Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
22 čer 2014, 14:00
Dolava sa pridava, pozor aby ti nevypadla skrutka je tam podlozka pruzinka a gumicka. Sekundarne prevody sa vyrabaju 10,20,25,35 % neviem ci je este nieco medzi tym treba ppzriet eshppy,najvecsi problem je prelisovat ozubene koleso. Do kopca nieje ziaden problem ,od toho tam je variator. Ak to neprezenies s prevodom tak kopec musis vo dvoch vyletiet 90 kou na 175 valci. Na 155 to jazdi pri 7000 ot okolo 90taho, aspon myslim upresnim najblizsie, premeriava mi to asi tak ako v kazdom aute. Cize v pohode.
22 čer 2014, 14:50
do leva pridavas vzduch
-- 22. 6. 2014 14:52 --
ozubeny kolo nahreju a stluču novy nahreju a hridel zmrazim
-- 22. 6. 2014 14:56 --
ještě jedna věc kterou jsem nepochopil je ze vzduchem chlazenej motor oplastujou jakymsi krytem na valci nechapu to zebrovani na valci je na chlazeni tudíž jsem to okamzite vyhodil do rite
-- 22. 6. 2014 15:01 --
DUSAN 14 a nezapomen ze mas o 50kilo lehci stroj
22 čer 2014, 16:07
Zrovna by som po tom netkol pri lisovani,nieco pukne alebo zdeformuje sa. Inak v nemecku stoja prevody cca 40e a ked si kupis kolecko zvlast za 10 e tak doma das hriadelku do chladnicky koleso nahrejes teplovzduskou a mal by si to tam naklepnut ako nic, navyse ti zostanu povodne prevody a mozes skusat a prehadzovat. Ako do lava vzduch, do lava vyskrutkovavas trysku atym padom tam ide viac paliva ? Hmmm co tam je za karbec ?
22 čer 2014, 16:24
to je vzdusnik palivo pridas jedine na jehle nebo vymenou trysky nic jiného tam neni
22 čer 2014, 16:35
- 22. 6. 2014 14:56 --
ještě jedna věc kterou jsem nepochopil je ze vzduchem chlazenej motor oplastujou jakymsi krytem na valci nechapu to zebrovani na valci je na chlazeni tudíž jsem to okamzite vyhodil do rite
Nechci Ti do toho kecat, ale oplastování je tam právě proto, aby to chladilo. Chlazení obstarává ventilátor, právě pomcí toho plastového tunelu. Na rozdíl od motorky (náporové chlazení), má skůtr válec docela schován.
Čiń však jak uznáš za vhodné.
22 čer 2014, 16:39
noo mysleno to tak mozna jee ale urci to tak nefunguje
22 čer 2014, 16:47
Máš pravdu. Také se divím, že do kapalinou chlazeného lidé lijí vodu.
22 čer 2014, 16:50
cha chaa dobryy
22 čer 2014, 16:51
Ten plastový obal na válci je tam z toho důvodu, aby ten vzduch z postranního ventilátoru měl kam proudit a vůbec proudil. Čili jeho odstraněním sis akorát přihoršil, protože ten válec je schovaný pod kapotáží a nápor jako u pionýra tam teda rozhodně není.
22 čer 2014, 16:57
takovej napor tam sice není ale apon to teplo mam kam jit ten smesnej ventilator tam sice zene vzduch ale je to tak zadelany ze to nemůže cirkulovat tak ze je to tam na hovno leda to pekne provrtat to pak jo
22 čer 2014, 17:43
Pockaj ventilator zenie vzduch z pravej strany okolo valca a teply vzduch vychadza z lavej strany sikmo na zem. Nejako sa mi to stou skrutkou bohatosti zmesi nezda.
22 čer 2014, 18:10
vite někdo jak funguje to kurvitko na vyfuk trubce? egr ci co?
22 čer 2014, 19:20
Mezi tou trubkou by měl být takový ventil v podobě válečku. Záleží kam má směr proudění. Pokud ven, směrem do výfuku, tak to funguje tak, že při vyfukování plynů je podtlakem strháván i čistý vzduch do výfukového potrubí a ředí to spaliny.
Pokud opačně, jako že u těchto strojů tomu tak nebývá, tak by to přisávalo spaliny do směsi před zapálením.
22 čer 2014, 19:25
odpojim zjistim kam to jde diky
22 čer 2014, 20:03
Kluci tak ted jsem prijel z Plzne na masince:-)) hele nejak malo mi to zere..pocital jsem spotrebu presne a zere mi to 2.67 litru/na 100km.Tam jsem jel ve dvouch nazpatek sam..Neni to nejak malo?Otec mi tvrdi ze mam chodou smes..i vyfuk mam do cervena nez nerez barva jaka byla kdyz jsem to koupil.Proto jsem se dnes ptal na tu bohatost..zatim ksem s tim nic nedelal.co vy nato?