Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
10 črc 2016, 02:38
Pročetl jsem celé forum. Pořidil jsem Jonway GTS už s kitem na 160. Jede to velmi pohodově. Mám nějakých 125 kg
Uvažuji o nějakém variátoru. A toď vše. Za ty peníze jako přibližovadlo do práce a na kratší vyjíždky do okolí super. Foto dodám. Budu rád za radu ohledně zvětšení výkonu a maximálky.
11 črc 2016, 07:39
RebeldeWild píše:...Budu rád za radu ohledně zvětšení výkonu a maximálky
= pořídit jinej skůtr s výkonějším motorem.
11 črc 2016, 09:20
Mr.Voza píše:RebeldeWild píše:...Budu rád za radu ohledně zvětšení výkonu a maximálky
= pořídit jinej skůtr s výkonějším motorem.
Tomu říkám rada nad zlato... Nebo zase jeden z těch, co si myslí, že je to tu jen pro značkové skútry...??? Pokud nechce někdo normálně poradit a jen se blbě trefovat do
"číňanů", tak by neměl psát nic...
__________________________
Odesláno z "founa"
11 črc 2016, 10:42
Ovšem tady se nikdo už nějakou dobu do číňanů netrefuje, tohle je prostě holý fakt. A to, že se cejtíš ublíženej, tak to je jen tvé ego. Jak se slušně česky praví "z hovna bič neupleteš" a to zde platí beze zbytku i kdyby jsi se třeba rozkrájel.
11 črc 2016, 11:00
Keby si cital forum vedel by si ze na ten skuter neexistuje sekundarny prevod co je najveci problem. Davat viac ako 160 valec nema velmi význam, pokial do toho nechces nasypat kopec prachov. Lebo za tie peniaze budes mat ten iny skuter ako tu bolo povedane.
Inak s kopu penazi 4ventilovou hlavou, novym fyfukom 30mm karburatorom, 180ccm a inou klukou to bude lietat ako fik, hlavne ak si nechas vyrobit novy sekumdarny prevod. Predpokladam ze tak 1200E stoji take nieco. Ale zivotnost motora cca 10az 15tkm
11 črc 2016, 19:00
Je to tak jak rika dusan14
problem je ten ze neni sekundární převod na tuhletu převodovku-jsou tam jiny rozmery kolecek !!!...ale ....trochu pomuzou -puley valecky-asi tak 5-7 km/h...
když tam das 150tku-160tku tak zlepsis kopce a akceleraci z mista i se svojí váhou 125 -to ano...ale to je tak asi vsechno. ..existuje jeste čína a jejich motor 300ccm-500ccm kde na stejnejch otáčkách je maximálka 120 a výš cca.-do tododle skutra cpou i pětistovky s velkym kroutákem a malejma točkama ...ale rychlost udávaj uplne jinde ...cili ty převody maj -(používaj stejnou skřín)---jedine to sehnat touhle cestou no.
Taky to chce malinko utočit aspon varec v plosce co doseda k pevný žebrovaný řemenici aby se řemen dostal do převodu vejš až na samej kraj toho krytu-je to 2 mm
)) protože spojkova řemenice je jeste pred dorazem a to docela hodně !!!!mělo by to dělat dalších 7-9 km....to je bez převodů asi tak ten strop....ale zas ...mě to se 112 tryskou jede 100 za 2,6-8...ale zas- nejsem honič zběsisostí-jede to v pohodě 85-90 10 hodin v kuse no ....pochopitelně cestou za peknym štítem i cigárko nebo křupky ---ale chce to i popelníček -at to nelítá kolem
))))
zkoukni tady
http://en.jonway.com/productshow.asp?id=112Jinak pohoda co říká voza nebo crhy--z hovna bič neuplest nejde---jde jen v pravdě odstarnit blbosti---ale zas ...takovýhle svezeníčko moc těhle sračiček nenabídne ---a to je zas to o čem mluvim ....průměr je slušnej vcelku-spolehlivost výborná..spotřeba i s karbecem dobrá...prostě to je jednoduchý za ty manče co do toho vymrskneš...a tohle mi může vymlouvat kde jakej skutista
))).....ale kde jakej skutrista nedává 1100 km v tahu...
14 črc 2016, 21:08
Koupil jsem gts 125 tento týden a musím dobít baterii. Nevím však, jak se k ní dostat. Nevím vlastně vůbec nic, protože návod je anglicky a bez vyobrazení. Prosím o radu a tím pádem i o pomoc. Děkuji.
15 črc 2016, 00:56
2 pianaprucha:
Baterie je vepředu pod sedadlem - na čele sedačky najdeš trojúhelníkovou plastovou krytku, tu opatrně vyndej. Za ní najdeš šroub, po jeho vyšroubování jde přední polovina sedadla sundat a tam najdeš baterku.
__________________________
Odesláno z "founa"
15 črc 2016, 06:37
FullSoft
Moc děkuji, jak jednoduché je žít, když má člověk zastánce, který poradí.
26 črc 2016, 14:19
Shrnutí: Rok starý skutr. Jezděno 2 sezony výhradně Praha . Mam najeto 3850km.
Přední tlumiče - KO. Zadní tlumiče - KO. Zadní kolo plave, vymačkané silentbloky co drží rám zadního kola.
Něco se někdo propálilo, tuningový zvuk.Vypadlá matka z držáku co drží zadní brzdič. Již zřejmě vadný řemen. Skútr po nastartování potřebuje 6s na zahřátí. Jinak to prokluzuje. Že skútr od nova podle mých slov nejedete tak jak má, že otáčky motoru v kopci (Holešovice-Prosek) jsou maximálně na 5200ot/min a rychlost 56km/h je dle slov prodejce naprosto v pořádku.
