Je to jen v tý tlouštce tech ozubenejch kol,,,průměry pasujou na danej převod a drážkování taky..
A taky hodně dělá ten zadní přítlačnej talířek- ten z Jasilu to nevytlačí až na kraj řemenice a je to pak jen na velkejch otáčkách při 12,5 gr válečkách .Ten origo dává na rovině-spíš v nepatrným stoupání při 8000 rovných 100 km/h !!! ...ale šlo by to i trochu nad......
pro Teodor :
Neměj z výměny kliky obavy -jestli si už někdy dělal nějakej motor tak fakt netřeba se báti
Akorát musíš mít stahovák na magneto(27x1 levej závit) a ozubený kolečko startování (už jsem to tu psal).....kompletní práce je v pohodě na den -a jinak je to jen pár šroubů. A motor spodem ven.. Plus těsnění -ty bych dal origo taky .
A ted to hlavní ------pokud si měl dobrej olej a správnou hladinu tak ojniční ložisko to nedělá...dělá to s největší patrností levý klikový ložisko u variatoru a taky nejspíš z důsledku špatnýho řemenu !!!!..zkoukni to .Ale i tak se to musí rozpůlit
))-roztřetinovat:-))))