Mě bylo v Malšicích zas vysvětleno jak je to s těma skutrama z číny celkově ........at uz značka či neznačka ...odklopil sedadlo na PIAGIO a tam stalo MADE IN CHINA

))))) ...neni to o tom zda čína či ne ..ukazoval mi číslici na pístu ---a vysvětlil --značí se číslicí od 1-4 ...je to u nich kvalita výrobku !!!!!.Druhá věc je zrovna tak důležitá vědět že s ohledem na cenu neni třeba čínskej plast z důvodu drahých změkčovadel do plastů tak drahej --celem prostý .
Taktež mi bylo vysvětleno jak je to s těma výkonama když pomineme vstřikování -karbec ....serie vejfuk-laděnej vejfuk ....hlava to samý ...mě to stačí takhle polopaticky a jasno mám .
Druhý a neméně důležitý je- jak se měří výkon s ohledem na marketing ....11 KW samotnýho motoru neni to samý co 11KW na válcích !!!!!!!!!!!!
A je všeobecně asi známo jak je ztrátovej variator !!!!! čili řemenovej převod ...
Tady je to uvnitř takový hodně ruský ...ale zas ...rumpál se neposere tak hned

)))..a až sem dorazí EL NINO tak tohle bude se 160ti kilama furt před barakem

)))