No skútr je starej rok a půl, ale příjde mi, že brzdy byly špatně udělány již od prodejce, prostě se mi nechce věřit tomu, že by ta kotoučovka tam blbě brzdila a jelikož jsem bojovný typ, tak to nevzdám a prostě to zkusím, jednak mám vyhlídnutý i destičky, takže je možná vyměním, myslím si totiž, že tlakově to je v pohodě, jen ty destičky jsou póvl..jinak všechno fotit budu, mám novej foťáček, takže něco dám sem, něco házím na rajče...jinak já teďka jezdím dálky většinově a rychlostně se pochybuji okolo 70, když je pěkná rovinka a vítr v zádech, tak to dokáže uhánět i 90 :cyclops: Ale tak nehrotím to, jde mi o projetí a ne trhání asfaltu..
Jinak pokud se vrátím k té nakopávačce, tak jak je tam ta hřídel, tak na konci je ozubené polokolo, a to rádo vyskakuje ze své dráhy, proto se to pak nechytá toho kola vlevo, které točí s motorem..jinak mě se právě stalo to, že po nandání víka a utáhnutí se mi to tam vzpříčilo a s nakopávačkou jsem nehnul, prostě to bylo zaseknuté. Chtěl jsem to tak nechat s tím, že to dodělám jindy, ale bál jsem se toho, že při větší rychlosti se to tam někam dostane a rozseká to celej variator, při nejlepším, nebo si namelu hubu při nejhorším..
Dělám takovou kontrolu, páč tento týden, jedu s naší partou pár okruhů, asi zítra to bude Brno, tak bych nerad, kdyby mě někde prasknul třeba řemen..
jistota je jistota, u čín nikdy člověk neví a je fakt, že jsem prostě poznal to,že pokud tomu člověk dá péči, je to OK..
EDIT: nic jdu vytáhnout skúťu a vrhnu se na ty brzdy a karbec..pak hodím kdyžtak fotky..
10.8. edit:Tak momentálně si píšu s člověkem, který má také XOR, má na něm najeto 5.000km a největší slabinou tohoto skútru je opravdu výfuk, na kterém to již pociťuji i já. Je fakt, že plech, který drží výfuk, také rád praská, jak by ne, jestli si někdo někdy těžkal samotný tlumič, tak má snad 10kg, takže takový kus plechu opravdu nemůže udržet tak těžký výfuk. Já osobně začínám slýchávat jemné ševelení, což prý byl jeden z příznaků, že to brzy praskne. Nuže, pán, který má XORa, mi říkal, že mu výfuk spravovali obyčejným svařením, a doufám, že to snad vydrží, s jeho svolením, zde hodím fotky jeho skútru a hlavně tohoto svaru...
U mého skútru není nic nového, jako studený stále nestartuje, ovšem brzdy se znatelně, řekl bych, obrzdily a začínají konečně brzdit lépe..za cca 700km jdu na další garančku, kde budu řešit:
1) správnou výměnu oleje - u toho budu chtít být
2) restrikci na karburátoru, která se dá bez ztráty záruky odstranit (je tam kvůli homologaci)
3) poptám se, na to praskání výfuku a jak by to oni řešili, případně začnu vybírat laďák, který je nejen lehčí..
4) zasvětím je do problému startování..
Snad mě vše v pořádku opraví ,znáte holt servisy, už jsem si zvykl dělat věci sám, takže přinejhorším, se na to budu muset vrhnout..
EDIT (15.8.08):
http://www.motoluky.cz/skutr-shop/e-sho ... -50/vyfuk/ zde by se snad nějaký laďák našel..
DSC00480.JPG
DSC00481.JPG
DSC00602.JPG
DSC00601.JPG
DSC00603.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.