JonWay 125 GTS De-Luxe

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod Mr.Voza » 02 lis 2015, 16:41

Jak chceš reklamovat, že se ti po zvýšení objemu motoru zvedla spotřeba? To se snad dalo očekávat, ne? Nebo jsi snad čekal, že to začně žrát o litr míň? :lol:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod Dusan14 » 02 lis 2015, 23:35

Mne na 155ccm to zerie okolo 3,2l ale je pravda ze mam prevody + 20%
Ano zetie to menej ako v serii :)
Ale stroj vazi len 130kg :)
Pozri ti ci nezapojili shtic na trvale napajanie a vybija to baterku a hreje sa kapsa sytica
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod xaries » 03 lis 2015, 00:17

alsonn:tak co se týká spotřeby,tak já jsem na 3,4-3,8l na sto.Záleží jestli jedu sám nebo s mladou.Předtím jsem jezdil,myslím když tam byla 125 tak asi za 2,9.Ale což,větší obsah,větší množství paliva :wink:
Dusan14:Tak jsem se chtěl zeptat,co máš přesně za motor?Myslím označení.

A hlavně vůbec já totiž nevím už co mam já..Hledal jsem hledal,ale prostě jsem nenašel co mam.Jestli 157QMI nebo 157QMJ nebo něco s přívlastkem long.Nikde to přesně nevyčtu.Pokud někdo ví,budu rád když napíše.
Kymco agility 50 4T---Valec 72ccm + Variator Naraku maxi speed----jizda na pohodu
Jonway GTS 125----Valec 160ccm+Variator Jasil MV1 top racing ----začíná to být na pohodu :-)
Uživatelský avatar
xaries

100+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 131
Registrován: 14 čer 2014, 22:29
Bydliště: skoro Dobříš
Skútr / moto: Jonway gts 125
Tuning / úpravy: nabijeni pres usb,Variátor Top Racing MV1,valec Naraku 160ccm+Hlava Naraku

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod Dusan14 » 03 lis 2015, 07:22

Skus pozriet tu: http://www.gy6-motor.de/ a vytypovat co mozes mat
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod Alsonn » 04 lis 2015, 12:01

Dusan14 píše:Mne na 155ccm to zerie okolo 3,2l ale je pravda ze mam prevody + 20%
Ano zetie to menej ako v serii :)
Ale stroj vazi len 130kg :)
Pozri ti ci nezapojili shtic na trvale napajanie a vybija to baterku a hreje sa kapsa sytica


Děkuji za reakci, ten sytič mne nenapadl, v pátek prověřím

-- 04 lis 2015, 11:04 --

Mr.Voza píše:Jak chceš reklamovat, že se ti po zvýšení objemu motoru zvedla spotřeba? To se snad dalo očekávat, ne? Nebo jsi snad čekal, že to začně žrát o litr míň? :lol:


Mr. Voza, nebuďte komik, měl jsem představu 0,5 l max navíc, tj. do 3,5 l a ty kluci se mi zdají šikivní a sofistikovaní tak se na to snad podívají. Spíš by mne zajímal ten olej, proč po přestavbě a kontrole s novým těsněním teče.
Alsonn

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 25 říj 2015, 09:30
Skútr / moto: Jonway 125

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod crhy » 04 lis 2015, 12:09

Tak šikivní a sofistikovaní zřejmě určitě budou, jak píšeš. :twisted:
Ex: Majesty 400; X-max 250 ; PCX 150v3; Sixteen 125; Katana 50/70; 2x Babetta 210

Profil motorkáři: http://www.motorkari.cz/profil/?uid=253 ... ky&scr=300

Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest!
Uživatelský avatar
crhy

2500+
 
Reputace: 463
Příspěvky: 3240
Registrován: 29 kvě 2009, 20:13
Bydliště: Roudnicko
Skútr / moto: Honda SW-T400; Manet S.Maxi (1998)

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod Mr.Voza » 04 lis 2015, 15:47

Ten olej odhaduju, že teče proto, že se zvětšením zdvihovýho objemu motoru se zvětšily i tlaky v motoru a těsnení to prostě neudrží. Hele, třeba si ta spotřeba ještě sedne, až se novej válec zajede, vytvoří se v něm pořádnej olejovej film a tím se zmenší tření. Třeba se na těch 3,5l dostaneš, když to nebudeš moc honit a budeš na tom jezdit, jako na 125tce :wink:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod Dusan14 » 04 lis 2015, 17:02

