Najeto jen přes 500km, spatné počasí. Rozcvička je potřeba, startuji v garáži, než ho dostanu ven, jde to. Montáž velkého plexi - bylo pro SHčko od roku 2005, asi jsem měl zkusit pro starší model, zlehka jsem rozdělal světlomet, udělal kopyto a upravil držáky. A je tam. Nemohl jsem odolat a povrtal se v tom, hlavní svary OK, ale soudruzi by mohli častěji měnit špičky v COčku, festovní to je, ale občas svary, které nejsou pevnostní jsou trošku poprskané, - nepodstatné. Elektrika je pěkně a čistě idělaná, plasty se dají zpátky bez problémů a slušně lícují. Rychloměr - v 50 ukazuje 55 a tak lineárně se zvyšující rychlostí se zvětšuje rozdíl, cca ve 104 jede 95 (na půl plynu). Víc jsem nezkoušel. Pokud najedu rychle do hrbolů, rychloměr osciluje kolem správné hodnoty, ale bude stačit někde domáčknout konektor. Spotřeba klesla ze 4,2 na 3,8 a dál jde dolů. Příjemná je velikost nádrže, i když udávají 7,5 - po hrdlo je to víc cca 8l. Brblal jsem nad pěkně zpracovaným návodem, který je ale asi pro víc typů, uklidnil mě kamarád, co má nové Clio a je na tom stejně.
Co se týká mlžení budíků, tak to soudruzi v číně neokopírovali
Jinak plexi mohlo být menší, sahá mi nad hlavu, ale na jízdu to vliv moc nemá. Objednal jsem polo, tak uvidíme. Otáčky - mají to seřízené tak, že se pohybují od 6k do 8k a za chvíli po akceleraci se ustálí v obladi max. kroutícího momentu. Nevím jestli je to normální, je to můj první variátor.
Když jedu nad 80 trochu to ve variátoru hvízdá.
Zatím spokojenost, zvlášť za ty peníze. Kdyby tenhle motor dali do levnějšího modelu, který není tak ufoukaný jako okopčené SH a má zadní kotoučovku, nemělo by to chybu.
10.6. edit:Tak jsem se na tom vyválel. Kromě malé prasklinky na plastu pod stupačkou to vydrželo. Sahat na přední brzdu na polní cestě při otáčení na písku není dobrá medicína
. Takže včetně lepidla na plasty +materiál cca 1200 Kč. pro zajímavost jsem se zeptal na dostupnost blatníku a podpodlahového plastu, Zaskočili mě - vše na skladě, blatník kolem 400,- Kč, plast asi 300, takže to stříkat nebudu. Takže mě zajímala cena dalších dílů. Ventil sací 90,-, výfukový 120,-Pístní čep 35,-, sada pístních kroužků cca 200,-, komplet válec, hlava set za 2500,- vše na skladě. Tachometr opraven, spravila to fíbrová podložka.
Jinak skůtr se rozjíždí, na 200 m mírný kopeček 115km/h v jednom směru, 101 ve druhém. Mám před garančkou. Chtěl bych tam dál plnou syntetiku Motul(?) Zadní brzda bubnová - nic moc, jak na SH, taky tam mohli dát kotouč.Nad 100km/h bliká tachometr, dost mě to s..e, ale zas tak často to nebude, zkusím to blikání vypnout.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 16 říj 2013, 01:37, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou