Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
22 čer 2012, 08:25
Zdravim panove.potrebuju zvecit vykon u sveho 4t uz jsem vyndal vsechny restrikcni krouzky.krom variatoru to se mi jeste nepovedlo.delall jsem to podle navodu co jsem nasel primo pro ten muj motor,uz jsem vyndal prirubu co je u kolinka co jde od valce k ke karburatoru to gumove kolinko
je to asi pul centrimetrova priruba.dal jsem jehlu na 4 misto smerem k spicce jehly.mam totiz jehlu a ta ma 4 zarazky jak je ta segerovka.dival jsem se za jsou jehly s 5 stupinky myslite ze by mi to vic pomohlo kdybych tam dal tady tu jehlu? Tet jsem odednal novy remen,kontrasni pruzinu,a pruzinky do spojky tvrdci naraku.myslite ze by mi pomohly treba veci trysky?nechci nejak moc razantne zasahovat do motoru
diky predem za odpovedi vim ze se tady resil vykon uz nekoliktra ale nikde jsem nenasel podobny problem tak se omlouvam za vytvoreni tematu.
22 čer 2012, 08:30
u 4 taktu ti vyfuk pomuze max k lepsimu zvuku.
Vymen variator za Naraku nebo Malossi a pak premyslej o 70ccm valci. Jinak to nema moc cenu
PS: pokud do toho das 70 valec, lepsi vario a spojku atp. stejne to pojede maximalne stejne jak seriovy 2 takt, vlastni zkusenost
22 čer 2012, 09:15
Jj je mi to jasne ze kdyz koupim takove veci.ale slo mi spiz oto co jsem psal stema jehlama atd kamos ma totiz 2t a jakstaks ho stiham
ale proste to chce doladit.tak proto se spiz zajimam otodle jeste musim dat nove valecky jinak zadne extra tuning veci nechci
Naposledy upravil
dada-16 dne 22 čer 2012, 09:49, celkově upraveno 1
22 čer 2012, 09:32
Víš vůbec co se ladí jehlama a tryskama ? Nebo tam prostě chceš jen nandat díly s doměnkou že se ti zvedne výkon ? ...... nezvedne.
22 čer 2012, 10:24
Tak kdyz zvednu jehlu tak tam povali vic paliva.cetl jsrm to na forum skutry levne forum.a na trysky jsem se ptal jestli to ma smysl je tam davat nic vic
22 čer 2012, 10:47
Nemá to smysl a víc paliva taky neznamená že to víc pojede....
22 čer 2012, 11:10
asi takhle už před koupi sis měl rozmyslet co chceš bud 4 takt na pohodové ježdění žádná divočina dlouhá výdrž motoru malá spotřeba.Nobo 2 takt možnost ladit rychlá jízda na ukor životnosti a spotřeby.No a pokud trošku svižnější jízda a ve 2 lidech tak určitě ne 50 tku.
22 čer 2012, 11:33
Achjoo.. Chtěl poradit s ventily a tryskami!
22 čer 2012, 11:34
Odstranit ten restrikční kroužek u variátoru je docela dost důležítý.
22 čer 2012, 12:09
dada16:
Měl jsem Kentoyu Zooma. Aby se trochu zvedl výkon + rychlost, bylo nutné dát 70ccm kit, nový variátor, tvrdší pružinky ve spojce a neomezené CDI. Po částečném zajetí nového kitu začalo "ladění" - větší tryska, úprava airboxu, válečky atd. Byl to "běh na dlouhou trať", trvalo mi cca 1 měsíc, než jsem to různým zkoušením doladil doma "na koleně" do stavu, který mi vyhovoval - tj. aby skútřík je "svižně" po rovině (cca 65 podle GPS, záleželo na větru) a také táhnul do kopce a neploužil se 25.
A hlavně, bylo to nejdříve hodně studování informací z webu, čtení návodů a rad. Hodně mi pomohly informace a návody ze scootlandu. Doporučuji nejdříve prostudovat v klidu informace, zjistit si k čemu slouží úpravy jednotlivých komponent, jak se projeví při jízdě. Není od věci prostudovat si i grafy výkonu z brzdy na webu scootlandu. Dá se podle toho odhadnout, jak se zamýšlená úprava projeví. A vždy zvažovat, zda vynaložené prostředky splní účel. Třeba válečky jsem kupoval ty nejlevnější po třech kusech a s nimi laboroval. Když jsem kombinací vah dosáhl kýženého výsledku, pořídíl jsem teprve kvalitní sadu.
Výfuk jsem neměnil, otevřený filtr byla zbytečná investice (cca 70,-Kč z Multimota). Důležitá byla správná vůle ventilů, málem jsem je podpálil.
22 čer 2012, 15:28
ok mrknu hned na to diky moc a restrikcni krouzek z variatoru pujde hned ven
diky za rady