Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
17 lis 2015, 10:30
Je to tak jak říká Dušsan14...není to tlakový čerpadlo (ozubený kolečka) ale jen oběhový -s vačkou.Jestli bastl nebo nebastl ? -no- to už by se dalo potom koukat na jinej motor s olej chladičem jako na bastl taky--- tak nějak mi tohleto něco napovídá-ta plastová hadička je ale trochu podivná -to zas jo při těch teplotách -no ale co -je nějakej velkej problém tam dát gumovou?????.Na těch našich motorech (GTS125) je ze strany varece delší klika -něco kolem 3.5 cm( oproti normální GY6) a je dost nasnadě že když se zvedne obsah tak i to namáhání je tam taky o dost větší přeci.To se snad dá pochopit:-))) Podle mě právě je dost důležitý to aby byl řemen opravdu kvalitní a sjížděl se pravidelně po celá dýlce.Koupil jsem v rámci škudlení
sračkovej za 400.- a sjel se po dýlce dost nepravidelně a dělalo to dost nepříjemný vibrace.
S tou spotřebou -u mě aspon jak to mám já je to pořád kolem těch 2.9-3.1 l/ 100......ale pravda že po Praze jezdim pořád tak pul až třičtvrtě plynu ale zas v tom obsahu to frčí pořád kolem těch 85 ...pro mě je daleko příjemnější že na světlech a kruháčích se dostaneš vždycky dopředu
))))
17 lis 2015, 13:51
No je tam podtlak a pytal som sa na palivovu hadicu ta je do 100C,aby sa potom v nutri neodlepila a nemazalo to.tak ze ta priesvitna je asi vhodna.
17 lis 2015, 19:01
Ta gumová palivová asi jo ...taky myslim že to není na nějaký vysoký teploty ....já koukal na gumovou- se silikonovým vnitřkem a taky s opletením a myslim že u ní byl popisek že je do 300 stupňů--ještě si to ověřim -ale každopádně je to docela zajímavý řešení s tím ventilem .
Počasíčko zatim pořád přeje a tak se jezdí furt a přes zimu něco upravim když bude trochu nálada.Ráno to chytá na votočení tak je všechno ok
29 lis 2015, 17:56
Jonway GTS 125, přestavba na 165 cm3. Takže po návštěvě servisu s tekoucím olejem vyměnily těsnění a přidali jakési tekuté další těsnění. Od té doby ani kapka oleje na podlaze, motor krásně vrní a včera v zimě mne ošlehl na cca 100 bez jakéhokoliv problému vyjet kopec na Hluboké nebo z Budějek na Třeboň. Fakt, hodně dobré. Co kalí radost, po 14 dnech klidu zase skoroprázdná baterka (koupil jsem novou Exide), prostě je tam falešný odběr. Nožní startování není moje hobby. Na vaše tipy jsem je upozornil ale stále to odebírá bez kontroly, takže nová návštěva v servisu. Když to spočítám tak po úpravě motoru to bude třetí návštěva. Je to pro mně dost ztráta času, vždy týden, protože nepracuji v Budějkách ale snad se to usadí, najdou to a radost bude minimálně 100 %.
29 lis 2015, 20:31
Vybíjení baterky je divný trochu -prostě hledat no ......my máme bez alarmu a bez nějakejch fičurlátek a po tejdnu crnknu a jede...jen ohřeju a je to tam ...ted jsem frčel v nula teplotě a pohodička .....ale svinská zima na pařáty
))))
30 lis 2015, 03:50
Ahoj,měl jsem stejný problém.Neustálé vybíjení baterie.Myslím si že to dělá ten alarm v kombinaci se stále zapnutými hodinamy.Vyřešil jsem to jednoduše,dal jsem za baterku obyčejný vypínač a mám pokoj.Sice se pokaždé resetují hodiny ale to mě netrápí...
02 pro 2015, 14:16
Alarm to možná dělá, pokud je aktivní - parkuji doma v garáži a tak ho nepoužívám a problémy s baterií jsem zatím nezaznamenal ani po 14 dnech stání.
__________________________
Odesláno z "founa"
02 pro 2015, 19:09
Také parkuji v garáži, alarm mám stále zapnutý a problém s baterií jsem nezaznamenal. Kupoval jsem ho ale nový před měsícem, tak čas možná ukáže.
04 pro 2015, 21:23
Nechci vám do toho moc kecat, ale tu zahradní hadici na tom chladiči opravdu néé. Je třeba zvolit jinou alternativu, to co bude kompatibilní s olejem na minerální bázi (NBR, AEM). Ten olej rozleptává tu hadici až nakonec praskne. Taky je vhodné ty koncovky nakrimpovat.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
10 pro 2015, 21:47
Nielm píše:..... tu zahradní hadici na tom chladiči opravdu néé.....
Tak nějak mi uniká, o jaké hadici tu píšeš...??? Copak Jonway má nějakou hadici??? Navíc je chlazený vzduchem, takže i chladič má tak nějak
"absenci"...
Asi by to chtělo srovnat si pojmy a dojmy...
_______________________
Odesláno z tabletu
10 pro 2015, 22:42
Pokud se nemýlím, tak Nielm myslí tu hadici, která spojuje jednotlivé díly k chladiči pro olej, co je v motoru -
http://www.skutry-malsice.cz/baotian/olejovy-chladic-pro-gy6-50-125-150-ccm-2470.html - viz str.24. Skůtr jako takový je chlazený vzduchem, ale toto má pouze "vypomoci" snížením teploty oleje v motoru. Není to vlastně klasické chlazení, jaké známe z aut nebo i skůtrů, kde kapalina proudí stěnami a hlavou válce(-ů), zahřívá se a odvádí teplo, které je poté následně v chladiči předáváno proudícímu vzduchu a kapalina se vrací zpět do okruhu. Takže není to klasický chladič motoru, kdy se ochlazují stěny válce, spalovacího prostoru a dalších částí motoru samotného, ale pouze oleje v něm, který ale díky tomu by měl relativně déle vydržet, protože díky nižší teplotě nedochází tak brzy k jeho rozkladu a stárnutí. Mýlím se? Snad ne...
11 pro 2015, 03:35
2 PBM2:Díky za vysvětlení. Jelikož mám tu mou
"Sněženku" v záruce (ještě neoslavila ani první narozeniny
), tak prakticky všechny práce přenechávám servisu (naštěstí má autorizovaný servis na skútry Jonway kámoš, tak to mám za slušný peníz). To je taky důvod toho, že zatím neznám až tak moc
"vnitřnosti" té potvory
__________________________
Odesláno z "founa"
11 pro 2015, 15:24
Jsem rád, že sis ty pojmy s dojmy srovnal
Bohužel jsem tam nepřidal ten link, na který jsem narážel...propojka chlazení. Jde o použitý materiál hadice.
Kolega výše však doplnil...děkuji.
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
11 pro 2015, 21:11
Jasně, zase jsem o něco chytřejší a hlavně vím, co mám na jaře vyřešit
__________________________
Odesláno z "founa"
13 bře 2016, 13:43
Už aby bylo teplo trochu ---malinko jsem provětral miláčka (ale jen cca 30km)..ještě to neni moc labůž