Primitive, s tím PCX mám najetý přes 60.000 km a čoveče, celkem mu nakládám, i ve dvou, kolikrát brzda-plyn-omezovač i ve dvou, jezdím s tím komplet i v zimě....čoveče a vono to ještě táhne...a dokonce stejně jako nový, pořád stejný zrychlení a stejná maximálka...jak je to možný, že ta komprese jak ty píšeš neodešla ? Já vím, asi mám páteční kus, co se nepovedl a proto to ještě jezdí, že ?
Pročetl jsem to celý a jsi mě, ale očividně i hodně lidem tady dost k smíchu, hlavně že máš odpověď na vše
Tak si uspořádej šroubováky pod sedlo a radši jdi jezdit, očividně si uděláš i generálku motoru za jízdy, protože jsi s tím vědomím do toho stroje šel, ale s tím se počítá a kdo neví, že je "normální"občas muset něco utáhnout, tak to je asi vůl, že ?
Tak asi včetně mě
Tobě i kdyby odpadaly všecky plasty za jízdy, zdůvodníš to erupcemi na Slunci, ale stroj za to nemůže
A tímhle končím, jen už vím, do jakého topicu se jít vždy zasmát
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125