Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
28 kvě 2013, 21:12
Ahoj, máte někdo zkušenosti s touhle mašinkou? Recenze co vyšla před nějakou dobou na jednom českém serveru, tento scoot vyloženě chválila. Máte ho někdo?
31.5. edit:Ahoj, docela by se mi hodilo origo nastavení kraburátoru, nemáte někdo návod?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 říj 2013, 04:16, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
31 kvě 2013, 14:48
z němčiny jsem vyčaroval nastavení vzdušníku na 0,5-1 otáčku od dorazu...a volnoběh nastav dle libosti, doporučujou 1800ot/min +-100
31 kvě 2013, 16:07
Děkuju mnohokrát
Necituj poslední příspěvek. Používej tlačítko odpovědět. Kyblos1.6. edit:Nevíte prosím čím může být to, že šroub na karburátoru, kterým se šteluje rychlost volnoběhu jakoby nefunguje? Resp. ať točím jak točím, tak volnoběh je furt stejnej. Za studena dobrej za tepla chcípe
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 říj 2013, 04:16, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
01 čer 2013, 20:19
Jsou tam dva šrouby. Tím větším s pružinkou se nastavuje volnoběh - ten je celkem fuk (klidně ho dotáhni)...a vedle (v pravo) je ještě jeden menší, mírně trčí...tak ho dotáhni až nadoraz a pak povol o půl až jednu otáčku...tím nastavíš směs...a proto ti to za tepla chcípá. Až bude nastavená směs, můžeš snížit volnoběh
03 čer 2013, 13:27
Ahoj znova, čím by mohlo být, že skůtr za studena ani za nic nechytne a za tepla naprosto bez problémů? Za studena musím ucpat sání a pak krásně chytne, jak se zahřeje tak už v pohodě. Mám tam karburátor dellorto, může být vadný aut. sytič?
03 čer 2013, 13:35
Jediné co mě napadá je, že ti nejde automatický sytič...
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... tartovani/
03 čer 2013, 13:42
Proč to nenapíšeš rovnou. Na 90% je to sytičem.
03 čer 2013, 14:00
super, tak doufám že objednám ten správný aby tam pasoval. Nedá se tam dát nějaký manuální sytič? Poradíte i odkud objednat ten správný aut. sytič? Nerad bych koupil špatnej.
03 čer 2013, 14:16
ahoj, dej tam manuál, máš po starostech , obědnat se dá v Malšicích,,,,
03 čer 2013, 15:14
Manuální sytič by byl suprovej, našel jsem jen tohle:
http://www.skutry-malsice.cz/aprilie/ru ... -4592.htmlNějak nevím jestli to bude pasovat na ten můj karbec, Nechci to objednat a pak zas posílat zpátky že to nepasuje. Máte s tím někdo zkušenost?
14.6. edit:Hoj, na tomto skutru mam 70ccm kit, karburátor Dellorto 17,5. Je tam origo airbox a ten se poněkud rozpadá. Rád bych tam dal nový filtr, ale ne airbox, normální hříbek filtr. Četl jsem že v takovém případě je nutné dát větší trysku, je to pravda? Ve standartním airboxu co tam mám, je udělaná větší díra, takže to asi sálo málo.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 říj 2013, 04:17, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
14 čer 2013, 09:00
Dej tam airbox jinak si zaděláváš na problemy. OF neni na běžné ježdění moc vhodnej.
14 čer 2013, 14:33
aha aha, a v čem je
vlastně rozdíl? jak poznám že ten airbox dostatečně saje?
Primárně mi jde o to, že na to, že je ve skůtru 70ccm válec, jinej karburátor (dellorto 17,5) a laděnej výfuk, tak se mi zdá že jede blbě, na rovince to nevytáhne víc jak tachometrovejch 70 a to mi přijde fakt divně málo. Někde bude krpa. Ještě mám v plánu koupil lepší variátor, tak snad se pak ukáže nějakej ten posun. Nejraději bych našel někoho na Protějovsku, kdo mi mi to poladil a prohlídnul. Já tomu moc nerozumím
20 čer 2013, 09:38
Rozdíl je v tom, že když dáš OF, tak se ti rozhodí směs. Pujde tam totiž víc vzduchu, tudíž musíš dát větší trysku. A timpádem ti to bude zbytečně žrát. Tvůj problém s rychlostí je v tom, že to máš špatně zpřevodovaný. Kup multivar a pohraj si s válečkama, pak ti to pofrčí.
20 čer 2013, 14:31
Děkuju za radu, takže koupit sportovní variátor a pár sad válečků jo?
A proč vlastně zrovna Multivar? Proč ne např. tento?
http://www.skutry-malsice.cz/adly/air-t ... -1181.html
20 čer 2013, 22:56
Napíšu to takhle, Mulťák je vyzkoušená kvalita (hejtři multivaru do mě
) nebo bych ještě doporučil varec od Polini. A k tomu vem testovací sady válečků (Stage 6 dělá např.) Varec máš vyměněnej hned, ten je lehkej. Akorát musíš mít stahovák na povolení nebo piston stopper. A pak už jen testovat, jaká gramáž je ta nejoptimálnější. Doporučuju si najít někoho s podobnym skutrem a setupem, odrazit se od jeho gramáže a zkoušet v okolí.