Diskuze o čínských skútrech bez rozlišení kubatury.
07 zář 2010, 18:39
Tak na tuto diskuzi jsem zabrousil, protože když jsem kupoval @125 rok 2002 tak soused koupil daelima také nového již tenkrát to vydávalo příšerné zvuky. Po dvou letech totální šrot neustálé závady, propadlej a matnej lak orezlé kovovové části atd. Neuražte se, ale proč to kupujete??????????
25 zář 2010, 00:42
no protože to jede
25 zář 2010, 10:13
Tak nejspíše natrefil na vadný kus, ale ze všech mých skútrů (bohužel většinově čínské sr*čky), byl právě Daelim to nejlepší, co mě mohlo potkat..na 125ccm byl opravdu silný ..škoda, že se nedá už tak dobře sehnat...
24 říj 2010, 14:11
Jsem tu, mám Daelima 2 roky /vyroben 2006/,- zatím bez problémů.
21 lis 2010, 21:16
Mám Daelim NS III 125 najeto 14 000 zatím jsem měnil jen pneu svíčku a olej. Řemen orginál, válečky také zatím jsem neměnil ani brzdy. před 14 dny jsem se koukal na řemen, Ok, netřepí se a okraje jsou hladké ,motorka ještě při rozjezdu neškube. Myslím že vydrží ještě minimálně 5 000km.Až dožije, koupím výhradně kevlarový.Doby kdy jsem ladil motorky, a stále se v nich hrabal už jou pryč. Holt léty člověk spohodlní.V zimě kouknu na variátor a spojku.
V mládí jsem měl hodně motorek, ale nohy už mi neslouží, tak bohužel už jen na skůtru. Proč jsem si vybral Daelim? Bezkonkurenční místo i na mou šroubovanou nohu.
Chtěl jsem Burgmana, ale noze se nelíbil.
Jizdní vlastnosti , nic moc, měký rám a malá kola.Brzdy by mohly být učinější, za mokra jsou líné. Rychlost cca 105 km.(Možná tvrdá kritika, ze slabými motorkami nemám moc skušeností.)
Poruchy... do 14 000 jedna,(nesepnul spínač brzdového světla, tudíž nešlo nastartovat. Hledání zavady 2 min, oprava 15 sec(postříkánim VD sperejem)
Zatím jsem neměl motorku která by NAJEZDILA 14 000 a měla tak nízké náklady na údržbu.
Spotřba 3,5l/100 km.
Ideálni moto na jízdu do práce .Táhne tak do 90 km, pak už jde rychlost nahoru pomalu.
Dá se to změnit výměnou válečku, ale na úkor spotřeby.
Osobně zkoušeno, spotřeba nad 4 l , akcelerace nádhera.
Po 14 dnech vráceno do původního stavu.
Škoda že na trhu není silnější daelim než S 250. určitě bych o něm uvažoval.
20 bře 2011, 21:06
Taky jsem měl problémy,ale po opravě motoru,najeto už 15000,-km a bez jakékoliv poruchy.Mám model 99 a na rez,kromě trubky výfuku jsem zatím nenarazil.Určitě jsou lepší skútry,ale myslim,že tady je to jen o to,jak se kdo stará.
27 bře 2011, 13:28
..taky o něm uvažuji,páč mamina má 5Oku a ta je na mých 110kg "líná" = max. 65km/h
Naposledy upravil
KYBLOS dne 12 lis 2013, 05:11, celkově upraveno 2
Důvod: Odkaz na video byl odstraněn, jelikož dne 5.10.2013 již není funkční.
02 čer 2013, 21:34
Prosím jakou konst. pružinu do Daelima 125? Děkuji
Naposledy upravil
KYBLOS dne 12 lis 2013, 05:11, celkově upraveno 3
Důvod: Nové téma bylo sloučeno s již existujícím tématem
30 črc 2014, 20:35
Mám asi 6 roků skůtr Dealim NS 125 III. Teprve teď jsem zjistil, že nemá vrchní válcový vzduchový filtr (průměr dole cca 67 mm), ačkoliv místo na něj má. Má jen první spodní filtr. Skůtr jsem koupil nový od dealera Cagivy v Praze. Nevím, zda ten vrchní filtr se dodává jen jako volitelná položka pro prašné prostředí, nebo ho tam zapomněli dát. Nevíte k tomu někdo něco, nebo neporadíte, kde filtr koupit?
Dále malá poznámka: Před krytem vzduchového filtru je hadička ohnutá ve tvaru obráceného U. Jeden konec lze vytáhnout, druhý vede někam ke karburátoru. Když někdy skůtr nechtěl v zimě startovat (zvláště po delším stání), osvědčilo se mi vstřiknout do hadičky několik ccm benzinu a pak nastartoval. Je to jednodušší než vstřikovat pod svíčku. Probém startování lze podstatně doladit regulačním šroubem nad motorem přístupným po odejmutí krytky před sedlem. Po seřízení pak stačí mírně utáhnout v zimě a mírně povolit v létě. V každém případě automatický sitič asi dobře nefungoval od počátku.
23 zář 2014, 20:48
Ta visící hadička je odvětrání karburátoru z plovákové komory. Když do ní nastříkáš benzín, je v karburátoru do začátku víc benzínu, než je normální hladina a motor lépe nastartuje. Bacha, aby se motor "nepřechlastal" . Pak je od velkého množství benzínu mokrá zapalovací svíčka a nepřeskakuje jiskra. Svíčka musí ven a musí se vysušit.
Nad karburátorem je jenom airbox bez filtru, filtr je molitanový v podlaze pod nohama.
10 bře 2015, 23:59
prodám daelim ns III 125 na nd
09 kvě 2015, 16:55
Zdravim vlastnim daelim 125. Rok výroby 1999. Odešel mi benzínový podtlakový ventyl. Chtěl sem se zeptat. Nevíte tu někdo jestli by tam pasoval z něčeho jiného? Nebo kde ho levně sehnat? Za nový se cena pohybuje kolem 2500 a to se mi zdá trošku moc. Předem děkuju za odpověď. Jarda.
03 srp 2016, 23:24
Koukni se sem - ventil ani ne za stovku:
http://www.ebay.com/itm/3-Port-Gas-Fuel ... nF&vxp=mtrNebo si dej klasicky kohout za pár kaček:
http://www.ebay.com/itm/New-Motorcycle- ... SwQPlV7siOU všeho poštovné zadarmo.
Chce to jen založit účet v Ebay a vyřešit platbu. Buď bezpečněji přes PayPal nebo rovnou z karty.
04 srp 2016, 07:57
Ten ventil stojí v Scootlandu 155 Kč. Pozri na Skutry levne, Skutry Malšice, alebo niečo podobné a budú aj lacnejšie. Tento skuter robilo mnoho výrobcov. Mal som ten samý a mal značku Kinroad. Teraz ho robí Motoro, len má trocha iné plasty. Je to GY6 motor a na to je spusta predajcov. Treba sa v tom pohrabat. Za 2500 kupiš pol motora.