Já o ničem nematlám, celé prázky jsem jezdil po výletech (viz. můj web, takže jsem doma u kamen neseděl. Máme už radiátory
Jinak Tu otrubkovanou Hondu jsem tu viděl několikrát,takže se tu asi prodávala, jmenovala se nějak Boomster či jak, ani sám nevím. Jinak KYBLOSi souhlasím s tím, že se 4T padesátkou od číny se nejezdí, ale odstrkuje. Sám jsem jí měl a nadávám na ní, třicet to jelo do kopce, po rovince to jelo i šedesátkou, ale je fakt, že to není pro nikoho, možná tak pro holky, které se bojí jezdit rychle. Mě stačí XOR, všude mě dopravil, závady až na malé kosmetické kraviny veškeré žádné. Co se týká rychlosti, tak z kopce 95 po rovince kolem 70-80 a do kopce když jsem rozjetej tak 60, když je ovšem velký kopec, což v Třebíči je všude, tak i 40. No co můžu dělat, beru to tak, že jsem měl skútr za dobrou cenu a že je to lepší než chodit pěšky. Na značkový skútr nemám a ikdybych měl, tak musím brát ohledy na velikost skrz absence garáže. XOR mi v tomto vyhovuje, hmotnost má jako kdejaká čínská padina a výkon mi taky postačuje. Na YUKI srazu jsem se s jedním návštěvníkem tohoto fora seznámil, myslím pajapaja, tak se ho na mě klidně zeptejte :cyclops: :cyclops: :cyclops: :cyclops: :cyclops:
P.S.: soused má nového Trrekera od Pežota, no dal za něj kolem padesáti tisíc myslím a jízda nic moc. Jako prostě nevím, takové prachy bych za to asi opravdu nedal, ale pokud někdo chce mít za každou cenu značku, tak proč by ne. Jsou to jeho peníze, tak ať si to koupí. Mimochodem jak jsme tak s kámošem (Yuki RS 125) cestovali, tak nás skoro v každém městě někdo zastavil a vyptával se. Kupříkladu jak to jede, zda se Yuki už polepšilo, závady,...atd. Je fakt, že jeho RS je daleko výkonější než můj XOR, tak kde já do velkého (cca 12°) kopce jedu 40, on jede 80. Prostě beru to tak a nic s tím neudělám. Až budu mít jednou garáž, koupím R6 a nebudu řešit nic :cyclops: :cyclops: