od Mr.Voza » 03 črc 2015, 15:01
Já jsem měl bílou kontra Malossi i na 70cte Malossi sportu s laděným vejfukem a 19mm karbecem, aniž by řemen klouzal. Ta kontrastka je tvrdá dostatečně, aby to udržela. Otázka je, jestli ostatní komponenety (variátor, polořemenice a zadní řemenice) jsou z dost kvalitního materiálu aby nezpůsobovaly ten prokluz řemenu. Můžeš zkusit žlutou kontrastku, tak je tvrdší, ale tím podle mě problém vyřešíš jenom částečně, jestli vůbec. Tvrdší kontra = větší tření a rychlejší opotřebení všech komponent. Já jsem dával naopak místo žlutý bílou, protože se žlutou jsem měl rozpálenej dekl variátoru, až jsem se bál, že se mě na něm rozteče plastovej kryt. Nebo mě napadá, jestli to tam nemáš celý mastný, jestli ti tam třeba neprosakuje olej skrz některý gufero a to nezpůsobuje ten prokluz.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP