Asi jsem to moc nepochopil. Těmi plastovými hajzlíky myslíš taková ta bílá vodítka ?? A ty jsi už rozdělával varec ? No zkusím ovést jak jsem to dělal.
1. Rozdělal jsem dekl, což je jasné
2. Zanervil jsem si nad nakopávacím mechanismem, který je opravdu hodně divný
3. Povolil přední část variátoru, odendal tu první část pryč, sundal řemen a zároveň jsem vyndal i zadní část, kde je talířek s válečky. Válečky po 5500km měly tu a tam vyjeté plosky, čili jsem objednal nové, těžší.
4. Vyndal jsem talířek, zjistil, že vodítka jsou ok a vysypal válečky. Dal tam jiné.
5. Talířek jsem zacvakl do těla toho udělátka ve kterém jsou válečky. Šlo to trošku blbě, ale nakonec to tam je..válečky jsem zkoušel a a když jsem s udělátkem hýbal, normálně se válečky pohybovaly tam, kam mají.
6. Nasadil vše zpět. Dle návodu stlačil řemenici spojky k sobě, aby vznikla vůle v řemenu.
7. Nasadil vrchní část řemenice, utáhl šroub a hotovo.
8. Čekal jsem, že se vše vrátí zpět, čili jsem nastartoval a žasl co se děje..skútr zdechal a nechtěl se vytočit..když jsem se chtěl rozjet, bylo to šílené..
Nevím co udělat jinak ?? Dle mě jsem to dělal opravdu stejně jak to bylo..dokonce jsem i vyměnil zpět válečky, kdyby to náhodou bylo těmi novými a taky prd..měl jsem to asi 3x rozdělané a pokaždé to dělá tyto kraviny
EDIT: jdu se s tím zkusit ještě poprat..pak napíšu