Mohy 125 píše:nemuzu si pomoct, ale tohle forum mi pripomina veškerý fora ktery se tykaji VW koncernu , VW vs zbytek světa (v tomhle pripadě čína) ...
Prostě kdokoli koupi čínsky stroj je automaticky nemyslíci hovado... Prestoze (predpokladam ze to bude to samy jako kdysi moje Kingway 4kolka) to trpi neduhama čínskych stroju -> nedořešené šrouby, měkčí plasty. Coz jsou fakt sranda věci, když člověk VÍ, nebo to prostě zaveze na výměnu někam. Servis bratru za 500kč.
Nicméně jako megaplus se dá brát jednoduchy licenční motor ktery opraví kazdy zručnější kutil už nikdo nezmíní...
howgh.
Mohy o tom to není. Dám ti příklad. Kdysi jsem si kupoval nové značkové a nejnovější telefony za X tisíc,ale z toho jsem už prostě vyrostl. Takže pokud chci fungující mašinu s dobrý železem,ale stále funkční, tak si někde koupím buď starší telefon co má železo na které nahraješ to nejnovější a nebo si koupíš low end, který sice bude nový,ale kvalita a spolehlivost tam prostě nebude. Kdysi jsem šel s robou do shopu a koupil jsem si tam Nokii 6310i a roba že chce nový...Ten můj mě stál tehdy 3500kaček a funguje dodnes a její za 3k leží v šuplíku...taky to byla Nokie,ale neuměla ve srovnání s mým vůbec nic a poté co jsem přešel na smarta, tak ho vzala všemi deseti a jede na něm dodnes...A to už je panečku nějakých snad 8 let...a to ta Nokie stála jako nová tuším kolem 15k....
Takže ano, pokud chci aby něco fungovalo a bylo spolehlivé a jeho střeva nebyly z bláta, tak si logicky nekoupím nějakou čínu, ale značku která je jetá,ale sedlá a veškeré mouchy jsou pryč. A až se něco pokazí, tak se opraví a i kdyby se udělala GO za pár tisíc, tak pak pojede dalších X desítek tisíc km.
Pokud autem díky skůtru najedu 5-7tisíc nebudu si kupovat Mischelinky za X peněz, ale něco slabšího za méně protože jezdím kolem komína a nebo starší značkovou gumu, kterou stejně nesjedu za dobu její životnosti. Je to o prioritách.
Pokud je to jezdec od května června do září a chce si jen zajet občas do obchodu a na výlet, tak si klidně tu čínu koupí. Ano moc se nepovozí, bude to slabé, protože kvalita a konstrukce motorů je jaká je a mnohdy je to o polovičním papírovém výkonu motoru, což už je údaj, který by měl kupce varovat. Když si vezmu "kvalitu" těch motorů, pak mi bude jasné jaké kvality a vyspělosti technologie bude rám a vše ostatní včetně elektriky a plastů. Pokud někomu těch 30k stojí za to a když to nepojede, tak se nic neděje a krom zkaženého dne a čekáním na servis mu nezešediví vlas, ať si ho klidně koupí, ale asi na něm nenajede ani polovinu toho co na skútru jiné značky za jiné peníze.
Takže buď to mám jako hračku bez které se cvha nechca budu muset obejít když něco nebude fungovat a nebo chci něco na delší dobu a aby to jelo a nesralo se. Nic mezitím není z pohledu nákladů. A ty ušetřené peníze (nervy nepočítám) by se také dalo pochybovat. Kolik km za daný objem investičních peněz najedu u toho či onoho stroje. Za mě jezdím od sněhu do sněhu a opravdu nepotřebuju stresovat že to nejede, je to nuda, mám strach na silnici a čekám kdy se něco uvolní či odejde úplně. Taky nemám peněz na rozhazování (děti), a právě proto jsem si nekoupil čínskou mrchu za 30k, ale starší jetý stroj (2009) v souhrnu skoro za dvojnásobek (cena stroje+přihlášení atd) a věřím, že přežije i čínu kterou dneska někdo daleko na východ vyrobil a dobře se vyspal. Howg