To Tuner:Tak asi urcite necekam brutalni zvyseni vykonu,to asi ne,ale jak rikam nebo respektive co cekam od tohoto navyseni je ze:kdyz pojedu ve dvou lidech tak se nebudu sapat do kopcu jak lemra lina

.Nejde o to aby frcel do kopce 100 nebo 90,ale abych citil pocit ze to jede trochu normalne..treba gps-kovych 70...Jinak co se spotreby tyce,tak na 700km co mam najeto, tak mi to zere nejakych 2.9l. Ale preci mi nerikejte ze cokoliv udelam,ze jsou vyhozeny prachy?!

Mam jeste Kymco Agility 50ccm 4T.To bylo lenivy jak prase...Nechal jsem vymenit valec za 72ccm a vymenil jsem variator.Znatelny rozdil to sakra byl.Tak nechapu proc by to fakt bylo k nicemu u 125ccm?
-- 17 čer 2014, 23:08 --
Kymco jezdilo pri odstraneni restrikce na variatoru zhruba 55-60 v jednom..Kdyz jsem jel ve dvouch tak kopec byl tak v 20-25km/h.Nechal jsem udelat jiz zminovany kit valce a variatoru a rychlost byla ve dvouch lidech do kopce najednou 45-50km/h. Kymco slo za plynem o takovych 50%lip..