Pokia nezmeni prevod bude to tocit vela otacok dostava zabrat kluka. A buse to mat vecsiu spotrebu ako 125. Olej by nemal tiect,odvetravanie klukovej skrine je vedene. Do vzduchoveho filtra, skor ci mu to netlaci olej z mazacieho kanala co ide do hlavy
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod Alsonn » 05 lis 2015, 07:17

Mr.Voza píše:Ten olej odhaduju, že teče proto, že se zvětšením zdvihovýho objemu motoru se zvětšily i tlaky v motoru a těsnení to prostě neudrží. Hele, třeba si ta spotřeba ještě sedne, až se novej válec zajede, vytvoří se v něm pořádnej olejovej film a tím se zmenší tření. Třeba se na těch 3,5l dostaneš, když to nebudeš moc honit a budeš na tom jezdit, jako na 125tce :wink:



Asi to tak bude, zní to logicky ale proč bych pak dělal přestavbu abych jezdil jako na 125 :), jediný posun by byl, že tam je variátor.
Alsonn

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 25 říj 2015, 09:30
Skútr / moto: Jonway 125

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod vames » 08 lis 2015, 14:22

Spíš tedko souhlasím s Dušanem možná -podle mě je uplně nejhorší namáhat kliku kroutákem ...-já se klonim k tomu že je lepší ten motor točit volně a ve variatoru převodovat -aby vysunul řemenici v rychlosti co nejvíc na průměr a pochopitelně kvalitu oleje .- neni pravda že je olej jako olej no ....tady jsou fakt velký rozdíly .....řeknu to takhle ----optimální je ten----- že motor pří tomhle výkonu by měl točit pořád kolem 7 000 aby se využil -bud v klidný jizdě a nebo při zatáhnutí heftu ......já kliku měnil už dvakrát.....tak jsem si taky lámal hlavu proč....napřed teploty s obyč olejem páč bylo ojiční ložisko v čudu---potom na levý straně klikový ložisko -taky trop...a myslim si právě že díky velkymu kroutáku při malejch otáčkách při maximálním zatížení ve dvouch-to bylo ma šumavě v krpálech na maximální heft v 12% stoupání-a točky kolem 4000....podle mě je optimální to spíš točit a nechat varec zpřevodovat no ...jinak-Malčice maj už chladič oleje -i s fitrem na naše prdlavky ....teploty na letní lítání jdou o 20 stupnu dolu a hlavní je že je to s fitrem -místo sítka ...tak zkoukněte.
já mám najeto 17000 a nemuzu si stezovat jak to jezdí no ..a příští rok to budem jezdit i trochu dál než jen projíždět madarsko a vahřejvat si hrb v lázních :-))))
vames

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 19 črc 2015, 21:01
Skútr / moto: GTS 125
Tuning / úpravy: 160ccm,jasil mv1

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod Dusan14 » 08 lis 2015, 14:32

Daj odkaz na ten chladic so sytkom
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod vames » 08 lis 2015, 18:25

vames

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 32
Registrován: 19 črc 2015, 21:01
Skútr / moto: GTS 125
Tuning / úpravy: 160ccm,jasil mv1

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod TUNER » 09 lis 2015, 09:28

Tak to je pecka,zahradní hadice stažená páskami použita na tlakové vedení oleje,to jsem nežral :shock: :lol:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod Dándí » 09 lis 2015, 16:27

Čím větší bastl, tím lepší :oops:. Příběh o klikovce je také na titulní stránku 8).
Škoda, že nemám tolik času na sběr těchto příhod, jinak bych vydal knihu :lol:
Jezdím na pohodu, spíš pomalejš než rychle
Uživatelský avatar
Dándí

500+
 
Reputace: 382
Příspěvky: 744
Registrován: 24 úno 2010, 11:37
Bydliště: Praha 1
Skútr / moto: YAMAHA IronMax- Já, BlackMax- Kamča a SH 300 spolu
Tuning / úpravy: netunime - jezdíme. Jen občas něco poladíme

Re: JonWay 125 GTS De-Luxe

Příspěvekod Dusan14 » 09 lis 2015, 18:59

Asi to bude tym, ze tam nejaky extra tlak nebude, ono tam totiz klasicke tlakove mazanie ani nieje. Okrem toho skor by som sa bal o tu hadicu ked bude mat olej 120st
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

PředchozíDalší

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků