Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
06 říj 2006, 12:55
Ahoj všem na novém fóru. Je tu někdo z Daelimistů? Dědkas, Daelimek? Vítáni jsou ale všichni kdo mají tuhle potvůrku. Letos mě hodně vytrénovala, takže kdyby chtěl někdo poradit jsem k dispozici, znám jí do posledního šroubku. Lidi mějte se fajn a zatím...
06 říj 2006, 15:24
No já mám Daelima,sice momentálně nepojízdnýho,motor venku,ale už se na tom pracuje,poradit asi budu potřebovat až to budu skládat...Jak mě udělá motor tak ho tam budu dávat zpátky,ale už je to tak dlouho co jsem ho vyndával...snad se zadaří vše najít a zprovoznit to.
09 říj 2006, 07:09
Zdravím, já na Daelimu stále jezdím. Skútr je fajn, jen se mě zhoršil servis. Já bych měl mít skútr ještě v záruce. Jenomže jsem skútr kupoval od daelera Cagivy a teď se o Daelimy má starat nějaká firma MotoCup. Měl jsem po 8 tis Daelima v servisu u jejich daelera. Jsem si skoro jistý, že neudělal všechno, co by podle návodu udělat měl (třeba seřízení ventilů). Bojím se, že ani neměnil olejový filtr (olej měnil :p - měl jsem olejem politou gumu, co je přes baterku atd.
) Chci se na záruku a služby autorizovaných servisů vykašlat. Nemáte návrh, kde by se dal sehnat spotřební materiál, jako jsou filtry oleje, paliva, eventuálně řemen?
16 říj 2006, 08:52
Ahoj lidi,
minulý týden mne pracovní povinnosti zavanuly na Invex, ale už jsem zpátky. Na náhradní díly jsou fajn kluci v Cagivě v Liberci, ale chtějí peníze dopředu, což je logické, jistí se, že si věci opravdu vezmete. A jinak doporučuji Demharter v Německu, tam mají úplně všechno a za docela rozumnou cenu (posílají poštou). Kupoval jsem tam vinutí do statoru, CDI apod.
Se servisama je to fakt těžký. Ofiko zastoupení tu myslím není a od servisu dávají všichni ruce pryč... Ta moje mrška přestala chytat, zjistil jsem, že je vypálený stator. Na to Daelimáci pozor! Zkontrolujte si kabelovou průchodku na motoru. Já v ní měl natržené dráty (jak se motor hýbe při jízdě) a díky tomu shořelo vinutí. Nikdo ho tady v ČR neměl a nebyl ochoten objednat (jsou minimálně dva typy), Cagiva na Bělohorské měla právě jen pro typ NS III a tak jsem ho objednal v Demharteru. Za tři dny bylo doma, ale jiskra stále nikde. CDI unit v háji? Zkuste sehnat někoho, kdo má tester. Obvolal jsem snad všechny servisy na Daelim, ale všude mi řekli ať to přivezu, že to tím určitě není a bla bla bla. Tady mi pomohli na Bělohorské, měli ho, opět na NS III, ale je stejné, takže už vrčíme. Raději si podle manuálu udělám vše doma sám. Třeba je někde dobrý servis na Daelim, ale já ho nenašel....
18 říj 2006, 19:49
Já sice daelima nemám ,ale má ho kolega který zas nemá internet a tak by potřeboval poradit jaké tam jsou originál válečky a řemen.
19 říj 2006, 06:20
Pilot: díval jsem se na stránky Demharter. Tam jsou některé verze Daelimu NS označovány jako Otello. Jak by se dalo poznat která verze odpovídá NS III?
Jinak mi přišlo solidní jednání v servisu BENZ v Čáslavi, dokud tam servis Daelimů dělali.
20.10. edit:Daelimek: Oni tam v katalogu mají také Otello DLX a mezi náhradními díly je i brzdový kotouč na zadní kolo, takže jsem nabyl dojmu, že to odpovídá Daelimu NS DLX. A protože Otello je tam více variant, myslel jsem, že některá z nich bude odpovídat NS III. Teď jsem tam v hledání modelu zkusil zadat číslo svého rámu a program mi řekl, že se jedná o Otello Eco Euro II. Ještě si mi to i řeklo rok a měsíc výroby.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 říj 2013, 04:23, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
23 říj 2006, 09:04
Ahojda,
Otello je skutečně první řada NS I, na některých trzích se tak označovala i NS II, takže nejjistější identifikace modelu je podle výrobního čísla. DLX je verze vybavená kotoučem i vzadu, osvětlením prostoru pod sedlem, zásuvkou na 12V v kaslíku a ještě nějakými drobnostmi (platí pro všechny řady). Je zajímavý, že já mam NS II a některé věci z DLX tam mám taky
4 Roman: Zjisti nejlépe výr. číslo a určitě to dáme do kupy. Jestli má NS III, tak řemeny a válečky mají na Bělohorské v Cagivě a ten hoch za pultem je celkem v pohodě a dává i dobrou cenu.
P.S. Co říkáte na to, že se teď dělá v té naší kastli kdeco?
7.11. edit:Ahoj lidi,
už jsem se na to ptal na starém fóru, ale....máte někdo ponětí, jaký motor má naše přibližovadlo ??? Nemyslím Daelimácké označen, ale je-li to kopie Hondy, nebo Suzuki a jaké má tedy označení ? Oficiální místa mlčí a já našel web, na kterém mají krásné věci, jako programovatelné CDI, luxusní výfuky, variátory apod. Vše vypadá použitelně, ale je to pro Hondu, nebo Suzu.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 říj 2013, 04:24, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
07 lis 2006, 18:49
to nevim jakej virobce je podepsan pod tvuj motor i mne bi zajimalo od koho ho okopcili ale muzes sem hodit tu adresu :cyclops:
13 lis 2006, 15:11
Tak ten link je :
http://www.mrp-speed.com/store/home.php a odkaz na ně je i na slovenském fóru. Problém je právě jen ten, že díly jsou pro 150ccm a dvouventil, který má mnohem nižší výkon, než Daelim a neeeeeetuuuuuuušííííím, jestli by se to dalo použít, páč mapa zapalování bude určitě jiná.
20 lis 2006, 01:13
Zdravím všechny Daelimáky. Výbornej servisman je ve Zvoli mezi Mohelniví a Zábřehem. Takže, kdo to máte rozumně daleko, tak vřele doporučuju.
oprava ...Mohelnicí a Zábřehem..
20 lis 2006, 17:16
Díky za tip, můžeš to upřesnit? Jsem sice Pražák, ale motám se na Moravě dvakrát v týdnu, že bych se na ně kouknul. Eeee, ještě jsem se chtěl zeptat Daelimka, nemohli by Ti prozradit ty maníci v Třebíči CO JE TO ZA TYP motoru? Kódové označení? Díkes
V techničáku to je, SG 125E, ale to je typové označení Daelimu a mě se pořád nedaří zjistit, jakému motoru od Suzuki to odpovídá, protože na Daelima se moc věcí nedělá a pokud Suzuki řekne, že to odpovídá jejich motoru typ "XYblabla" tak můžu použít díly na jejich motor a nemusím měřit všechny průměry a rozteče a zjišťovat jestli to tam půjde. Kdybys s nima mluvil a mohl se zeptat, budu vděčný. Ještě jednou díky.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 12 lis 2013, 05:02, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
20 lis 2006, 17:42
To by mělo být v techničáku,nevím přesně co máš na mysli?Daelima už nemám,takže moc ti toho nezjistím,ale mohl bych se ti zeptat přímo dealera,jsem s ním kámoš...
Naposledy upravil
KYBLOS dne 05 říj 2013, 04:31, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku
10 pro 2006, 02:08
[quote=Pilot]Díky za tip, můžeš to upřesnit? Jsem sice Pražák, ale motám se na Moravě dvakrát v týdnu, že bych se na ně kouknul.[/quote]
Je to silnice č. 44 z Mohelnice přes Zábřeh na Jeseník a dál až na hranice s Polskem.
Z Mohelnice to je asi 8 km. Když přijedeš do Zvole, tak je to asi 400 m od cedule po levé straně, č.p. 118 na levé straně. Majitel je pan Rosek.
20 pro 2006, 07:12
Tak jsem zaregistroval další klon Daelima a to Biaginni. Marně jsem na internetu hledal stránky italského výrobce. Typnul bych si, že je to čína skrývající se za italsky znějcím jménem. Něco jako jiná variace na Yamasaki.
Říkám si, jak je to možné, že k Daelimu existuje tolik čínských klonů. Na první pohled se od Daelimu odlišit nedají. Podle papírových výkonů ale zaostávají. K tomu musím přiznat, že jsem výkon neměřil a neměl jsem příležitost ten výkon porovnat. Ale podle toho, jak mi to jezdí, nemám pocit, že by papíry moc kecaly.
20 pro 2006, 14:39
Jojo,mám Biaginni Dragon 125,od Daelima se to asi skutečně na první úpohled nerozezná
.A ten výkon?Píší necelých 6 kW,ale už si zvykám
.