred je tusim 10 matka. A ktery to je a jak ho tam dostat? Mam ho teprve 2 dny tak nevim co kde je. Dekuji
musíš sundat vzducový filtr a nebo kolo.Je na tobě co a uvidíš černý plastový čudl.Tama se nalívá olej a je to i měrka.A olej se vypouští ze spodu..musíš vyšroubobat šroub desítkou klíčem
salik1979 píše:Uz jsem to nasel a vymenil. Musel dolu vzduch. filtr
Naposledy upravil
foltty dne 04 kvě 2012, 18:05, celkově upraveno 1
14 kvě 2012, 22:17
Ahoj, dneska zas problem. dal jsem baterku malymu do 4kolky. Ten mi ji vybil. Tak jsem nastartoval pres nakopavacku a nechal bezet. Po chvily to chciplo a uz jsem to nenatocil ani nakopavackou. Poradite?
16 kvě 2012, 12:44
I když se ostatní zdráhají, pokusím se slušně odpovědět.
K akumulátoru : pokud neplánuješ několikahodinovou okružní jízdu kolem česka tak, aby došlo k úplnému nabití akumulátoru, učiň tak na odpovídající nabíječe.
K motoru : Tebou popsaný režim dvoutaktní motor moc nemiluje. Při volnoběžných otáčkách nemá alternátor potřebný výkon na nabití akumulátoru a nahřátí topného tělesa aut. sytiče. Předpokládám, že skůtr prdlotal pár minut na volnoběh na bohatou směs na sytič. Smrtelná kombinace která přechlastá a naplní motor škodlivinami a zasere svíčku.
Řešením je vyčistit nebo vyměnit svíčku, protočit motor bez svíčky, s nabitým akumulátorem nastartovat a jet na plný plyn.
Tento režim je naopak pro dvoutaktní motor nejlepší. K úplnému vyřešení problému zbývé dokoupit akumulátor do dětské tříkolky.
Pěkný den.
16 kvě 2012, 19:51
Ok, zitra zkusim a dam vedet. Dekuji
20.5. edit:Ahoj, tak uz je to v pohode. Ve ctyrkolce baterii ma, ale zavadou na el. instalaci ji neustale vybijel a bral tu moji, ctyrkolka uz je taky pojizdna. Svicka na tom skutru byla uplne cerna. Vycisteno nabito a skutr jezdi nanovo. Dekuji moc za radu, ja myslel ze to alespon na volnobeh trochu nabije, tak jsem zase o neco chytrejsi. Moc diky
Naposledy upravil
KYBLOS dne 06 říj 2013, 22:37, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
05 čer 2012, 23:52
Zdravím všechny
Mám takovej dotaz : skůtr mi dělá to že když dám plyn tak na čvrt plynu tak mi to normálně jede,ale jak ho přidám víc tak se mi to dusí,a nechce to vůbec jed. Co by to tak mohlo bejt? Doufám že mi určitě dobře poradíte
Díkes a přeju mnoho km bez problémů
06 čer 2012, 15:49
Máš ho odblokovanej nebo ne ?
06 čer 2012, 19:57
Popravdě si pod výrazem se dusí neumím nic představit. To, že motor nejede na plný výkon pod plným plynem může dělat jak chudá, tak i bohatá směs pokud zůstaneme u myšlenky přípravy směsi. Dovolím si upřesnit předchozí otázku. Co nějaké zásahy do výfuku a sání ? Byly nebo ne ?
06 čer 2012, 21:28
Ahoj, nevim jestli je velky rozdil mezi Babettou a skutrem
ale me delala totez. Mel jsem ucpany vyfuk, jelikoz deda redil mix "od oka" tak byl celej zacpanej. Vypalil jsem ho a byl pokoj
06 čer 2012, 23:54
PROOF píše:Máš ho odblokovanej nebo ne ?
no takový to základní odblokování tam dělaný bylo od původního majitele,já sem s tím nic nedělal,pouze sem všechno co šlo vyčistil a vrátil do původního stavu
07 čer 2012, 09:08
Máš tam namontovaný krátký koleno výfuku a větší trysku ? Kolik ti to max. jede ?
07 čer 2012, 12:07
no vejfuk i tryska tam jsou a jede to nejvíc na rovince lehce přes pade,volným pádem to jde i 6-7 pětek
ale spíš je to taková lemra,ale s největší pravděpodobností to asi bude ta komplikace s tou bohatostí tý směsi
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 dub 2013, 01:46, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
07 čer 2012, 12:40
Před tím důkladným čištěním to jelo? Vrátils vše skutečně na své místo, nebo se ti ten otvor do vstupního kolínka airboxu
zdál příliš malý ? U tohoto motorku se sáním řízeným jazýčkovým ventilem je to velmi důležité a na každý sebemenší zásah do výfuku či sání až přehnaně reaguje. Vždy je pak nutné znovu nastavit směs výměnou hlavní trysky karburátoru.
08 čer 2012, 10:39
ne je tam všechno vráceno opravdu tak jak to bylo
bez dalších nějakých úprav,oprav atd ... jediný nad čím tak přemýšlím co sem tam nedal bylo těsnění k výfuku který se prostě rozpadlo(to snad vlív nebude),ale to tam dám jen co ho koupím
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 dub 2013, 01:46, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
11 čer 2012, 00:58
tak se mi na to kouknul známej nějak něco povolil něco poutáhnul na karburátoru a dělá to všechno jak má
každopádně děkuji za rady,zase je to nějaká zkušenost pro mě
Naposledy upravil
KYBLOS dne 11 dub 2013, 01:47, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku