Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod bob7373 » 01 čer 2010, 21:05

Najeto jen přes 500km, spatné počasí. Rozcvička je potřeba, startuji v garáži, než ho dostanu ven, jde to. Montáž velkého plexi - bylo pro SHčko od roku 2005, asi jsem měl zkusit pro starší model, zlehka jsem rozdělal světlomet, udělal kopyto a upravil držáky. A je tam. Nemohl jsem odolat a povrtal se v tom, hlavní svary OK, ale soudruzi by mohli častěji měnit špičky v COčku, festovní to je, ale občas svary, které nejsou pevnostní jsou trošku poprskané, - nepodstatné. Elektrika je pěkně a čistě idělaná, plasty se dají zpátky bez problémů a slušně lícují. Rychloměr - v 50 ukazuje 55 a tak lineárně se zvyšující rychlostí se zvětšuje rozdíl, cca ve 104 jede 95 (na půl plynu). Víc jsem nezkoušel. Pokud najedu rychle do hrbolů, rychloměr osciluje kolem správné hodnoty, ale bude stačit někde domáčknout konektor. Spotřeba klesla ze 4,2 na 3,8 a dál jde dolů. Příjemná je velikost nádrže, i když udávají 7,5 - po hrdlo je to víc cca 8l. Brblal jsem nad pěkně zpracovaným návodem, který je ale asi pro víc typů, uklidnil mě kamarád, co má nové Clio a je na tom stejně.
Co se týká mlžení budíků, tak to soudruzi v číně neokopírovali :mrgreen:
Jinak plexi mohlo být menší, sahá mi nad hlavu, ale na jízdu to vliv moc nemá. Objednal jsem polo, tak uvidíme. Otáčky - mají to seřízené tak, že se pohybují od 6k do 8k a za chvíli po akceleraci se ustálí v obladi max. kroutícího momentu. Nevím jestli je to normální, je to můj první variátor. :wink: Když jedu nad 80 trochu to ve variátoru hvízdá.
Zatím spokojenost, zvlášť za ty peníze. Kdyby tenhle motor dali do levnějšího modelu, který není tak ufoukaný jako okopčené SH a má zadní kotoučovku, nemělo by to chybu.

10.6. edit:
Tak jsem se na tom vyválel. Kromě malé prasklinky na plastu pod stupačkou to vydrželo. Sahat na přední brzdu na polní cestě při otáčení na písku není dobrá medicína :mrgreen: . Takže včetně lepidla na plasty +materiál cca 1200 Kč. pro zajímavost jsem se zeptal na dostupnost blatníku a podpodlahového plastu, Zaskočili mě - vše na skladě, blatník kolem 400,- Kč, plast asi 300, takže to stříkat nebudu. Takže mě zajímala cena dalších dílů. Ventil sací 90,-, výfukový 120,-Pístní čep 35,-, sada pístních kroužků cca 200,-, komplet válec, hlava set za 2500,- vše na skladě. Tachometr opraven, spravila to fíbrová podložka.
Jinak skůtr se rozjíždí, na 200 m mírný kopeček 115km/h v jednom směru, 101 ve druhém. Mám před garančkou. Chtěl bych tam dál plnou syntetiku Motul(?) Zadní brzda bubnová - nic moc, jak na SH, taky tam mohli dát kotouč.Nad 100km/h bliká tachometr, dost mě to s..e, ale zas tak často to nebude, zkusím to blikání vypnout.
Naposledy upravil KYBLOS dne 16 říj 2013, 01:37, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
bob7373

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 05 dub 2010, 15:51

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod wictor » 10 čer 2010, 22:39

Tak hlavně, že se nestalo nic tobě. Dobrá dostupnost náhradních dílů a jejich cena je jasné +. Tak do dalších km víc štěstí a pohody :wink: :P ...... co přidat nějaké fotky? :wink:
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod bob7373 » 23 čer 2010, 19:58

Tak mám po první garančce. Seřízeno, olej Motul 10W40 5100. Protože jsem oznámil občasné vynechávání tachometru, čekala na mě nová přístrojovka a čidlo. Závada byla v povytaženém pinu, jestli to bylo montáží, nebo tím šábím, kterým jsem profrčel a za něco zachytl nevím, každopádně to funguje. Po seřízení se zlepšila znatelně dynamika, otáčkoměr jde bez problémů do 9000, tachometrových 115-117 to jede bez problémů, změřím to GPS. Co říct dál, dám sem nějaké foto, prostě to jezdí . V servisu mě řekli, že kdyby něco, tak si tam tu přístrojovku chvíli nechají než ji pošlou zpátky, příjemné. Doufám, že tuhle ochotu nebudu muset vůbec využít.

