Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
03 zář 2015, 14:14
Kdy jezdíte, když se v tom furt hrabete ?
05 zář 2015, 10:56
tak mám asi chycenou kliku.... uměl by někdo vyměnit? Na to si netroufám. Okolí Ostravy FM NJ ?
05 zář 2015, 20:40
Je to jen v tý tlouštce tech ozubenejch kol,,,průměry pasujou na danej převod a drážkování taky..
A taky hodně dělá ten zadní přítlačnej talířek- ten z Jasilu to nevytlačí až na kraj řemenice a je to pak jen na velkejch otáčkách při 12,5 gr válečkách .Ten origo dává na rovině-spíš v nepatrným stoupání při 8000 rovných 100 km/h !!! ...ale šlo by to i trochu nad......
pro Teodor :
Neměj z výměny kliky obavy -jestli si už někdy dělal nějakej motor tak fakt netřeba se báti
Akorát musíš mít stahovák na magneto(27x1 levej závit) a ozubený kolečko startování (už jsem to tu psal).....kompletní práce je v pohodě na den -a jinak je to jen pár šroubů. A motor spodem ven.. Plus těsnění -ty bych dal origo taky .
A ted to hlavní ------pokud si měl dobrej olej a správnou hladinu tak ojniční ložisko to nedělá...dělá to s největší patrností levý klikový ložisko u variatoru a taky nejspíš z důsledku špatnýho řemenu !!!!..zkoukni to .Ale i tak se to musí rozpůlit
))-roztřetinovat:-))))
Naposledy upravil
vames dne 08 zář 2015, 20:48, celkově upraveno 1
06 zář 2015, 16:14
Tak jsem teď namontoval ten nikasilový válec od Airsalu a super, už jsem s tím včera najel asi 100km a paráda. Ted chci ještě vyměnit ten sekundární převod půjdu cestou snížení těch ozubených kol, stočím je na soustruhu keramickým plátkem to by neměl být problém. Ted jen nevím, zda objednat 10 nebo 20%, jezdím na tom sám a potřebuju aby to to táhlo rozumně do kopce.
06 zář 2015, 19:02
Ked sam tak skor 20%, ale bude treba doladit variator vahu valcekov
08 zář 2015, 20:43
Pravda....20 procent je akurátní...i já to tak vidim..
Válečky dáš lehčí jak říká Dušan 14 a uvidíš podle GPSky ....je to uplně jinde pak .
Já zatim neměnil převod a kilo to jede ....ale na zbytečnejch točkách-tenhle motor kroutí maximum na nějakejch 7000
22 zář 2015, 06:17
Zdravím po dlouhé době
Tak letošní rok jsem bohužel nenajezdil takových kilometrů jako loni,ale nějaký ten tisíc tam byl
Skůtr jezdí dobře ale samozřejmě ani mě se nevyhnulo měnění kliky
někdy kolek 13tis. Od té doby mam ale problém že mi dost fluše olej do té hadičky.Absolutně nevím kde by mohl být problém?Přitom hladina oleje je ok..
Jinak včera jsem jel 8200 ot/min a 103km/h podle GPS. Ale to je strop:-) Jinak co se týče těch převodů.Bylo by fajn,pokud má někdo rozdělaný motor,zda-li by nechtěl proměřit ty kolečka ozubený.Jak už zde bylo zmiňováno,jsou tak nějaké jiné rozměry tloušťky.Nicméně bych to osobně viděl na +15% pro dva lidi.Jinak 20% pro jednoho..tedy po upgradu válce.Já tam mam tu 160 a myslím že by to neměl být problém.Jooo,taky jsem minulý týden vykuchal ten výfuk.A rozdíl je dost znát.
24 zář 2015, 00:01
Kluci poraďte prosím.
Jak mám na skútru přidat otáčky.Mám najeto 900 km a najednou se mi dost snížily,občas to i fcipne.
Díky.
24 zář 2015, 14:40
Tak to je zvláštní že Ti to chcípe,já mam otáčky na 800 bajvoko a blafe si to pěkně.Jinak v kufru máš víko,to odšroubuješ a uvidíš na karburátoru šroubek (doraz plynového lanka)pootoč s ním doprava a otáčky se Ti zvednou.
Ale jak říkám já je mam na 800 a nechcípe.
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 říj 2015, 21:17, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku.
24 zář 2015, 23:12
xaries:
děkuji za radu,zítra to vyzkouším.
04 říj 2015, 20:07
Tak lidi nemáte tedy představu proč to tedy vyhazuje ten olej do té hadičky?
Dneska jsem rozebral víko od vahadla jak se seřizují ventily...A nastartoval.Mělo by to prostřikovat (maže se tím vačková hřídel),ale mě to tam teď nerozstřikuje ,nýbrž to tam úplně řine olej..Nevíte tedy co by to mohlo dělat?
Díky
05 říj 2015, 15:57
S tím sajrajtem z tý hadičky mám zkušenost takovou, že to podle mne závisí hodně na počasí. Mám období, kdy z toho vypouštím dost, a pak je zase období, kdy z toho neteče vůbec nic. A to se přitom za celý čas nehýbe s nastavením motoru. Takže já už se tím moc nezatěžuju a občas to odšpuntuju a vypustím, ale už to nezkoumám, jsou tam prostě nám neznámé vlivy, které to ovlivňují.
05 říj 2015, 17:56
Odvetravanie klukovej skrine, vypary oleja idu do vzduchoveho filtra a tam mozu kondenzovat nasledne kondenzat je osvadzany do danej hadicky, co sa nespali to vypustate na zem.
05 říj 2015, 19:33
Na zem? A čo ekológia! Dúfam že to bolo myslené obrazne.
Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 říj 2015, 19:35, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku.
05 říj 2015, 20:03
No to chapu ze to je odvetravani z klikovky..Chapu ze ty vypary se kondenzujou a pak to stejka do hadicky..Ale ja najel vcera 70 km a vypoustel jsem ji 4x po ceste..Byla plna oleje..ne takovy ty sragorky prave..A olej mi mizi..to jsem zapomel napsat...
to mi prave nejde do hlavy...jak kdyby sel olej(ted napisu totalni kravinu)pres karburator do airboxu a odtamtud do te hadicky...fakt mazec..