Tak jestli chceš pár základních rad a tipů, tak ti jich "pár" (dvě) dám:
1. Nekupuj čínu, protože je hoooodně velká pravděpdobnost, že se Ti bude srát a akorát budeš věčně někde viset mezi polema a tlačit to domů. Nějaká záruka Ti v tu chvíli bude na houby, protože na tu záruční opravu budeš muset ten křáp nějak dopravit do servisu sám. To, co tvrdím mám podložený 2-ma čínskejma krumplama, který jsem bohužel taky vlastnil. Hledej v mejch příspěvcích slova Motorro Caesar a Kentoya Sharky, tam se dočteš o čem tady píšu. Nechci to po X-tý znova vypisovat. Taky jsem tenkrát nedal na rady zkušenějších, kteří už si tímhle prošli, věřil jsem, že mě čína na to moje popojíždění bude stačit a taky jsem se spálil - hned 2x - to se jen tak někomu nepovede
2. Pořiď radši starší, ale značkovej stoj, starších ročníků se vůbec neboj. Necpi celej Tvůj rozpočet do ceny skůtra, ale nech si pár ticíc na nějakej základní servis, kterej nech hned po koupi udělat - oleje, filtry, zkouknout variátor a spojku, brzdy, vyměnit opotřebený díly jako jsou válečky, vodítka, řemen, brzdový desky apod... a budeš spokojenej - pojede to daleko líp, než čína (tím myslím i čína po tuningu) a bude to daleko spolehlivější.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP