Takže jsem se byl informovat a prý k omylu nedošlo, prý to jsou velmi kvalitní oleje speciálně určené pro skútry a je to prý jedno, zda to je pro 2T či 4T..je to prý jen reklamní blamáž, jsou to všechno velmi podobné oleje..takže posílám fotku flašky..
Jinak zítra jdu do servisu skrz možnou první závadu, ovšem nevím, zda je to závada. Týden pozoruji, že při startování studeného motoru to bez plynu prostě nenastartuju, a ani nedojde ke zvýšení otáček, čili asi to vypadá na špatný automatický sytič, ale nevím to jistě. Jen to srovnávám s Daelimem, kde bylo zapnutí sytiče vždy jasně zřetelné. Ale co, mám záruku ještě do dubna příštího roku, tak to chci všechno co nejvíce vychytat, dokud za to ještě nemusím platit..jo a ještě, pokud ten plyn nedržím, tak to vždycky zdechne, ovšem jakmile se motor zahřeje, tak to zase na můj vkus točí až moc otáček, tudíž si myslím, že hrát si s karbecem nemá moc smysl..jinak dnes jsem doléval olej a všiml jsem si celkem velké spotřeby oleje, měrka po utření a znovuponoření do vany byla kompletně suchá, proto se mi skútr poslední dobou hodně přehříval a nechtěl po dlouhé jízdě hlavně mimo město, táhnout..po dolití se mi zdá, se vše uklidnilo..byl jsem ovšem ujištěn, že nové motory to dělají, že až si vše sedne, tak se to ustálí, ale každý motor prý něco málo mililitrů si vždycky vezme..
SDC10062.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.