Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
18 bře 2016, 00:11
jojo sice se to nezdá ale kláda je po 3 minutách jízdy celkem velká.kolik kdo máte najeto?překročil tady někdo 20 000km? Já jsem potkal ted frajera ,co má takového menšího Jonwaye 125 a má na něm 30 000km s puvodním motorem.Bydlí u Mladé Boleslavy až ho potkam tak nafotím tachometr pro ty co nevěří.
16 dub 2016, 11:02
Ahoj všem. Tak tady máme duben. Sezónu jsem otevřel na Velikonoce a bum. Baterka prázdná. Našlápl jsem asi po 20 ručně, projel se, super jízda po Jižních Čechách, druhý den start v pohodě. Za týden znovu, nenastartoval jsem elektronicky. Nedalo mi to a šel jsem do servisu co že je s tou baterií, kterou výrobce po 5 měsících označil jako novou. Dobře, zaplatil jsem nově za výměnu vadného regulátoru 3000 Kč. Co dělat když jezdí dobře a tu stovku s přestavbou jsem si potvrdil znovu, s manželkou do kopce pomalejší ale táhne jak hrom. Jenže týden po výměně regulátoru špatné starty a chcípání na křížovatkách. Znovu servis, čekám. Proč je ten Jonway tak pěkný a tak pěkně jezdí. Mimochodem v servisu jsem viděl nové ruské skútry a nevypadají vůbec špatně.
16 dub 2016, 14:13
to je pěkně drahý 3000kč za výměnu regulátoru.Jinak jestli máš špatné starty tak pročistit trysku karburátoru,ja to delam po každé zimě a nebo si ještě překontroluj přírubu karburátoru jesrli nesaje falešný vzduch.A jaký skutr ruský máš na mysli?mužeš poslat odkaz?
16 dub 2016, 14:49
2 Primitiv:
Téma je o Jonway GTS 125, tak jaký skútr asi může mít....
__________________________
Odesláno z "founa"
16 dub 2016, 15:00
"FullSoft" - nauč se číst, ptá se na ruský skůtr ...
16 dub 2016, 15:14
2 Bostav:Nejsem to já, kdo by měl vracet školné...
Alsonn píše:.... Mimochodem v servisu jsem viděl nové ruské skútry a nevypadají vůbec špatně.
Ano, Alsonn je pouze viděl a ne na něm jel...
__________________________
Odesláno z "founa"
16 dub 2016, 15:15
Ruský skútr - snad leda sněžnej, jmenoval se svého času "Buran"
panebože, co ještě přijde - skútr ze Zimbabwe?
16 dub 2016, 22:07
HonzaR píše:Ruský skútr - snad leda sněžnej, jmenoval se svého času "Buran"
panebože, co ještě přijde - skútr ze Zimbabwe?
nejvtipnější je ,když nějaký český buran kritizuje zahraniční výrobce
Čínani jak se technologicky zvedají,rusové třeba do automobilového prumyslu cpou neuvěřitelné prachy a všichni za pár let budou sklízet ovoce a my...?čecháčci na ně budeme pracovat u pásové výroby za 1000euro měsíčně
18 dub 2016, 09:27
Primitiv píše:to je pěkně drahý 3000kč za výměnu regulátoru.Jinak jestli máš špatné starty tak pročistit trysku karburátoru,ja to delam po každé zimě a nebo si ještě překontroluj přírubu karburátoru jesrli nesaje falešný vzduch.A jaký skutr ruský máš na mysli?mužeš poslat odkaz?
V pátek si jdu pro něj (dělám v Plzni a bydlím v Budějkách) tak se Ti podívám a pošlu info.
30 dub 2016, 15:36
Zdravím všechny majitele tohoto skutru. Mám ho již rok a je na něm najeto 2100km. Nenašel by se někdo v Praze z majitelů tohoto krasavce na vzájemné setkání a diskuzi. Neustále bojuji s výkonem. Jezdím sám. Po rovině není problém , jakmile kopec tak otáčky max. na 5000 a 50km/h. Po teplické směrem nahoru na Prosek.
30 dub 2016, 16:12
2 Soubis:
Měl jsem ten samý problém a řešení je pouze jediné - překitovat motor na 150 nebo 160 ccm (vyšší kubatura nemá význam, musejí se vrtat bloky motoru kvůli většímu pístu, takže cena úpravy se již nevyplatí) a vyměnit variátor. Osobně jedu na kit 150 ccm Naraku a variátor Malossi (u toho variátoru si dej pozor na vnitřní průměr - Jonway GTS 125 má zesílenou kliku na myslím 22 mm a standard je 17!!!). Při té příležitosti rovnou vyměnit i řemen za lepší a já ještě vyměnil zapalovací cívku za jinou s vyšším napětím pro svíčku.
__________________________
Odesláno z "founa"
30 dub 2016, 16:27
To sis dělal sám ?
30 dub 2016, 16:50
Zapalovaciu cievku zbytocne menit
30 dub 2016, 18:12
Soubis píše:To sis dělal sám ?
Ne, dělal mi to kámoš, co měl servis na skútry - bohužel skončil a budu muset v případě potřeby najít někoho jiného.
__________________________
Dusan14 píše:Zapalovaciu cievku zbytocne menit
Ta původní zlobila, tak jsem nechal dát lepší
______________________
Odesláno z tabletu
30 dub 2016, 19:45
Zdravím.Jen doplním,ten variátor má vnirtřní průměr 17mm.A doporučuju válečky 13,5g.Hlavně je důležitý opravdu kvalitní olej.Mám 160ccm naraku a je to sakra znát.Ani ne tak do rychlosti jak do síly.Pokud bychom chtěli zrychlit,musel by někdo vyrobit nový sekundární převod,jelikož standartní převody pro gy6 nepasují.Ty naše motory jsou bůhví jaký atyp.
Odesláno z mého ALIGATOR S4540Duo pomocí Tapatalk