od Daelimek » 30 zář 2008, 11:02
Kdo potřebuje trhat asfalt a jezdit nepřiměřenýma rychlostima, tak ten si XOR těžko koupí. Ale do města si myslím je to špičková volba. Já jsem se skútrem spokojený. Samozřejmě, mohl by mít větší výkon, ale jen ten výkon. Maximálka kolem 90 km/h (měřeno i dle GPS) mi stačí. Jasně, jedu třeba mimo město, jedu si kolem sedmdesátky a jakmile příjde větší kopec jsem na padesáti někdy i čtyřiceti, což mě opravdu v tu chvíli vytočí. Ale beru to tak, že jsem skútr kupoval za tolik kolik jsem kupoval, že byl téměř nový a že málo žere a že se mi prostě příčí vyhodit 50 litrů za značkovou padesátku. Co naplat, že byl Daelim silný a že i velké kopce zvládal vyletět osmdesátkou, když mi žral kolem 4,5 - 5 litrů. To už prostě bylo pro mojí kapsu moc. Takhle jezdím kolem 2,5 - 3 litry a jsem spokojený. Ve městě mi akcelerace vyhovuje a když jsem to srovnával s Leadem, který tu také jezdí, tak mě nepřišel o nic lepší než XOR. Jediné pozitivum tedy pro Leada je to, že je to Honda a že je kvalitní, ovšem nejen já, ale i spousta mých kámošů by min. 35 tis za ojetýho, 5 let starýho Leada prostě nedali. Někteří říkají, bože je to jen skútr a někteří namítnou, že za takový prachy je ta technologie celkem neúměrně zastaralá. Samozřejmě i XOR není výkřik techniky, ale má alespoň hezký vzhled a nemyslím si, že jeho plasty vypadají a ani nejsou laciné. Nový Lead je už ovšem o něčem jiném, každý má holt jiné požadavky a řeknu vám, že sednou ze silné motorky na čínskou je opravdu bláznovství. Sám jsem šel z 9,5 kW 125ccm na 1,5kW Yuki Rally a byl to masakr jak pro mě, tak pro tu motorku. Já si ovšem na nic zatím nestěžuju, uvidíme tak po 20. 000 km :cyclops: