Jmstar Sunfire Racing 50 4T - tuning

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Jmstar Sunfire Racing 50 4T - tuning

Příspěvekod dada-16 » 22 čer 2012, 08:25

Zdravim panove.potrebuju zvecit vykon u sveho 4t uz jsem vyndal vsechny restrikcni krouzky.krom variatoru to se mi jeste nepovedlo.delall jsem to podle navodu co jsem nasel primo pro ten muj motor,uz jsem vyndal prirubu co je u kolinka co jde od valce k ke karburatoru to gumove kolinko :-) je to asi pul centrimetrova priruba.dal jsem jehlu na 4 misto smerem k spicce jehly.mam totiz jehlu a ta ma 4 zarazky jak je ta segerovka.dival jsem se za jsou jehly s 5 stupinky myslite ze by mi to vic pomohlo kdybych tam dal tady tu jehlu? Tet jsem odednal novy remen,kontrasni pruzinu,a pruzinky do spojky tvrdci naraku.myslite ze by mi pomohly treba veci trysky?nechci nejak moc razantne zasahovat do motoru :-D diky predem za odpovedi vim ze se tady resil vykon uz nekoliktra ale nikde jsem nenasel podobny problem tak se omlouvam za vytvoreni tematu.
dada-16

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 24 kvě 2012, 20:28
Skútr / moto: Jmstar Sunfire Racing 50 4t
Tuning / úpravy: omezovaci krouzky venku krom variatoru.a otevreny vyfuk

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - tuning

Příspěvekod Winterwolf » 22 čer 2012, 08:30

u 4 taktu ti vyfuk pomuze max k lepsimu zvuku.

Vymen variator za Naraku nebo Malossi a pak premyslej o 70ccm valci. Jinak to nema moc cenu :wink:

PS: pokud do toho das 70 valec, lepsi vario a spojku atp. stejne to pojede maximalne stejne jak seriovy 2 takt, vlastni zkusenost 8)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - tuning

Příspěvekod dada-16 » 22 čer 2012, 09:15

Jj je mi to jasne ze kdyz koupim takove veci.ale slo mi spiz oto co jsem psal stema jehlama atd kamos ma totiz 2t a jakstaks ho stiham :-D ale proste to chce doladit.tak proto se spiz zajimam otodle jeste musim dat nove valecky jinak zadne extra tuning veci nechci
Naposledy upravil dada-16 dne 22 čer 2012, 09:49, celkově upraveno 1
dada-16

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 24 kvě 2012, 20:28
Skútr / moto: Jmstar Sunfire Racing 50 4t
Tuning / úpravy: omezovaci krouzky venku krom variatoru.a otevreny vyfuk

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - tuning

Příspěvekod TUNER » 22 čer 2012, 09:32

Víš vůbec co se ladí jehlama a tryskama ? Nebo tam prostě chceš jen nandat díly s doměnkou že se ti zvedne výkon ? ...... nezvedne.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - tuning

Příspěvekod dada-16 » 22 čer 2012, 10:24

Tak kdyz zvednu jehlu tak tam povali vic paliva.cetl jsrm to na forum skutry levne forum.a na trysky jsem se ptal jestli to ma smysl je tam davat nic vic
dada-16

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 24 kvě 2012, 20:28
Skútr / moto: Jmstar Sunfire Racing 50 4t
Tuning / úpravy: omezovaci krouzky venku krom variatoru.a otevreny vyfuk

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - tuning

Příspěvekod TUNER » 22 čer 2012, 10:47

Nemá to smysl a víc paliva taky neznamená že to víc pojede.... ;-)
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - tuning

Příspěvekod aumirek » 22 čer 2012, 11:10

asi takhle už před koupi sis měl rozmyslet co chceš bud 4 takt na pohodové ježdění žádná divočina dlouhá výdrž motoru malá spotřeba.Nobo 2 takt možnost ladit rychlá jízda na ukor životnosti a spotřeby.No a pokud trošku svižnější jízda a ve 2 lidech tak určitě ne 50 tku.
aumirek

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 302
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Klimkovice
Skútr / moto: Biagini Tiger
Tuning / úpravy: zatím nic a asi to tak zustane

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - tuning

Příspěvekod Voki » 22 čer 2012, 11:33

Achjoo.. Chtěl poradit s ventily a tryskami! :roll:
Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Voki

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 178
Registrován: 07 srp 2011, 15:43
Bydliště: Ivančice u Brna
Skútr / moto: Kymco Agility 50 4t
Tuning / úpravy: Kosmetické, CDI, 70ccm - kit, LEDs, Naraku HS

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - tuning

Příspěvekod PROOF » 22 čer 2012, 11:34

Odstranit ten restrikční kroužek u variátoru je docela dost důležítý. :wink:
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - tuning

Příspěvekod pjirasek » 22 čer 2012, 12:09

dada16:
Měl jsem Kentoyu Zooma. Aby se trochu zvedl výkon + rychlost, bylo nutné dát 70ccm kit, nový variátor, tvrdší pružinky ve spojce a neomezené CDI. Po částečném zajetí nového kitu začalo "ladění" - větší tryska, úprava airboxu, válečky atd. Byl to "běh na dlouhou trať", trvalo mi cca 1 měsíc, než jsem to různým zkoušením doladil doma "na koleně" do stavu, který mi vyhovoval - tj. aby skútřík je "svižně" po rovině (cca 65 podle GPS, záleželo na větru) a také táhnul do kopce a neploužil se 25.
A hlavně, bylo to nejdříve hodně studování informací z webu, čtení návodů a rad. Hodně mi pomohly informace a návody ze scootlandu. Doporučuji nejdříve prostudovat v klidu informace, zjistit si k čemu slouží úpravy jednotlivých komponent, jak se projeví při jízdě. Není od věci prostudovat si i grafy výkonu z brzdy na webu scootlandu. Dá se podle toho odhadnout, jak se zamýšlená úprava projeví. A vždy zvažovat, zda vynaložené prostředky splní účel. Třeba válečky jsem kupoval ty nejlevnější po třech kusech a s nimi laboroval. Když jsem kombinací vah dosáhl kýženého výsledku, pořídíl jsem teprve kvalitní sadu.
Výfuk jsem neměnil, otevřený filtr byla zbytečná investice (cca 70,-Kč z Multimota). Důležitá byla správná vůle ventilů, málem jsem je podpálil.
něco pro GPS navigace - http://www.poi.cz, moje přibližovadlo http://www.jirasek-cz.eu/kingway/index.html
Uživatelský avatar
pjirasek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 81
Registrován: 08 dub 2010, 11:47
Bydliště: Praha Suchdol
Skútr / moto: Kingway Eurostar 2T
Tuning / úpravy: Multivar+válečky Dr.Pulley, 70ccm kit, úprava airboxu, 0,75mm tryska, LED žárovky a pár dalších drobností

Re: Jmstar Sunfire Racing 50 4T - tuning

Příspěvekod dada-16 » 22 čer 2012, 15:28

ok mrknu hned na to diky moc a restrikcni krouzek z variatoru pujde hned ven :-) diky za rady :-)
dada-16

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 24 kvě 2012, 20:28
Skútr / moto: Jmstar Sunfire Racing 50 4t
Tuning / úpravy: omezovaci krouzky venku krom variatoru.a otevreny vyfuk


Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Dano a 9 návštevníků