Maximální otáčky jedině po rovině.
Při rozjezdu to samé . Plný plyn 5500 ot/min a místo aby to šlo na horu a akceleroval do tahu tak to klesá. Že mě na rozjezdu veme každá 50 ccm jsem si již zvyk.
Kdykoliv jsem tam přijel s problémem , že to nejede podle mého (aspoň trochu lépe) , byl jsem ujištěn , že vše je naprosto v pořádku a není žádný problém.
Po odstávce na cca 1 týden, tento stroj i s novou baterií nakopnout je neskutečný problém. Otáčky ve volnoběhu si dělají co chtějí, někdy akorád 1500 ot/min, někdy 2500 ot/min. Občas se stane , když je venku horko, tak při dojezdu na semafory to samo chcípne.
Prý si mám otáčky během dne dolaďovat sám.
Strašně rád bych zde potkal někoho z Prahy ohledně výměny informací, jestli má také takové problémy.
Ve zkrácené podobě napsáno na forum "Levnémoto.cz". Již se tam nepřihlásím. Dostal jsem trvalý BAN.
Prodejce mi telefon nezvedne i kdybych se zbláznil.
Servisní kniha prázdná. Nikdy žádný záznam o prohlídkách , i když to tam bylo po 100 km , 500 km a 1000 km.
26 črc 2016, 15:41
Já by jsem chtěl znát alespoň jeden dobrý důvod, proč si takového kepla pořídit domů, co vás jako k tomu vede?
A hlavně nepište, že cena - za ty peníze je to neskutečně drahý šmejd.
Chápu, že dnes se věci nedělají tak kvalitně jako dříve včetně Yamah a Hond, ale chodit do práce a za můj plat si koupit tohleto?
Copak z toho může mít někdo radost, když ráno stáhne plachtu ze svého oře a je tam na bocích napsáno "Honzíkova cesta" a hned se trápí se startem a volnoběhem navíc vůbec netušíc co se mu cestou do rachoty na té pekelné pomstě vysype...
26 črc 2016, 18:55
Teď jsem opravoval tenhle stroj a naprostá klasika...najeto 7000Km a byl po smrti.....něco tam klepalo, dělalo to a tamto atd.....závada - výfuk špatnej, karbec špatnej, ventilové vůle cca 1,5 mm, rozlítlé ložisko na vačce a zbytek toho ložiska v motoru, vahadla v čudu....po rozpůlení motoru to dopadlo dobře (nebudu se rozpisovat o vačce a válci)....materiál, práce a pán po zaplacení 8000Kč odjel, kdyby se měnilo vše co bylo na prd, tak zaplatil skoro cenu tohoto skútru (byl na to upozorněn)......to by bylo benzínu.....
PS: snažil jsem se psát slušně.....
04 srp 2016, 12:35
Zdravím,loni na jaře jsem koupil tohoto skutra,mam najeto 5 000 km a zatím v pohodě akorát baterku jsem koupil novou,ta co tam byla se před měsícem vysipala,motor jde jak hodinky,otáčky nekolísají (jinak to kolísání otáček dělá ve většině případech prasklá příruba karborátoru) a to mu dávam docela kouř,zajíždění ve dvou cca 180 kg,jestli vydrží tento rok do koce sezony ,tak se chystam příští rok mu dat 160 válec a malosi variatotor,je pravda že ten výkon by to chtělo trochu zvednout,teď to jede po rovině na max těch 85 dle GPS,tachometr ukazuje kraviny asi 140,předtím jsem měl Malaguti Madisona 125 ojetého je pravda že výkon byl podstatně lepší ale mel jsem už problémy (kapala z něj voda,ztrácel se olej,)tak jsem ho prodal a koupil jsem tohle z duvodů aby byl skutr jednoduchej a nízka cena náhradních dílů,jinak čínské skutry bych tak cocela neodsuzoval,předtím jsem měl v 50 ccm mnoho skutrů,piagio,aprilia sr ,aprilia factory,malaguti firefox,peugeot jet force a pak jsem koupil od kamaráda na ježdění do práce čínu Keway focus 50 ccm,zlatej skutr,možná že to byl zrovna vyvedenej kousek ale 12.000 km tam bylo vše original ani valečky jsem neměnil,jenom lil benzín a jezdil,spotřeba na delší trasy 2 l a olej minimalně,letos jsem vyměnil řemen a válečky ,vyčistil karburátor,dal novou baterku a dcera ne něm jezdí dál.To nepíšu proto že bych se nějak zastával čínských skutrů,ale asi všechny nemusí být tak poruhový .
04 srp 2016, 14:54
Crhy: No to je jednoduché, co lidi vede k nakupování takových šmejdů: 1) jsou ti, kteří skutečně mají hluboko do kapsy, ty vynechejme. 2) Bohužel většina lidiček se drží hesla "Hlavně že je to levné" a přitom tajně doufají, že právě oni budou ti šťatní, že jejich kousek nebude úplný šmejd, ale jen poloviční.
04 srp 2016, 15:12
Ta cena samozřejmě hraje roli,ale ja jsem nekupoval skutra podle značky ale ten co se mi líbí a Satelis je nacpanej elektronikou,toho jsem se bál a tahle čína se mi líbila nejvíc
-- 04 srp 2016, 14:15 --
No není problém to příští rok prodat a koupit něco jiného,ja skutry hodně střídám