Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
10 srp 2014, 00:12
No tak to máš pěkný šlendrián v tom motoru Ti povím:-) Asi vadný kus,nebo jsi zas lítal nadzvukovou rychlostí co
?
Raději si to promrknu i u sebe.
Jak se Ti to projevovalo než jsi to zjistil?
-- 10 srp 2014, 00:18 --
Nebo to bylo asi velkýma vůlema na ventilech...Včera mi říkal servisman na skůtry že dávají vůle na sacím 0.05 a 0.05 na výfuku..Mě se to zdá prostě málo ..
10 srp 2014, 20:24
projevilo se to postupně ...už odpoledne se mi to nejak nezdálo jak to jelo ...jelo to ale slabějc ..a večer už jsem byl rád že sem vubec dojel ...ještě jsem to stačil zkouknout a zjistil sem že je to to prasklý ...dneska jsem v autokelly koupil za 160 novej držák vačkový hřídele a už to fičí jak má .Pasuje tam držák z maxona ardur 125 ...je to stejnej motor -GY6.
když se to mění tak neni ani potřeba vyjímat napínák -stačí si ho šroubovákem zlehka uvolnit a vyjmout....jde to dobře.Udělal jsem zároven potom i výmenu oleje a po kloudným zahřátí dotáhnou s citem tak nějak na 30 kilo no .Prácička cca hodka i se sestavením osiček vahadel.
10 srp 2014, 21:33
Proview:Ty máš nový nick či co?
10 srp 2014, 22:13
mám nový nick ...sem zaboha nemoh nic zapsat na ten starej
)))....
15 srp 2014, 22:13
Zdravím. Včera mi dovezli nového skůtra KM GTS 125 - je to vlastně Jonway GTS 125, akorát pod jiným obchodním názvem a v levnější variantě, jinak jde o zcela totožné produkty (akorát jiný dovozce). Byl jsem ho projet, nahrkal na něm prvních pár km a jsem z něj trochu na vážkách
! Asi jsem čekal něco víc, tak jsem se rozhodl, že se Vás zde zeptám. Něco o prvních postřezích : - zdá se mi, že řízení táhne trochu na stranu, zrcátka nejsou pořádně nastavit a musím se při jízdě k nim trochu sehnout, tlumiče př. kola jsou krapet tvrdší a zdá se mi trochu "zdechlejší" - do kopce se tak nějak ploužil (a to jsem ještě neměl spolujezdce !!). Nutno podotknout, že mám ještě staršího číňana Baotian 125 (r.v. 2006) a ten lítá trochu živěji - je tedy pravdou, že má cca 115 kg oproti tomuto - 170 kg. Dále - natankoval jsem plnou a ukazatel stavu paliva mi ukazuje něco přes půlku. Poraďte mi tedy - je to normální - "rozhýbe" se skútřík - je třeba ho podotahovat ?? Nebo jste na tom při koupi byli lépe a tyto problémy nemáte ? Díky moc za případnou odpověď
(P.S. - vy, co máte odpor k číňanům a imrvére zde preferujete značkové stroje a nepochopitelně vstupujete do debaty, která se vás vůbec netýká, si nechte své pindy pro vašeho "kanára" - ty já vědět nepotřebuji - díky !
)
16 srp 2014, 09:53
mahony proč plačeš? koupil jsi činskou sragoru , tak trp jste nepoučitelni
16 srp 2014, 16:41
To mahony:Tak já tedy nevím přesně co jsi čekal,já osobně čekal trochu línější stroj,už jen kvůli té váze(je dána težkým rámem)který je stejný jak na 125 tak na 300 tak i na 500ccm.Co se týče té tvrdosti odpružení..tak tady já jsem naprosto spokojen.Měkký to je dostatečně a ve dvouch lidech maximálně pohodlný.S měřákem paliva je to zajimavé asi jako s tachometrem.Ukazuje to s prominutím píčoviny.Ale po párstech km ti to vadit nebude.Ten tachometr mají rozhozený i značkové stroje.Švára si koupil hondu-s-wing,sice nemá takový rozstřel ale má taky dost.
Samozřejmě po zajetí se skůtřík rozhýbe.Ale nečekej brutalní rozdíl.Docela razantní změna je po výměně variátoru a popřípadě 160cc válce.
Tam je to znát.
Když by jsi chtěl jeydit rychleji tak pak ten sekundární převod jak už zde bylo psáno.
Jinak dotáhni si všechny šrouby i u motoru(držáky motoru k rámu) a věřím že budeš spokojen.Hlavně se nenechávej urážet a ani svůj stroj od lidí co si myslím že mají jiné vlákna o svých značkových skůtrech.
P.S.Jinak ptej se a rádi poradíme.
-- 16 srp 2014, 17:04 --
tomaš píše:mahony proč plačeš? koupil jsi činskou sragoru , tak trp jste nepoučitelni
No nevím,ale mahony nepláče,jen je překvapen....A my mu vysvětlujeme proč to tak je
16 srp 2014, 18:39
Značkaři si sem chodí léčit komplexy, protože vědí, že se jim něčeho podstatného nedostává. Taky tady bojují za spravedlivou věc, proti zlým čínským výrobkům, co berou práci československým soudruhům.
U YUKI je palivoměr naprosto přesný a skutečně se mohu podle něj orientovat. TGB má grafický LED a hrozně cigání. Ono taky u nádrže na 4 litry je to nutností, abych věděl, kam až dojedu. Skútr, a to bez ohledu na značku a zem původu, není o závodění, ale o pohodě. Takže rezervu výkonu ano, honit se za ostatními ne.
16 srp 2014, 18:55
Díky moc za odpovědi. Trochu mě ovšem irituje to, že do kopce mi to vytáhlo ani ne 40 km/h - a to nebyl
žádný prudký stoupák - a to jsem na tom jel sám, což až na tom pojedem dva - to se asi
úplně zastaví !! Dále nevím, co s tím, že řízení mi táhne na stranu, a taky mě překvapily zpět.
zrcátka, které nejdou nastavit - doprava doleva ano, ale potřebuji je hodit výš, páč je mám na
max. a vidím pod sebou zem. Když se chci podívat za sebe, musím hodně sklonit hlavu a už
se bojím zabrat, abych je neulomil- tož co teda s tím ??
16 srp 2014, 19:20
Zrcátka bych zkusil lehce přihnout silou, ale opatrně. Táhnutí doprava bych řešil na garanční prohlídce. A totéž u výkonu motoru. Tenhle motor je všude a plus mínus stejný. Může být špatně seřízený karburátor, ventily, příp. jiný problém. Je to biblicky prostý motor, na němž se toho moc zkazit nedá.
16 srp 2014, 19:28
Mahony a nepřemýšlel jsi o prodeji?
16 srp 2014, 19:32
- je kupován na netu, takže do 14-ti dnů mohu bez udání důvodu vrátit...
16 srp 2014, 19:37
Tak vezmi rozum do hrsti a vrať ho dokud to jde. Právě sis vyzkoušel co může být špatné a při příští koupi už budeš jistě zkušenější a obezřetnější. Hodně štěstí při dalším nákupu.
17 srp 2014, 17:41
- ještě se vás někoho zeptám - není náhodou u nových těchto skůtrů v motoru - karbecu omezovač výkonu ?
17 srp 2014, 19:14
Obávám se, že ne. Není to padina.