Zdravím nevím kdo jak jezdí k dnešnímu dni mám na něm devět tisíc a postřehy že nemá smysl na něm něco extra upravovat předěláno na 155ccm žádné předělávání sekundárního převodu rychleji to nejede jezdíme na něm ve dvou originál převod bohatě stačí spíš vyměnit variátor za lepší co se týče spojky má bohužel atypický spojkový talíř jedině co se dá vyměnit za lehčí a bytelnější spojku jedině na co si dát pozor na jehlové ložisko na spojce jak žačne házet hůř to řadí a níčí to řemen a sehnat to ložisko byl mazec jinak přesněji nová spojka 1500kč a to malé ložisko stojí 700kč mazec.Co doporučuji vyměnit všechna ložiska na skútru. Na kole mě odešlo za jedno léto ježdění ted se mi vysypalo co je spojka u startéru a jesli někteří jezdí za tmy a blbě vidí na silnici dají se světla seřizovat ne jak tvrdí že nejdou.Další můžu doporučit kupte si fíbrové těsnění a zaslepit sekundární přívod vzduchu je na výfuku skútr trochu ožije a je pak potřeba seřídit karburátor.Jinak nevím jak komu při nájezdu devíti tisíc se rozsypalo dost věcí hlavně ložiska jinak jsem zjistil že na tyhle skútry není jediný servis kdo je umí opravovat
Zamysli se nad svým textovým projevem a začni používat oddělovací prvky ve větách, což jsou čárky a tečky a používej celkovou interpunkci. Tvé příspěvky v této podobě jsou hrůza. Děkuji, Vratas