To xaries: dá se to dát pryč a pokud vím, jsou na to dva způsoby. U jednoho je třeba odmontovat výfuk, uříznout ten vývod, otvor po něm zavařit, namontovat zpět, místo, kam vedl ten svod (u mě to bylo v airboxu), utěsnit a pak nastavit směs, někdy to není třeba, ale u mě to dělal, tak bych to doporučil zkontrolovat, zda se nezměnila, aby nebyla moc chudá nebo naopak. U druhého se jen dá mezi vývod, co jde z výfuku, a trubkou, co je na něj napojena a vede dál, místo klasického těsnění s otvorem něco, co ten průchod utěsní. Materiál, třeba Klingerit, nebo podobný, odolný teplu. Tak by zůstal zachován původní výfuk, nemusel by se odmontovávat a nemuselo by se nic zavařovat, jen rozpojit a opět spojit dvě trubky, mezi které se vloží místo klasického těsnění něco, co zabrání průchodu těch spalin. A asi opět zkontrolovat směs. A tou restrikcí myslím takový náústek, který je navařený na začátku trubky z výfuku, v místě, kde se připojuje na výstup z válce. Je přibodovaný uvnitř trubky a zmenšuje její průměr, takže rychlost odvodu spalin snižuje. Po jeho odtranění (vyloupnutím, odbroušením,...) je k dispozici plný průměr trubky, která vede do výfuku od válce. Nejsem mechanik, proto dávám, jak mi bylo řečeno a jak jsem viděl. Přeji dobré pořízení