1.8. edit:
Tak mám skoro 2000, pod dojmem diskusí pořád čekám co bude a nic. Jezdí to zdá se pořád líp, jediný problém je když dlouho nejedu a vyschne benzín v karburátoru tak musím startovat docela dlouho. Stačí jezdit 2x týdně a není problém. Dá se jezdit docela svižně, rychlost se dá udržovat 85 - 90. Podvozek je měkčí, ale je to na rozbitých silnicích docela příjemné. Údajně je ve variátoru omezovací kroužek, když tak ho vyndám. Trochu se zlepšila zadní brzda, už se to dá ale kotouč to není.
Naposledy upravil KYBLOS dne 16 říj 2013, 01:38, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
bob7373

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 05 dub 2010, 15:51

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod Myschan » 02 srp 2010, 08:03

Tak ten servis je teda slušnej. Včetně cen. Asi dobrej oddíl :D
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod _Tom_ » 11 srp 2010, 19:20

zajímá mě jak dopadla reálná rychlost na údaje co jsi popisoval podle tacha zírám, ale otevřu oči až napíšeš co nato gpska
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod bob7373 » 14 srp 2010, 15:47

Tachometr mám ocejchovanej podle GPS, v 50 ukazuje cca 54, v 80 cca 87max GPS 109, ale dá se předpokládat, že pokud se dá jiný variátor, nebo odstraní případné omezení, mohlo by to být lepší. Takže pokud se nekochám, jedu tachometrových 85-100, jak kopce dovolí, což je 1/2 - 3/4 plynu. Spotřeba je při téhle jízdě 3,5l
bob7373

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 05 dub 2010, 15:51

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod kai » 09 zář 2010, 14:35

Mám také Loncina TH 125 najeto 1000km a zkušenosti jsou docela dobré. Opravdu se jedná o pohodlný a lehce ovladatelný skútr, a to i za deště. Také zpracování je dobré. Uveřejnené testy na skútr jsou reálné, ale vždy záleží na úhlu pohledu. Já mám problém s karburátorem, vysoká spotřeba, vyosená jehla šoupátka, nutnost ráno zahřáti motoru. Kroužek pod jehlou jsem upravil , a místo sytiče používám přívěru , ale ručně ovládanou.Nyní jsou rozjezdy po 20 vteřinách. Dlouhodobé zahřívání na sytič ředí olejový film na válci a tím trpí víc ventilový rozvod, jsou zde rázy. Tak asi by to chtělo vstřikování. Už jsem asi rozmazlený z osobních aut.
kai

25+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 32
Registrován: 17 srp 2010, 19:41
Skútr / moto: Loncin TH125

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod janon » 09 zář 2010, 15:00

Koupit si novy skutr a resit takovehle veci po 1000 km, tak mi asi hrabne.
bylo Honda Lead 100 najeto 40 000 km (ja 12 000)
bylo Yamaha Majesty 400 najeto 206 000 km (ja 136 000)
bylo Honda Silver Wing 600 najeto 110 000 km (ja 92 000)
nyní Yamaha T Max 560 najeto 27 000 km (ja 14000)
Uživatelský avatar
janon

2500+
 
Reputace: 195
Příspěvky: 2745
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod Myschan » 12 zář 2010, 18:49

Hmm, takže ta kvalita asi tak úplně dobrá nebude :( . Zlatá Honda
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod _Tom_ » 13 zář 2010, 14:51

a když jsem psal o mé projížďce u prodejny, kde loncin stál, tak mi nikdo nevěřil. Ale není to hanění, jen cena odpovídá kvalitě, asi...
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod bob7373 » 30 lis 2010, 22:32

No můj jedinej problém byl s tachometrem a to ještě proto, že jsem se trochu vyválel a vytrhl drát z konektoru. Tachometr byl v servisu do 3 dnů. Jinak poměr cena výkon je velmi dobrý, a protože tak jak tak po záruce do motoru THčka dávají díly z loncina.....I kit na zvýšení výkonu pasuje... Samozřejmě kdo chce značku, má ji mít ale já bych za to 85 litrů nedal.
bob7373

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 05 dub 2010, 15:51

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod Wulf » 25 pro 2010, 12:58

Po přečtení tohoto fora,jsem se chtěl zeptat proč si majitelé TH125 nevybrali Baotian Cyborg City 150,když je levnější a kopie Sh včetně motoru Honda.
Uživatelský avatar
Wulf

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 16 pro 2009, 21:42
Skútr / moto: Beverly500,Sportcity200
Tuning / úpravy: výfuk termignoni,airbox4stroke power

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod foky » 25 pro 2010, 13:04

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Naposledy upravil KYBLOS dne 16 říj 2013, 01:39, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod _Tom_ » 25 pro 2010, 16:31

podle mě dělají s kopiema a použití dílů jiných značek prodejci akorád tak blbce
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Jak jsem vybíral a vybral Loncin

Příspěvekod zdenda603 » 01 říj 2011, 13:44

Ahoj,máš ještě skútr a kolik máš najeto.A co garančky cena,jaký je servisní interval a co vše se má měnit v určitých km.dík
Uživatelský avatar
zdenda603

25+
 
Reputace: 2
Příspěvky: 27
Registrován: 01 říj 2011, 12:56
Bydliště: Ostrava - Hrabůvka
Skútr / moto: Aprilia Scarabeo 500,Sym Crox 125

Předchozí

Zpět na Čínské skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků