Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
19 úno 2014, 21:47
zdravim.nema nekdo dokumentaci elektroinstalace k tomuto skutru?nejlepe i foto,dik
05 kvě 2014, 12:54
Zdravím, pokud je žádost ještě aktuální, přikládám schéma. No a pokud by byl zájem, mám kompletní servisní manuál. Ať se daří při opravách.
elektro schema.png
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
18 kvě 2014, 20:00
dobrý deň, ďakujem Vám za schému a poprosil by som Vás aj o ten manuál k JL 50 QT5
20 črc 2015, 13:38
ja by som ale radšej ako manuál prijal nejaké dobré "nepísané" rady,, alebo nejakú príručku, dielenskú napr., alebo také niečo...
Necituj poslední příspěvek viz. pravidlo číslo 4. Díky Kyblos.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 20 črc 2015, 14:52, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku.
20 črc 2015, 22:52
Dobrá nepsaná rada je ......vyhnout se tomuto strojku....
21 črc 2015, 01:07
Z důvodu?
21 črc 2015, 13:18
TUNER píše:Dobrá nepsaná rada je ......vyhnout se tomuto strojku....
...a prečo ? veď keď spoľaqhlivo funguje,,,a pokaziť sa môže aj YAMAHA najnovšieho typu...
21 črc 2015, 13:54
Chtěl jsi dobrou radu....debat okolo proč a z jakého důvodu jsou tady mraky
21 črc 2015, 18:02
Pojď nám zopakovat ty zábavné historky jak jsou asijský skútry strašný bláto, jak jsou poruchový a jak jsou všechny "značky" nesmrtelný a ve špičkový dílenský kvalitě ať se pobavíme
(Tuhle jsem se třeba pobavil nad konstrukcí jednoho motoru Piaggio - olejová pumpa na řemínek - praskne řemínek a motor to bude mít zasebou, ložisko výstupní hřídele v krytu variátoru, výměna převodového oleje se neobejde bez demontáže brzdy a hlavně dílenské zpracování je úplně shodné s asijskou "m****". Když drahej skútr tak určitě ne italskej. Však i tohle video ze skútr "roadtripu" padesátek ukazuje, že Piaggio brečelo nejvíc - laciný Kymco s vámi tolik nenáviděným vzduchem chlazeným motorem neprojevilo jediný problém.
https://www.youtube.com/watch?v=-THocJzBIv0Ale podobné diskuze už tu byly a jsou. Blbci kteří furt budou zarytě tvrdit že mezi čínou a značkou jsou propastné rozdíly stále jsou mezi námi. Nechci tvrdit že čínský skútry jsou lepší než "značkový". Chci jenom říct že mezi nima není skoro žádnej rozdíl... Jenom v ceně a to dost zásadní...
21 črc 2015, 21:08
No mal som moznost vidiet vedla seba 2 skutre povedze ze znackovy a neznackovy rozdiel v cene cez 500E a ver tomu ze vidno kde sa setrilo
21 črc 2015, 23:06
Já se bavim už teď,klidně pokračuj
25 črc 2015, 21:39
Já jsem svoji čínskou bestii pravidelně parkoval u školy vedle stroje značky Benelli a alespoň co se týče zpracování plastů nebo uchycení výfuku které je řešeno jedním směšným plíškem jsem tedarozdíl neviděl. Všude stejný samořezky v plastech, laciná palubka. A navíc jsem to za městem předjel
Takže jakej je důvod to mít? Vyšší životnost motoru? Haha... Lepší zpracování 2x Ha ha... U malých skútrů je to prostě jedno... Když se něco p***** jste v p***** protože to bude stát majlant nebo díl vůbec neseženete...
26 črc 2015, 08:14
Rozdiel ze po povoleni skrutiek, uz tie plasty nepasovali diera mimo viac ako 0,5cm, tak ze poskladat to bola zabava, strhnuty zavit na skrutke, tak ze zavitnikom opravit zavit M6 a novu skrutku, zly regulator vybijalo baterku tak ze nova baterka novy regulator, tak ze pekne cakat dalej co za investicie bude treba do noveho skutra a kolko sa vlastne usetrilo. Brzdy idu tazko ako na starom Zetore, hold nieje to kapalina ale lanko v zadu.
A rozdiel napr ten ze ti za jazdy neodpadne, neulomi sa vyfuk. O tom ze ti nahodou v zatacke,odpadne,hlavny stojan,radsej ani neuvazujem lebo sa mozes aj zabit, tak ze sniesne to vobec nieje.
24 srp 2015, 19:56
Ahoj, nemá tady někdo fotku jak mají být umístěny kdráty v konektoru u cdi yuki speedy 50